Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Martor motor aprins A Klasse

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Martor motor aprins A Klasse

    Am si eu o problema cu un martor be bord.cel galben care seamana cu motorul.Sta aprins si nu se mai stinge.Masina e un A150 din 2005 si prima oara cand s-a aprins mecanicii nu au stiut ce are au schimbat niste senzori pe acolo dar in 2 saptamani a aparut din nou.Am sunat la ei si au spus ca e de la gazele de esapament, sau benzina proasta.Am folosit multa vreme efixul dar problema persista.Vreau sa spun ca am mai parcurs vreo 50.000 de km cu becul ala asa ...fara sa apara alte pb.Stie cineva de la ce ar putea fi ca eu sunt satul de explicatiile celor de la service.Va multumesc

  • #2
    Asa problema am avut si eu cu martorul luminos de la bord si am pus pe tester si mi a dat clapeta de acceleratie , am decis so curat si eroarea nu a ma i aparul incearca si tu sa vezi e foarte usor de curatat dar trebuie sa ai sculele necesare o cheie ma i speciala in rest o surubelnita cu cap stelar nu stea si un spray de curatare carburator eu am folosit de la Liqui Moly succes toata treaba dureaza lejer 1-1.5 h

    Comment


    • #3
      Originally posted by alexutzu77 View Post
      Vad ca nu s-a mai discutat de ceva vreme pe aici.Am si eu o problema cu un martor be bord.cel galben care seamana cu motorul.Sta aprins si nu se mai stinge.Masina e un A150 din 2005 si prima oara cand s-a aprins mecanicii nu au stiut ce are au schimbat niste senzori pe acolo dar in 2 saptamani a aparut din nou.Am sunat la ei si au spus ca e de la gazele de esapament, sau benzina proasta.Am folosit multa vreme efixul dar problema persista.Vreau sa spun ca am mai parcurs vreo 50.000 de km cu becul ala asa ...fara sa apara alte pb.Stie cineva de la ce ar putea fi ca eu sunt satul de explicatiile celor de la service.Va multumesc
      Cu asta ma lovesc si eu de cateva luni. S-a citit o eroare legata de catalizator, cum ca nu ar face treaba 100%. Ma bate gandul sa il schimb dar nimeni nu m-a convins ca asta ar rezolva situatia.

      Tu ce erori ai avut? Ce senzori ai schimbat? La cati km a aparut problema?
      Unless I'm very much mistaken...

      Comment


      • #4
        Incearca sa cureti clapeta de acceleratie cum am facut si eu

        Comment


        • #5
          Un test cu StarDiag ar descoperi niste coduri de eroare corecte.Astefel se poate stabili clar problema.

          Comment


          • #6
            Ceva de genul am patit eu, EPC aprins in bord, motorul a taiat puterea (max 3000 RPM) si doar o vizita in service cu stergeri de erori la greu, inlocuit shut-off valve si releu bujii incandescente au rezolvat problema (80 euro fiecare din astea doua), eu am A170 CDI ce-i drept.

            La benzina nu cred ca sunt la fel problemele.

            Eu zic ca ai de ales: doar stergi erorile din memorie si mai astepti sa se aprinda iar sau daca e de inlocuit ceva inlocuiesti si dispare problema complet. S-ar putea sa ai noroc si sa nu se mai aprinda martorul ala dupa o stergere de erori.

            Comment


            • #7
              Salut,

              Becul era aprins constant sau se aprindea din cand in cand? Eu am aceeasi problema la un w203k. Ar putea fi tot de la pedala de acceleratie si in cazul acestui model? Ne poti da mai multe detalii despre curatare?

              Multumesc!

              Comment


              • #8
                Intr-adevar un test facut si niste oameni priceputi,care stiu ce inseamna erorile pe care l-e ai ,pot rezolva problema..Cam greu de gasit,stiu!Si sonda Lambda face magarii de-astea!Sper sa rezolvi problema cat mai curand cu bani cat mai putini!
                W124 E220 din 95

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF