Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Pornire greoaie si consum mare A190 (w168)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pornire greoaie si consum mare A190 (w168)

    Va salut, am un A190 (w168) din 2001, cutie automata. Masina are absolut toate filtrele, uleiul, bujiile (dupa catalog) filtrul de benzina, debitmetrul.. schimbate recent, dar dimineata masina porneste greu iar consumul de benzina este exagerat 12-13L/100km urban ( circul mai mult seara sau cand nu este trafic intens ). Exista cineva in masura sa ma lamureasca? Ma refer la o persoana calificata. Multumesc
    Mercedes A-Class 190 / w168, benzina, an 2001, cutie automata, 5 usi

  • #2
    Porneste greu la frig sau la cald? Sau dupa ce sta mai mult indiferent de temperatura?

    Comment


    • #3
      Daca scrii o serie de caroserie poate o rezolvam cumva
      Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
      TEL 0722623721.

      Comment


      • #4
        Persoana calificata in ce?

        Comment


        • #5
          Pornitul mai greoi poate avea mai multe cauze. Termenul este mult prea general ca sa-si poata da cineva cu parerea. Eventual incearca sa detaliezi un pic. Cat despre consum, nu sunt sigur ca trebuie sa te ingrijorezi; catrea tehnica a masinii indica un consum urban de 9,9% la modelul tau daca nu ma insel. Asta in conditiile optime de testare pe care rar le prinzi in traficul real; in plus, tinand cont ca este iarna este normal sa consume mai mult cu ~2% decat vara.

          Comment


          • #6
            Salut, masina porneste greu la rece. Nu stiu ce as putea detalia.
            Mercedes A-Class 190 / w168, benzina, an 2001, cutie automata, 5 usi

            Comment


            • #7
              Cred ca problema ta tine de pompa de benzina. Este un ventil pe rampa injectoarelor unde poti masura presiunea.

              Comment


              • #8
                Si consumul exagerat?
                Mercedes A-Class 190 / w168, benzina, an 2001, cutie automata, 5 usi

                Comment


                • #9
                  Consumul exagerat poate fi de la faptul ca pe aprindere nu lucreaza ceva ok,(bujii, etc).
                  Pe un tester s-ar vedea asta.

                  Comment


                  • #10
                    Incearca sa pui contactul de mai multe ori (pana se aprind becurile in bord,apoi sa aduci cheia pe "zero") ,inainte sa o pornesti!Daca porneste bine ,gandeste-te ca pierde presiunea benzinei in rampa de injectie!(poate pierde prin multe locuri:regulator defect,poate un colier care nu strange perfect...,trebuie verificat).
                    W124 E220 din 95

                    Comment


                    • #11
                      De ce ti se pare asa de exagerat?
                      A170 CDI-ul meu ia cam 8.5 in oras... si e Diesel.
                      Cu alta masina pe care o mai am, pe benzina, am 11.5 in oras, cutie manuala.
                      Ma astept ca 12 - 13 cu o cutie automata sa nu fie ceva exagerat de mult avand in vedere datele ecuatiei. E foarte usor sa te "infigi" in automata si sa uiti de condusul eficient. Motorul e de 1.8, destul de marisor pentru o masina "mica" (de 1.2 tone )

                      Comment


                      • #12
                        PAna la urma ai rezolvat problema?
                        Si eu am aceasi problema, tot la un A klasse A 190.
                        Cand las masina de seara pana dimineata imi porneste la a 6-a sau a 7-a cheie. dupa ce a pornit masina, daca opresc masina imediat si o repornesc im i porneste la sfert de cheie.
                        Am dus-o la mecanic, mi-a verificat pompa de benzina, a pus-o pe tester zicea ca ii apare ceva eroare la senzorul de pe vibrochen (?????), l-a schimbat. Tot la fel. Pana la urma mi-a zis ca e de la un injector, bun, am cumparat altul l-a pus sus. Tot la fel.
                        Nu mai stiu ce sa ii zic.
                        daca aveti ceva idee ce sa mai verific sau sa schimb, va rog lasa-ti un post sau un PM.
                        Va multumesc f mult

                        Comment


                        • #13
                          revin din nou cu un post poate, poate, se indura careva si ma ajuta si pe mine cu un sfat.
                          Am verificat :
                          Baterie,
                          senzor temperatura, injectoare, pompa de benzina, debitmetru si tot nu imi porneste la rece. Cu cat temeperatura este mai scazuta cu atat porneste mai greu.
                          Nu stiu ce sa mai fac

                          Comment


                          • #14
                            pe langa cele enumerate mai sus, am mai schimbat debitmetrul de aer si pompa de benzina
                            (in prima faza doar le-am verificat, acuma l-am si schimbat). In continuare imi apare aceasi problema.

                            Comment


                            • #15
                              Un consum ridicat si o pornire greoaie poate fi si din cauza carburantului de proasta calitate folosit .Incearca si cu un carburant scump dar de calitate Super 99 ,si eu am avut aceiasi problema in aceast vara cand am fost in concediu peste granita ,dupa ce sa terminat plinul facut in tara am alimentat la Viena de la OMV iar dupa cativa km masina a inceput sa se comporte f bine si a scazut consumul semnificativ, de unde in tara in afara localitatii imi lua cu A160-ul intre 6.5-7 in afara la 110-130Km/h am scos un consum de 5-6 ltr la suta consum autostrada ,pornea cum spun meseriasi la sfert de cheie
                              acelasi fenomen sa intamplat si cu cealalta masina CLK dar cu alte consumuri in orice caz mai mici decat in tara Am tras o concluzie ,,,In tara alimentez de la o singura Companie Petroliera si acelasi tip de combustibil (benzina de 99 dau mai mult dar se compenseaza prin reducerea consumului si pornire uniforma atat la rece cat si cand motorul este cald ) Alimentati in mai multe locuri (comp petrolere )si vedeti unde se comporta mai bine La Mercedesuri benzina aditivata pe care o comercealizeaza o anumita comp este o porcarie ..am sterso de pe lista
                              Aceasta expunere este cu titlu informativ. iar fiecare face cum ii dicteaza constiinta

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF