Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Roata spate stanga pocneste la fiecare mica denivelare a asfaltului

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Roata spate stanga pocneste la fiecare mica denivelare a asfaltului

    Salut.
    Saptamana trecuta am dus masina la o investigare in Service doarece ori de cate ori ma coboram de pe o bordura cu roasta, urcan pe un damb si coboram de pe el, cand treceam peste o gura de canal de cativa centimetrii adancime, chiar si in curbe cand viram, practic la orice actiune a masinii in care masina se lasa pe suspensie ...declansa o pocnitura.

    La investigare au observat ca arcul stanga spate e rupt. Am schimbat ambele arcuri pe spate insa constat ca acum nu doar ca nu s-a oprit zgomotul, dar pocneste si mai des dar tot la balans sus jos al masinii. Pe drum drept nu am nici o treaba.

    Azi voi suna din nou la service sa anunt ca problema nu s-a rezolvat, dar ca de fiecare data cand mesterii nu rezolva problema incep sa intru eu in actiune si sa incerc eu fara cunostinte in domeniu sa imi dau seama de unde ar fi problema, sa fac investigatii pe cont propriu pentru ca aparent sa lasi masina in service si sa stai linistit ca se va rezolva nu mai este de mult o solutie.

    Ca si date extra pe langa cele pe care le-am enumerat ar mai fi urmatoarele:
    - in trecut am avut accident la roata aia, cineva s-a bagat direct in ea si a rupt-o, a trebui sa schimb bratul, dar de atunci am observat ca roata aia sta putin mai inclinata in afara decat cea de pe dreapta. (cineva imi recomandata sa fac o investigare la geometria rotilor)

    Referitor la faptul acesta, un mester mi zicea mai demult ca s-ar putea sa fie din cauza unor rulmenti parca care s-au spart dar nu stiu la ce s-a referit.

    Aveti idee de la ce ar putea sa fie zgomotul acesta? E periculos sa circul cu el ? Am un drum Cluj-Brasov sapt viitoare si nu stiu daca e problematic.

    Vaneo 1.7 CDI 2004 automat 93cp

    Mersi fain, orice indiciu e binevenit

  • #2
    Poate e rulmentul din brat? La w168 eu am schimbat rulementul din brat (a fost destul de greu de scos si inlocuit) pentru ca imi pocnea la fel...si schimbasem si eu arcurile

    Comment


    • #3
      Sincer nu ma pricep, altii ar putea sa zica asta. Dar asa ceva retin si eu, ca zicea de ceva rulment probabil de la brat da, si mai zicea ca s-ar putea sa nu il poata schimba si atunci ar trebui schimbat tot bratul. Dar oare ala sa aiba legatura cu faptul ca masina se lasa pe arcuri in jos ?

      Comment


      • #4
        Subscriu parerii de mai sus, rulmenti brate oscilante.Se desface amortizorul din prinderea de jos, se scoate arcul, se desfac suruburile de la bara de torsiune si bratul se poate misca foarte usor sus-jos, stanga-dreapta. Asa se verifica, pentru pocniturile de care vorbesti, respectiv pentru joc. Dureaza 10-15 minute. De schimbat, se schimba, exista kit de reparatie.
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #5
          Salut Lau, merci pt mesaj. I-am zis ieri la mester daca poate sa fie de la rulmenti brate a zis ca la masina asta nu are rulmenti bratele. Se poate asa ceva?

          Comment


          • #6
            Daca ai stii de cate ori am auzit varianta "masina asta nu are x" dar are, iti spun sigur! Cauta pe net si gasesti si de vanzare exact pentru Vaneo 1.7 CDI 2004.

            Comment


            • #7
              Te cred, ca doar alt mester mi-a zis ca ar putea sa fie de la rulmenti mai demult, era clar ca unu din ei a zis doar sa zica. Cand vad astfel de faze, nu pot decat sa incerc sa mi fac eu treaba in domeniul meu cat de bine posibil si cat de profesionist pot ca sa nu zica si altii despre mine la fel. Altceva nu prea pot face..

              Comment


              • #8
                In pozna ai puntea completa. La prinderea de punte, bratele au cate doi rulmenti conici(+un ax/surub, o bucsa metalica si o camasa de plastic intre rulmenti)
                punte-spate-dezechipata-mercedes-vaneo-4675624c77e98a6fbc-0-0-0-0-0.jpg
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #9
                  Eu zis ca vor sa schimbe tot bratul. Nu stiu de la ce e problema dar ca daca schimba tot bratul e sigur ca nu va mai fi problema. Problema e ca bratul l-au pus pe oferta pe original la 1600 de lei. Cam asa arata oferta:

                  Cod piesa - nume piesa - bucati - pret fara tva - pret cu tva

                  1 A4143330114 BUCSI BRAT FATA STG/DR 2.00 128.00 256.00
                  2 A4143330014 BUCSA ROTUNDA BRAT 2.00 147.00 294.00
                  3 26698 01 BIELETA DIRECTIE STG 1.00 92.00 92.00
                  4 26015 02 BIELETE ANTIRULIU 2.00 117.00 234.00
                  5 LH6404 FURTUNE FRANA FATA STG+DR 2.00 50.00 100.00
                  6 A4143500806 BRAT SPATE STG 1.00 1620.00 1620.00

                  Am mai bagat 1400 in schimb arcuri spate revizie si schimb protectie taler disc frana spate stg. Clar nu se mai prea merita sa fac toate astea. Din ce stiti voi sunt preturi ok sau umflate?

                  Socant a fost ca mi au zis ca trebe sa schimb pivotii fata desi i-am schimbat acum vreo 6 luni si am pus noi originali si i-am montat la mercedes. Mi-au zis ca au joc si ca trebe schimbati, cum e posibil asa ceva? Ms

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF