Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Rugina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rugina

    Salut, am un A class w169 2005, am rugina la fiecare portiera jos, dar cel mai multa la portiera soferului.E o problema de a lor?Masina am primit o, nu stiu unde a fost si cum a fost intretinuta, dar vreau sa stiu daca au probleme in general cu rugina.

  • #2
    Salut, un prieten tinichigiu mi-a spus ca in cazul portierelor mancate de rugina se recomanda schimbarea lor cu altele din dezmembrari fara rugina.
    Service romanesc de prima mana :
    - Cât mã costã reparația mașinii?
    - Ce problemã are?
    - N-am cea mai vagã idee.
    - 843 lei și 50 bani!

    Comment


    • #3
      Salut. Confirm cele spuse de colegul florin84 . Recent am vazut la un Passat de la serviciu, una din portiere e atat de "mancata" de rugina dupa iarna aceasta, ca efectiv nu mai ai ce face cu ea... Deja cautam portierele din fata in dezmembrari iar cele din spate se incearca sa se repare... Daca rugina abia a aparut si tinichigiul o spune ca poate repara, incerci asa. Bafta!
      W168 or nothing!

      Comment


      • #4
        Spun și eu un truism, că am și experiență: vopsitor este o meserie, tinichigiu alta.

        Am reparat rugina de două ori, la două service-uri cu ștaif din Brăila, și a ținut până la prima ploaie. Măcar cei de la Apan au recunoscut (după reparație) că nu o garanteaă mai mult de 6 luni.

        Dacă o duceam la Mercedes, schimbau ușile cu totul: scump, dar te scapă de râie.

        Acum nu mai am pretenții și o repar singur: am niște sprayuri și autocolant de care profesioniștii nu folosesc pentru că e jenant (de ieftin). Anul trecut am reparat ușile din față.
        Dacă vreți detalii...
        A good car is nothing without a good garage.
        Mercedes too.

        Comment


        • #5
          Dacă repari ușile musai să schimbi și gumele de pe ușă. Nu știu cum le zice exact, perii laterale sau culise. Intră apa în ușă d-aia ruginește în halul respectiv. Și găurile de scurgere să fie curate, dacă intră să aibe pe unde să iasă.
          Cum zic și colegii mai sus, nu știu dacă merită reparația. Acum depinde cqt e de mâncată dar să desfaci ușa și să schimbi fața.... mai bine altele.
          Fosta: W168 A160 '99 Benzină
          Actuala: W169 A200 '04 Benzină
          Urmează: Dacia 1300 '74

          Comment


          • #6
            Depinde. Daca doar o usa este afectata tare si restu doar putin si nu vrei sa le schimbi, (de obicei usile se dau goale ieftin sau complete scump. deci ai ceva de lucru sa muti tot dintr-una in alta) poti sa o repari
            Daca toate usile sunt ruginite mult, ia altele fara rugia,
            La 4 usi mai faci si o bara fata-spate mai o aripa si capota si uite asa o reconditionezi si o vopsesti pe toata sa arate ca noua si int-o singura culoare
            Dar daca faci o pata mica de rugina pe o usa, sau orice alt element de caroserie, recomand rust converter ex. Kelfos. Dar trebuie sa te ocupi tu de ea. Nu o sa vezi nici un tinichigiu sa folosesca asa ceva, din motiv ca dureaza prea mult si el nu are timp sa faca o lucrare calumea
            Se curata rugina si trebuie aplicate min 2 straturi cu 12 ore intre ele si inca 24-48 ore dupa aplicare. Apoi grund si doar dupa o poti duce la mester sa o chituiasca si sa o vopseasca

            Comment


            • #7
              +1 pentru faza cu rust converterul. Chiar face ce trebuie. Am niște table de rezervă și le-am dat cu zeamă d-aia unde erau belite / început de rugină, că nu aveam posibilitatea să le vopsesc. Dacă nu ajunge apa la ele, se face ca un fel de zahăr pudră și nu mai avanseasă rugina. Eu folosesc Feruginol, de la Policolor. Și clar că nu-ți stă nici un tinichigiu să-ți dea tablele la pensulă. Eu le dădeam seara și dimineața reluam lucrul.

              De asemenea recomand ceară în uși. Nu știu cât era parcă 50 lei flaconul. Dar neapărat să rămână gura de scurgere a apei liberă.
              Fosta: W168 A160 '99 Benzină
              Actuala: W169 A200 '04 Benzină
              Urmează: Dacia 1300 '74

              Comment


              • #8
                Cu ceara am avut o experiență proastă: nu doar că a fost de geaba, am muncit apoi să o scot ca să pot repara din nou. Se poate înlătura doar cu diluant.

                Deci, după curățare, am folosit două convertoare de rugină: unul apos, pe care l-am aplicat cu un tub mic de spray în portiere, apoi un convertor epoxidic (Brunox), care transparent fiind nu se vede pe vopseaua originală, epoxidic fiind este bun și ca strat final.
                A good car is nothing without a good garage.
                Mercedes too.

                Comment


                • #9
                  Schimbata cand dispui de un buget mai mare, daca nu cu substante antirugina pe care le aplici anual sa nu ai probleme mai mari.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF