Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Apropo de A Class

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Apropo de A Class

    Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.

  • #2
    Ce-i mizeria asta?
    Fosta: W168 A160 '99 Benzină
    Actuala: W169 A200 '04 Benzină
    Urmează: Dacia 1300 '74

    Comment


    • #3
      Apropo, eu ma intreb la ce te-ai gandit cand ai deschis topicul asta?? Ti-a iesit asa... din tastatura?
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #4
        Apropo! Trebuia sa radem sau ce?
        Nu te-ai gandit ca o sa ne simtim putin lezati cand vei posta acest video!? Dar nu ai gandit-o, pentru ca tu ai alt model.
        In acest video (de cacao) putea fi folosita oricare alta masina, un `bemve` spre exemplu, sauuu un vaneo 1.7 diesel din 2004. Uita-te la video pe repeat pana afli ca esentialul video-ului este cu totul altul...!
        Last edited by cezarkage; 01-05-2019, 09:46 AM.
        W168 or nothing!

        Comment


        • #5
          A pornit din cheie, nu datorita faptului ca era impinsa. Daca asculti manele in masina, normal ca motorul nu porneste, cutia de viteze are dificultati la schimbarea vitezelor, sistemul BAS-ESP o ia razna...dar departe de a fi ”cazan”. Totul depinde de modul in care te comporti cu masina.
          No malfunction

          Comment


          • #6
            1. Nu eu am facut videoul.
            2. Nu e o mizerie, tot ce fac baietii astia e arta, asa ca daca voi nu aveti simtul umorului nu aruncati vina pe artist.
            3. Da, trebuia sa radeti, sau sunteti voi CEO la Mercedes ca sa nu puteti gusta astfel de glume? ca nu inteleg..
            4. Daca esentialul videoului este cu totul altfel, nu vad de ce te-ai atacat in halu asta.
            5. Videoul nu l-am postat in discutii despre model ci in probleme tehnice care nu e ceva desavarsit strain de A class, dupa cum puteti vedea, cele mai multe topicuri sunt deschise in aceasta sectiune, deci...nu vad ce e anormal.

            In final as vrea sa adaug ceva, eu personal nu cred ca au ales pur intamplator acel model. Pentru ca daca alegeau ceva pur intamplator cu siguranta ar fi blurat elementelecaracteristice, macar un logo (eu mi-am dat seama ca e ce am eu dupa butonul ala triunghi rosu de avarii din interior, cand l-am vazut am inceput sa rad, caci nu fusesem atent la masina). Deci da, daca voiau sa faca aun astfel de film nu cred ca alegeau ceva la intamplare pentru ca nu poti sa faci de cacao un brand asa aleator, eu asa cred.

            Si da, eu am avut o mare satisfactie sa vad videoul asta pentru ca eu personal am o tona de problema la masina asta si desi imi place enorm si sa ma simt confortabil in ea si nu as schimba-o pentru nimic in lume, singura mea pretentie este sa ma tina, dar masina refuza, masina se incapataneaza sa ma mai tina, pur si simplu ma forteaza sa o arunc la gunoi.

            Toti prietenii mei isi cumpara modele noi si la fiecare intalnire nu evita sa ma intrebe eu cand schimb masina, dar de fiecare data le zic ca eu sunt multumit de ea. Este spatioasa, exact cum imi doresc desi nu este foarte imensa ca un Sharan, este inalta, nu trebuie sa dau cu capul de tavan cum patesc in alte masini, am incalzire in scaune si in oglinzi, gemuri foarte folositor iarna pe ger si cand zapada se depune pe toata masina, sunt foarte obisnuit cu ea, e confortabila, nu ma deranjeaza sunetul tare al motorului, are tot felul de facilitati pe care nu le mai mentionez, una peste alta, nu sunt un tip retentios, ma multumesc si cu masina asta veche de 14 ani, doar o pretentie am, sa ma tina. Si cand zic sa ma tina inseamna sa nu trebuiasca sa o repar anual echivalent de suma care valoreaza masina.

            Dar din pacate nu asta e cazul, reprezentanta ma jecmaneste de bani pe langa faptul ca ma programeaza peste 2 saptamani din momentul in care sun. Serviceurile nu se pricep in mare parte, cele mai multe probleme reparate in service ajung sa fie reparate din nou in reprezentanta.
            La inceput cand am primit masina, orice mica zgarietura pe un singur element nu trecea fara sa o repar imediat. Tineam masina in stare impecabila, pana treptat cand gaseam masina lovita de altii care uitau sa lase un bilet in bord, asta pana cand m-a copesit investitia financiara. Mi-am gasit indoita aripa fata stanga, bara spate centru si ambele laterale indoita si zgariata, cheie data pe portiera dreapta fara motiv, rugina nu a intarziat sa apara exact in locurile in care in mod normal nu ar trebui sa apara, dar exact in locurile in care avusesem accidente neprovocate de mine si unde fusese chituita. Asa ca cel putin din pct de vedere al caroseriei cu sau fara voia mea, a ramas in urma. Parbrizul l-am gasit crepat intr-o dimineata de iarna. Unul original (cu protectie de soare) costa enorm, montatul de asemenea, asa ca nu l-am schimbat. Dar nu astea sunt problemele cele mai grave.

            ABS-ul nu s-a stins niciodata, am dus-o in atatea serviceuri, nu s-au descurcat, recent am dus-o la o investigare, mi-a gasit o tona de probleme insa nici macar nu a gasit cea pe care ma deranja pe mine, pivotii aia inferiori fata pe care i-am schimbat la reprezentanta acum 8 luni in 15 martie cu 1000 del ie mi-au zis deja ca trebuiesc schimbati, si crede-ma ca dupa ce am bagat 1000 de lei in 2 piese pe care le pot strange intr-un pumn am avut grije sa nu mai dau in vreo groapa cu rotile. Cu toate astea mi-au zis ca trebuesc schimbati, si nu numai aceia, si o gramada de alte piese, bielete, furtun crepat frana, alte maruntisuri care costa o gramada. Nu mai zic de consumabile ca placute discuri. Pompa servo de cand am schimbat-o fara un tremur de fiecare data cand pornesc masina, ceva ce nu se intampla inainte, suspensia fata uneori scartaie. Bratul spatele care a fost schimbat pus nou acum cativa ani intr-un alt service decat reprezentanta ghici ce, trebe schimbat, de ce? Nu e rupt, doar ca joaca, si aparent nu se poate inlocui o saiba sau ceva, nu, trebe schimbat tot si nu exista decat original, deci 1600 de lei bratul ca sa scap de pocniturile alea pe care le aud cand se lasa masina pe suspensia aia. Arcul acela era rupt l-am schimbat recent cu filtre si alea pe 1600 de lei si cu talerul ala al lui care era ruginit (probabil curand urmeaza si cel de pe cealalta dreapta), nici nu mai stiu ce sa zic ca sunt atatea. Saibele de la injectoarele acelea de la motor care se tot strica treptat, in special iernile, incat scapa aer si se aude ca o pompa de aer defecta, in fiecare an trebe sa schimb cate una, acum in iarna asta iar a inceput zgomotul ala. Oglindele regula gasite indoite, julite, chiar si sparte, cea dreapta nu e cu vedere in unghi caci n-am considerat ca e o prioritate sa bag 100 de lei intr-o oglinda (doar sticla) la cate probleme are masina, asa ca ma multumesc fara vedere in unghi. In fine, una peste alta, ca sa aduc masina asta intr-o forma rezonabila trebuie probabil sa platesc pretul ei de vreo 2 ori. Pana si multi dintre voi ati zis sa ma scap de ea. Ei, cand se pune problema asa, nu ai cum sa nu te distrezi la un video de acest gen, cand vezi ca si altii au probleme cu ea si fac ironii de acest gen ca altceva ce pot sa faca. Daca ai RCA nu poti sa ti faci masina in reprezentanta ca rerprezentanta nu lucreaza cu RCA, reprezentanta mi-au zis ca vor bani ultima data cand i-am intrebat, si ca nu duc lipsa de clienti, gen "fraiere nu te vreau client ca am destui incat nu mi mai vad de lucru, daca vrei sa fii clientul nostru, marca tu banu si apoi recupereaza tu bani de la asigurare cum sti tu ca eu nu ma bag la deastea".

            Deci da, probabil undeva in viitorul apropiat/mediu o sa ma scap de ea si cu siguranta nu voi mai participa la aceste discutii pentru ca nu voi mai opta pt mercedes, dar respect totusi profesionistii de pe acest forum care m-au ajutat cu cate un sfat din cand in cand atunci cand a fost cazul si totodata le transmit sa o ia mai light gluma pentru ca marca mercedes nu e copilul lor, nu e brandul lor, nu e mama lor ca sa se simta lezati la o astfel de gluma.

            Ramane de vazut spre ce masina ma orientez sau daca devin mai eco si iau bicicleta si busul ORicum, cei sinceri pot veni cu recomandari de masina fiabila, costuri decente de mentenanta, brand care isi respecta clientii.

            Cheers!

            Comment


            • #7
              Asta numesti tu arta?? You'r so far away my friend... Se spune ca "Arta este cea mai profundă expresie a creativităţii umane". Intr-adevar, cata profunzime si cata creativitate in acest moment artistic....
              Restul "romanului", arhicunoscut. E vina ta ca nu ti-ai gasit un service decent si ca te lasi scuturat de bani, e vina ta ca dai 1000 lei pe pivoti, cand un pivot Lemforder e aprox 100 lei. Un parbriz de A Class m-a costat 398 cu montaj, cu parasolar, perfect identic cu originalul. Deci se poate, trebuie doar sa cauti, dar astea sunt lucruri despre care ti-am mai vorbit. Comoditatea si nu numai, se plateste...
              Suficient!
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #8
                Da, daca ai timp cauti pana in strafunduri si poate gasesti ceva. Dar nu imi zice mie ca totul e roz ca nu e. 90% te jecmanesc, daca ai timp sa ii gasesti pe aia 10% e bine, daca nu ai pus-o cam asta e situatia. Ultima data am stat in service cu mesterul chiar daca nu le-a prea convenit, dar trebe sa mi i au zi libera de fiecare data cand are masina probleme ca sa stau sa ma asigur ca se face treaba bine, ca nu se lalaie. Nu e vina mea ca nu exista serviceuri, pana una alta, nimeni n-a dat nici o recomandare in cluj. poate chiar nu is. sau poate nu se pricep oamenii la masina asta, sau poate cum zicea un altul pe aici, se stie ca a class nu e monument de fiabilitate, poate e doar alegerea gresita, poate baietii cu videoul chiar au dreptate, ma rog, eu stiu ca au dreptate.Are 16 mii de thumbs up si 300 down, deci se pare ca aia 16 mii is prosti si nu aia 300 is destepti nu ? Sa fim seriosi, videoul e mega tare, are umor, si cei care au dat dislike sunt probabil posesori de mercedes care s-au simtit lezati, dar n-ai grija, daca au A class o sa revina cu dislike curand si ei. Pastila aia ca toti is puturosi si n-au timp sa caute sau chef, si ca toti asteapta sa le dai raspunsul nu tine. Cum te astepti tu cineva sa gaseasca raspuns pe forum asa cautand dupa simptome care ei se gandesc ca au de a face cu problema respectiva? cand nici mesteri cu testerul pe ea nu is capabili? Apropo de mesteri, chiar am gasit unu in cluj, lucreaza doar cu mercedesuri, pare ca stie ceva, dar necazul e ca e neserios, te cheama pe o ora nu te mai asteapta, apoi tot el comenteaza. Asta e, poate ca o dacie noua e mai buna. Ai unde sa o repari, piese noi, ieftine in caz de ceva, mentenanta la fel ieftina, asta e, mai tai din confortul asta sau poateca nu cine stie, o dacie noua poate se ridica la confortul unui a class din 2004, habar nu am, vedem. Cand nu voi mai da reply inseamna ca am dus la casat masina, nu ma astept ca cineva sa mai se lege la cap cu asa ceva. Ma tot intreb de ce nu faci forumul asta read only,un fel de manual si pa. Ce sa mai tot intrebe oamenii? Ca sa puteti sa le dati peste nas ca de ce nu citesc ca s-a mai scris despre asta? Mai bine pui un ghid cu problemele care apar la masina si larevedere cu intrebarile. Macar sti o treaba. Am mai rasfoit forumul, am mai dat de nenumarate cazuri in care le dadeati peste bot ca li lene sa citeasca. Vine omu distrus din service, ii zic aia n chestii si acum lui ii arde de stat cu orele la studiu fara nici macar sa stie daca e pe pista cea buna sau nu. Mie mi-au zis de la service ca nu i de joaca cu pivotii si ca originali recomanda sa pui. Am luat originali i am montat tot la reprezentanta daca am zis ca e viata familiei in joc. Apoi la alt service mi-au zis ca is de schimbat. Sun la mercedes mi au zis sa o duc sa se uite, si daca nu is de schimbat platesc consultatia, daca is de schimbat ii schimba pe garantie. Evident ca nu ma astept sa mi zica ca is de schimbat, cine pana mea ar zice asta? De ce ar face asta? Sa isi dea singuri de lucru si gaura in buget? Mai bine zice ca totul e ok si ma mai si taxeaza investigarea si raman prost. No, ce sa caut pe forum, cum arata pivoti uzati ? Am unde sa mi ridic masina sa verific..E de cacao, dar m am si saturat sa ma mai plang de ea atat. Deasta am si postat videoul ala, cand nu plangi de necaz macar sa razi de necaz. Tot ce tine de marca asta reprezinta doar dezamagire pt mine. De la masina pana la reprezentanta asa ca...e clar ca nu vreau sa mai aud de ei in veci.

                Comment


                • #9
                  Nu e chiar arta, doar că punctează destul de bine influenta străbunilor asupra obiceiurilor de a ajuta in mod greșit, de a te chinui spre a obține ceva pentru care vei avea șansa să te chinui și mai mult

                  http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                  www.mbretrofit.ro

                  Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                  Comment


                  • #10
                    Cand a trecut ala cu A Class autostopistul s-a facut ca ploua, a zis ca nu se urca in harbul ala )

                    Comment


                    • #11
                      Iar, la final, autostopistul il conduce...si chiar incepe sa-i placa, mai ales dupa ce pune manele.

                      Hei, paulalexandru, nu dispera. Uite, mai este colegul cristiolteanu care are probleme mari cu pornirea. Dupa ce a schimbat o multime de piese, mecanicul lipsit de empatie sau prea flamand l-a ars si cu un lant de distributie...si tot nu porneste. Asa se face business. Crezi ca-i pasa cuiva ca ai muncit mult ca sa castigi banii? Cati dintre noi nu am patit acelasi lucru?
                      Sa stii ca toate masinile, indiferent de marca, sunt fiabile...pentru ca sunt proiectate de ingineri destepti. Ele se strica doar daca iti bati joc de ele sau daca isi baga niste ”baieti destepti” ghearele prin ele. Si eu ma saturasem de A class. L-am vandut si mi-am luat Logan...iar cei de la reprezentanta si-au batut joc de mine exact in acelasi mod: inlocuindu-mi o piesa care nu avea nici o treaba cu defectul. Apoi, mi s-a facut dor de A-class-ul meu pe care l-am vandut si mi-am luat altul. Acum am invatat sa ma descurc singur. Stiu ca nu e civilizat sa-mi inlocuiesc eu anumite piese...fiindca aceste operatiuni se fac in mod normal conform unui manual de service elaborat de producatorul masinii. De exemplu, intr-un manual de service se precizeaza cuplul de strangere al unui surub si daca nu il respecti si mai faci si un accident, atunci se complica si mai mult viata. Dar asta e, nu traim intr-o lume perfecta...eu am fost in service autorizat RAR pentru schimbat placute de frana, discuri de frana si nu am vazut sa foloseasca chei dinamometrice sau manual de service. Mai mult, cand am fost la ITP, i-am spus inspectorului sa opreasca motorul atunci cand imi verifica frana de mana pe stand, ca asa scrie in manual...i-am aratat manualul...a sarit ala cu gura pe mine de parca i-am dat cu ceva in cap. Interesul lor este unul singur: sa-ti jupuiasca si pielea de pe tine.
                      Tot cautand tester STAR, am dat peste un inginer care a lucrat la reprezentanta. Omul se lauda ca poate crea soft. Iti dai seama unde s-a ajuns? Practic, ce-i costa pe acesti ”baieti destepti” sa-ti ajusteze putin amestecul aer-combustibil sa zicem. Daca amestecul e putin bogat, arderea va fi incompleta iar benzina care ramane nearsa se va scurge pe langa segmenti in baia de ulei, spaland cilindrul...astfel, intr-un timp relativ, vei ajunge sa ai probleme cu compresia motorului. Tu, daca nu stii sa faci diagnoza, live fuel trims sau stiu eu ce alte valori iti indica problemele, nu o sa te prinzi ce ti-a facut ”baiatul destept”. Intrebarea este cine are de castigat din toate acestea. Pai, service-urile, cei care vand piese, cei care vand benzina pentru ca motorul va merge ineficient si nu va avea puterea care o avea odata...chiar si producatorii de sicrie castiga, lipsa de putere la motor te poate omori cand vrei sa faci o depasire. Cine ar fi singurul care are de pierdut? Tu. Aici, pe forum, trebuie sa fii constient ca sunt si oameni care nu au interesul sa te ajute, ci sa te trimita pe cai gresite. Imagineaza-ti ca daca s-ar oferi mereu solutii la problemele pe care le avem, parazitii care traiesc din asa ceva ar avea foarte multi bani de pierdut. Marca Mercedes-Benz nu este vinovata cu nimic pentru problemele pe care le avem noi. Noi suntem vinovati pentru ca ne-am nascut intr-o lume cu pradati si pradatori. Fiecare isi alege tabara din care vrea sa faca parte...sau ai putea sa fii astazi intr-o tabara si maine in alta. Totul este relativ.
                      No malfunction

                      Comment


                      • #12
                        Hey George, respect. Cred ca singurul care nu m-a luat la suturi pana acum in nici o postare. Da clar, face sens ce zici tu. Singura mentiune e ca cei angajati la reprezentanta ma astept ca mercedes sa fie responsabili de ei, iar aceia nu doar ca mi s-au parut uneori chiar incompetenti dar si aroganti de foarte multe ori. In rest, da, asa pare sa fie cum zici tu, daca nu ai timpul necesar sa te ocupi tu singur de masina ta intr-o foarte mare masura, esti condamnat sa te friga care cum. Acum caut pe forum sa fac sa pornesc masina asta la -16 ca de vreo 2 ani a inceput sa nu mai porneasca. La service ultima data dupa ce a pus testerul a zis ca bujiile is in regula. Azi taximetristul mi-a zis ca poate sa mai fie releul si mi-a recomandat serviceul unde am mers candva unde mecanicul era tare neserios. Ierila -6 a pornit la a 3 cheie insa de fiecare data am pus bujia sa se incalzeasca de vreo 3-4 ori. Azi nici la a 4 cheie nu a pornit. A fost haios ca langa mine se mai chinuia unu sa porneasca masina, el din ce am observat tinea destul de mult cheia fortand motorul (ceea ce eu n-am indraznit sa fac) insa in final lui i-a pornit ma intrebam daca la fel trebuie sa fac si eu. O sa mai cercetez si vad eu ce fac. Mersi

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF