Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Oprire motor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by nstoe View Post
    Rompetrol si Petrom sunt una si aceeasi?.Sa nu cumva sa "ametim" oamenii.
    Scuze de offtopic.
    Amandoua o importa din Russia,zice ca ar fi cea mai buna motorina sau ma rog,benzina.

    Comment


    • #17
      Ar trebui schimbat filtru de benzina.

      Comment


      • #18
        E de la benzina

        Comment


        • #19
          Ca sa detaliez, am patit-o si eu. benzina cu apa in ea, temperaturi care favorizeaza inghetul. Mie imi mi se oprea motorul si la cald si la rece; si din relanti si in mers. Alta data se oprea imediat ce apasam acceleratia. Ca si cum as fi taiat alimentarea. M-am gandit ca e senzorul de la pedala de acceleratie sau clapeta de acceleratie blocata. Am fost la tester: concluzia nicio eroare pe partea electrica ci doar "amestec sarac". Peste cei 20l de benzina Mol95 am pus 100+ de la petrom si aditiv 2+2. De atunci nicio problema, dar ma speriase rau de tot. Nu spun ca benzina mol 95 este proasta, doar feriti-va de benzinaria Mol de pe Virtutii, vis-a-vis de mcDonalds. Probabil seful de statie de acolo scapa mai multa apa in rezervorul principal decat il tin buzunarele. Si scuze pentru postul dublu; primul a fost un test, pentru ca pana acum n-am putut posta la vreo trei incercari prealabile. In concluzie completeaza rezervorul cu benzina cu cifra octanica mai mare si daca nu ti-e teama de eventuale efecte secundare pune si un aditiv in benzina.

          Comment


          • #20
            Originally posted by Ana View Post
            Revin cu o noua constatre din aceasta dimineata:masina nu se accelera, simteam niste trepidatii foarte ciudate ca atunci cand ramai fara benzina sau mai mult ca o intrerupere de alimentare si asta in treapta 1 spre 2.In bord nici un bec aprins, nici o avertizare ca ceva nu ar fi ok.Treaba cu oscilatiile nu a durat prea mult si am remarcat ca dupa ce am lasat-o la relanti acul de la turatii urca cam pana la 1500 si apoi cobora brusc sub 1000 (fara sa accelerez).
            Nasol moment. Incearca sa mergi cu ea mai mult timp turata la peste vreo 4000 rpm (daca te simti in stare - nu vreau sa te am pe constiinta). Nu cred ca se poate strica ceva la masina ta daca faci asta. Chiar e recomandat pentru motor chestia asta cateodata. Si poate scapi mai ieftin asa.

            Comment


            • #21
              Vezi unde gasesti, acum in miez de iarna, o portiune de drum uscat pentru turatii si viteze mai mari. Nu este rau nici sfatul colegului takadoshi, poti pune si o sticla cu spirt medicinal in rezervor, pentru a "anihila" apa din benzina. Asteptam vesti. Toate cele bune!.

              Comment


              • #22
                @nstoe: Nu ii trebuie neaparat drum de viteza. Intradevar, ar fi preferabil sa fie uscat. Important e sa mearga cu ea turata, ceea ce poate face si mergand cu a 2a pe la 70km/h.

                @ana: Incearca sa conduci ceva mai sportiv!
                ...

                Comment


                • #23
                  Filtrul de benzina l-am schimbat acum 4000 de kilometri.In dimineata asta si nici ieri dupa amiaza nu a mai facut "figuri" si sper sa nu mai faca desi sunt constienta ca ceva nu e in ordine.Ieri mi-am luat inima in dinti si am forjat-o un pic (nasol moment).

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Ana View Post
                    Filtrul de benzina l-am schimbat acum 4000 de kilometri.In dimineata asta si nici ieri dupa amiaza nu a mai facut "figuri" si sper sa nu mai faca desi sunt constienta ca ceva nu e in ordine.Ieri mi-am luat inima in dinti si am forjat-o un pic (nasol moment).
                    De ce zici "nasol moment"? Ca ai accelerat motorul? Din ce stiu motorul tau are cuplul maxim pe la 4000 rpm, deci atunci merge in parametrii cat de cat normali(atunci se simte cel mai bine chiar daca e mai zgomotos). Daca gresesc va rog sa ma contraziceti.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by sofermercedes View Post
                      De ce zici "nasol moment"? Ca ai accelerat motorul? Din ce stiu motorul tau are cuplul maxim pe la 4000 rpm, deci atunci merge in parametrii cat de cat normali(atunci se simte cel mai bine chiar daca e mai zgomotos). Daca gresesc va rog sa ma contraziceti.
                      Chiar nu stiam lucrul asta...dupa cum am spus cu prea ma pricep la mecanica si de aceea am probleme in a explica ce se intampla.Spuneam ca e "nasol" pentru ca am sentimentul ca fortez masina.Are un motor destul de mic si doar 60 Kw...oricum nu mi-a mai facut figuri si sper sa fie ok.Incep sa ma gandesc serios ca e cam batrana masinuta mea si poate de aceea apar problemele.Multumesc tuturor!

                      Comment


                      • #26
                        Ai dreptate, motorul este mic si are cuplul maxim la turatii mari (3500-4000 rpm)deci este facut sa mearga la turatii mari. Acum nu zic ca trebuie sa mergi numai cu motorul turat la maxim . Insa din cand in cand e bine sa-i mai dai talpa( cum se spune ) - sa mergi mai turat cu el ca sa se mai curete(aici e mai mult de povestit). Cat despre varsta masinii nu cred ca e prea batrana. Alte Mercedesuri mai vechi merg de zici ca nu-i adevarat. Colegii nostrii iti pot spune.

                        Comment


                        • #27
                          Asteptam vesti de la MB A Classe. S-a mai oprit motorul, sau a oprit viscolul masina?.

                          Comment


                          • #28
                            Buna seara !
                            Imi cer scuze scumpa domnitza, fierul este fier, indiferent de varsta, putere,dotari, ETC...,
                            Daca "a murit" odata motorul nu este capat de lume, nu trebuie sa ne alarmam
                            - benzinarele "mor" des din diferite motive,
                            - m-i se intampla si mie, desi am ceva KM la activ si ceva exprienta, deci...,
                            Vorba mea : NU TE NACAJI DE NIMIC INVECI, TOATE VOR FI BUNE SI FRUMOASE SI LA LOCUR LOR.
                            D-ai talpa si benzina !

                            Imi cer scuze pentru eventulale dezacorduri... berile sunt de vina !
                            W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                            http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                            Comment


                            • #29
                              Cred ca nu a mai avut probleme cu masina daca nu a mai postat nimic.(Ana)

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by nstoe View Post
                                Vezi unde gasesti, acum in miez de iarna, o portiune de drum uscat pentru turatii si viteze mai mari. Nu este rau nici sfatul colegului takadoshi, poti pune si o sticla cu spirt medicinal in rezervor, pentru a "anihila" apa din benzina. Asteptam vesti. Toate cele bune!.
                                NU PUNE SPIRT IN BENZINA!
                                Nu mai este spirtul care a fost.
                                O sa trebuiasca sa golesti rezervorul .
                                Pune aditivi dar nu spirt.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF