Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes A170 (w168) nu trece de 3000 de turatii

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mercedes A170 (w168) nu trece de 3000 de turatii

    Salut,

    Am un Mercedes A170 cdi din 1999 care acum de sarbatori a inceput sa faca probleme - mai exact nu trece de 3000 de turatii, nici pe loc scoasa din viteaza nici in sarcina, indiferent de treapta.

    Mi-am programat deja o vizita la tester STAR dar vreau sa vad daca s-a mai intamplat si altcuiva, posibile cauze si la ce sa ma astept?

    Am tot vazut pe internet la alte modele de Mercedes aceiasi problema si ar fi fost de a debitmetru, insa la modelul meu nu imi dau seama unde e pozitionat exact si daca pot sa ajung eu la acea mufa a lui sa il decuplez sa vad daca se opreste motorul sau nu.

    Orice sugestie informatie ar ajuta enorm.

    Multumesc si Sarbatori Fericite va urez.

  • #2
    Salut!
    Nu neaparat debitmetrul e cauza limitarii (limp mode)...Cele mai fercvente cauze sunt furtune sparte pe la turbo, intercooler, actuator turbina blocat, pierderi de vacuum, egr, etc.
    Debitmetrul masinii arata in halul asta si il gaseti, parca, pe partea stanga a motorului:
    image;s=644x461;r=180.jpg
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #3
      Salut din nou,

      LauLaur am facut astazi o diagnoza cu un tester STAR.

      Au iesit 2-3 erori pe care le-am sters, apoi masina a putut fi turata pana in 5000 de turatii, apoi am mers putin cu ea si am repus testerul sa vedem daca reapare.

      Dupa ce am oprit si repornit morotul masina nu a mai trecut din nou de 3000 de turatii (am facut acest lucru de mai multe ori) si eroarea a fost una singura de fiecare data, care re-aparea dupa ce o stergeam, atasez o poza cu codul si eroarea:



      Am scos acea mufa de la aceasta valva...am re-pus insa testerul a dat aceasta roare din poza tot timpul si nu a mai putut fi turata peste 3000.

      Domnul care a efectuat diagnoza a fost sceptic - cu privire la aceasta valva - intrucat nu ar trebuii ca aceasta sa limiteze turatia.

      Aveti idee de unde o cumpar exact aceasta valva si mai ales daca o pot inlocuii eu?

      Orice informatie ajuta enorm.

      Multumesc

      Comment


      • #4
        Salut!
        Valva e asta, care vine in capul pompei de motorina, cod OEM A6110780049:
        ef58783f460fade22c2ac1e0d3b6.jpg Acum, sunt doua variante, ori valva in sine ori cablajul...
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #5
          LauLaur la mine vad doar aceasta bucata din poza ta:

          1) Poza de la mine (scuze de claritate): https://i.imgur.com/3UPkvFM.png
          2) Poza de la tine: https://i.imgur.com/PiAriBT.jpg

          Ce e ciudat este ca in aceasta mufa mica intra o mufa...dar in rest sta atarnata asa de mufa... nu gasesc acea parte care se vede la tine in continuare...

          Comment


          • #6
            Salut!
            E anulata valva, daca nu are niciun furtun legat. Asta inseamna ca vechiul proprietar, in loc de-o reparatie corecta, a facut o "romaneasca". Valva ar trebui legata direct pe racordul de iesire din pompa de motorina si din ea sa plece mai departe. Poate un coleg cu diesel ne arata/spune exact cum vin furtunele legate.
            Eu zic sa faci o proba cu o valva din dezmembrari si sa vezi daca scapi de limitare, apoi sa refaci instalatia corect.
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #7
              Am incercat cu alte 2 valve insa nu scap de limitare, si stiu ca sunt bune ca merg amundoua pe alta masina acelasi tip.

              Pe testar nu mai da nimic....is debusolat acum... ma gandesc sa merg sa o leg corect...sa refac instalatia....da nu stiu daca rezolva...la urma urmei a mers masina asa 3 ani..in care nu am stiut ca e anulata acea piesa.

              Comment


              • #8
                Interesant este daca mai apare eroarea. Daca nu mai apare inseamna ca ceva se rezolva totusi cu acele alte valve(bune). Daca nu ai scapat de limitare, inseamna ca problema e in alta parte...Ti-am scris in postul#2 si alte cateva exemple, cauze care pot duce la limitare.
                Dupa mintea mea si dupa umila-mi experienta cu diesel-ul, as lua o valva buna(cred ca e destul de ieftina la dezmembrari) si as reface instalatia ca din fabrica, urmand sa sap in continuare dupa "adevar".
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #9
                  Salut din nou,

                  Inca nu am rezolvat problema desi a tot stat masina in service, si nu la unul oarecare..ci la baieti care stiu cu ce se mananca A class-ul.

                  Am rezolvat alte probleme care le avea masina ... vreo 10 la numar insa cu turatia inca nu....si baietii au ramas fara idei sa fiu sincer.

                  Au schimbat intercoolerul - ca avea si ceva gaura si scuipa ceva ulei...

                  Au fost destul de amabili sa puna cativa senzori de la ei..doar de test ca sa vada daca de la ei ar fi problema... nu s a rezolvat.

                  Dimineata, au fost sterse 2 erori... si s a dus pana in 5000 turatii...s a mers cu ea 1 ora...fara probleme.. cand s a oprit, s a dus din nou.

                  O eroare ar fi Glow Plug - bujia incandescenata, dar baietii zic ca au verificat-o aia, e ok, au testat cu alt releu functional, tot nimic.

                  Al 2-lea Shut off valve - care am cumparat-o noua si am instalat-o corect, reparand "romaneasca" de mai sus.


                  A mai ramas sa vada daca nu cumva o fi ceva tranzistor, piesa defecta pe calculator- pe placa de baza - nu aveau pe stoc un "kit de pornire" macar sa verifice...

                  Incep sa raman fara idei...

                  Comment


                  • #10
                    Salutare.
                    Am cautat codul tau de eroare pe Aclassinfo si alta e explicatia la P1622... Acolo scrie P1622 Immobilizer ID Does Not Match... Poate alta e cauza de intra in Limp Mode...
                    W168 or nothing!

                    Comment


                    • #11
                      cezarkage am vazut ca da altceva acolo, maine ma duc sa iau masina si am sa o duc inapoi la un testar STAR pentru ca mecanicul actual are unul Delphi si acolo ii da eroare P0600 care pare prea "generica" si nu prea am incredere in alte testere, de aceea ma duc inapoi la STAR.

                      Mai ramane pana maine cand o iau sa curete valva de EGR, acum are si alta pe care o va testa sa vedem daca rezolva.

                      Incertitudinea mea este insa alta, initial ea nu se tura mai mult de 2500, si un cunoscut a mers putin cu ea (incercand sa ne dam seama care e problema - inainte de service) si a pus cateva frane de motor (schimbat din treapta a 4a in a 2a la 80 km/h) sa vada daca e ceva infundat poate - nu criticati - atata a stiut omul - chestia e ca in acel moment s-a deblocat putin ca sa zic asa si a mers pana in 3000 de turatii - si asa merge de atunci - si nu inteleg ce ar putea fi...cum de si-a dat drumul putin....

                      Daca aveti ideii va rog - ca nu mai stiu nici eu nici mecanicul ce sa ii facem

                      cc: LauLaur

                      Comment


                      • #12
                        Asa cum spuneam intr-un post anterior, experienta mea cu dieselul e limitata, din pacate(sau din fericire). Ar fi interesant de vazut daca la o proba cu alt kit de pornire s-ar rezolva. NU sugerez ca asta ar fi problema, dar citind despre, pe alte forumuri exista legaturi...
                        Legat de frana de motor, nu cred ca are legatura. Limitarea e facuta electronic de calculator si tu ai ridicat turatia mecanic, folosind in sens invers inertia.
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • #13
                          LauLaur revin si cu rezolvarea,poate ajuta pe careva... zic si eu.

                          Am auzit o gramada de variante, care de care mai scumpe, de la ecu la senzori si alte alea, problema era simpla, da a trebuit sa ajung la omul potrivit care stie cu ce se mananca masinile astea, masina nu primea destula motorina (prindea aer pe furtunul care intra in filtru de motorina) si ECU vedea ca ceva e in neregula si mi-o limita.

                          Rezolvarea m-a costat 200 de lei - am schimbat filtru de motorina si furtunul de mai sus.

                          Numai Bine.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Inglourious View Post
                            Rezolvarea m-a costat 200 de lei - am schimbat filtru de motorina si furtunul de mai sus.
                            Foarte tare, bine de stiut! Numai bine!
                            W168 or nothing!

                            Comment


                            • #15
                              Inglourious Ma bucur ca s-a rezolvat! De-acum, sa-i tina D-zeu obiceiul!
                              Foarte bine ca ai postat rezolvarea, nu sunt multe topicuri de diesel in care poti citi si rezolvari. De ajutat, cu siguranta o sa-l ajute pe cel care cauta si citeste, dar traficul pe forum a scazut foarte mult in ultima vreme. Toti se inghesuie ca oile pe grupurile de Facebook...
                              Toate cele bune!
                              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF