Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Inlocuire curea accesorii

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Inlocuire curea accesorii

    Salut, de curand a inceput sa imi scartaie cureaua de la accesorii in momentul cand o pornesc la rece, ( doar daca e frig afara, 5-10 C, altfel nu se aude deloc), si cand ploua, daca prinde apa acolo, imi da putin in nas si dupa incepe sa scartaie. ( se simte cum patineaza cand apas acceleratia la podea)

    M-am decis sa o schimb singur, insa nu gasesc nici un video pe internet cu modul in care trebuie sa abordez " problema" , ma gandesc ca se schimba dând roata jos, dar nu vreau sa muncesc degeaba, sa incep la ghici!

    Daca detine cineva vre-un material care sa arate in mare cum se schimba, pe unde se realizeaza accesul la ea, as fi recunoscator, sau macar cineva care a mai schimbat sa lase un com aici.

    Multumesc mult!

  • #2
    Nu e complicat de schimbat. O ridici pe cric/capra pe partea pasagerului, te bagi sub ea si o sa vezi alternatoru, compresoru de clima. Cu o cheie inelara cotita de 15 pui pe intinzator, il torsionezi si dai jos cureaua. Sa retii cum vine cureaua sa stii sa o pui inapoi la fel. La pus cureaua noua incepi de sus de sub capota, Pui cureaua pe pompa de apa si o lasi in jos. Recomand sa prinzi cureaua cu faseta de pompa de apa sa nu pice de pe ea. Apoi te bagi inapoi sub masina sa pui cureaua pe intinzator alternator si in final pe compresor dupa ce torsionezi intinzatoru. La final dai jos faseta de pe fulia de pompa de apa.

    Comment


    • #3
      Originally posted by Radu_G View Post
      Nu e complicat de schimbat. O ridici pe cric/capra pe partea pasagerului, te bagi sub ea si o sa vezi alternatoru, compresoru de clima. Cu o cheie inelara cotita de 15 pui pe intinzator, il torsionezi si dai jos cureaua. Sa retii cum vine cureaua sa stii sa o pui inapoi la fel. La pus cureaua noua incepi de sus de sub capota, Pui cureaua pe pompa de apa si o lasi in jos. Recomand sa prinzi cureaua cu faseta de pompa de apa sa nu pice de pe ea. Apoi te bagi inapoi sub masina sa pui cureaua pe intinzator alternator si in final pe compresor dupa ce torsionezi intinzatoru. La final dai jos faseta de pe fulia de pompa de apa.



      Mersi frumos! Un răspuns complet!

      Comment


      • #4
        Misu Scr S-a rezolvat prin schimbatul curelei? Acu mi-a picat fisa ca s-ar putea si la mine cureaua sa fie de vina... De ceva vreme am un scartait subtire la pornire de cand am pus curea de la Contitech in detrimentul celei de la Dayco (a ciupit-o mecanicul la montaj)...
        Last edited by cezarkage; 05-03-2019, 08:18 AM.
        W168 or nothing!

        Comment


        • #5
          Originally posted by cezarkage View Post
          Misu Scr S-a rezolvat prin schimbatul curelei? Acu mi-a picat fisa ca s-ar putea si la mine cureaua sa fie de vina... De ceva vreme am un scartait subtire la pornire de cand am pus curea de la Contitech in detrimentul celei de la Dayco (a ciupit-o mecanicul la montaj)...
          Zilele astea o sa o schimb, a venit caldura, deja nu mai scârțâie!

          Comment


          • #6
            Originally posted by cezarkage View Post
            Misu Scr S-a rezolvat prin schimbatul curelei? Acu mi-a picat fisa ca s-ar putea si la mine cureaua sa fie de vina... De ceva vreme am un scartait subtire la pornire de cand am pus curea de la Contitech in detrimentul celei de la Dayco (a ciupit-o mecanicul la montaj)...
            Da, s-a rezolvat, si acum cand ploua afara nu mai patineaza daca dau in vreo baltoaca mai mare!

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF