Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme la A 150

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme la A 150

    Am si eu probleme la clapeta de acceleratie dupa diagnosticare am trecut la curatarea ei si dupa un timp motorul la relantii tot nu merge constant ci fluctueaza in turatie . am sunat si am mers la reprezentanta si mi au spus ca trebuie invatata clapeta de acceleratie ceea ce am si facut dar dupa 500-600 km iarasi revine la mersul fluctuat intre 900 si 1500 tr/min, dac poate cineva sa ma ajute . Va multumesc

  • #2
    Variaza in turatie vizibil pe turometru sau simti in scaun?
    In cazul vizibilitatii pe turometru, ce interval de ai?
    Unless I'm very much mistaken...

    Comment


    • #3
      Variaza in turometru de la 900-1500 tr/min dar precizez ca nu face tot timpul . De cind am curatat clapeta de acceleratie nu am reglat clapeta si a facut o data dar nu am facut nici 100 km deci ma astept sa faca nasoale , dupa ce fluctueaza turatia opresc motorul si pornesc din nou si merge super o perioada . Azi am vorbit cu un mecanic care mi a zis ca poate fii de la senzorul dupa clapeta de acceleratie care se numeste senzor temperatura aer aspirat si la m comandat ( costa 55 ron ) eu lucrez la un magazin de piese auto import deci sunt in tema cu termenii plus de asta sunt pasionat de masini si imi place sa mesteresc la ele si toate modificarile care le pot le fac singur

      Comment


      • #4
        Buna seara
        Exact aceiasi prblema am avut-o si eu .
        Se aprindea " check engine "-ul iar la diagnoza clapeta acceleratie " trebuie invatata " .
        Dupa 2 diagnoze si vre-o 300 roni am intrebat care este totusi solutia, avand in vedere ca de aprope 2 ani aveam in bord acel semn . Raspunsul a fost simplu o noua clapeta acceleratie, care culmea e si pe stoc si costa numai 3000 roni .
        Bineinteles ca nu am luat-o, am demontat singur clapeta de acceleratie fara insa a scoate mufa . Era ffff murdara, am curatat-o cu un spary din comert pentru clapete acceleratie. Ai grija sa protejezi cu o hartie sau orice altceva senzorul de oxigen . Clapeta am curatat-o cu spray-ul respectiv si un penson. Am montat-o la loc si dupa ce am rulat cam 2 km semnula disparut .
        Sunt cam 6 luni de atunci si nu am mai avut astfel de probleme si nici fluctuatii de turatie in intervalul 2000 - 2500 .
        Sper sa rezolvi problema .
        Cu stima

        Comment


        • #5
          Multumesc pentru raspuns dar la mine dupa aprinderea " check engine " am fost la tester si mi a sters eroarea si invatat clapeta dupa un timp a inceput sa faca din nou si atunci a decis sa curat singur clapeta si am demontato jos am curatato cu un spray de la Liqui Moly special de carburator , am vazut senzorul de aer dar nu am umblat la el , dupa ce am montat totul la loc (eu am desfacut mufa de la clapeta ) am pornit motorul care dupa aprox 30 min a avut la relantii oscilatie 900-1500 tr/min am oprit motorul si de atunci nu a mai facut dar precizez ca am rulat aprox 100-150 km . Am vorbit cu un prieten mecanic si a zis ca poate fii si de la senzorul de aer aspirat la-m comandat si acum urmeaza sa-l inlocuesc, va tin la curent

          Comment


          • #6
            Dupa curatarea clapetei de acceleratie problema nu a ma-i aparut si cred ca problema sa rezolvat

            Comment


            • #7
              Problema a reaparut si trebiue sa curat clapeta dar stie cineva cauza eu cred ca e de la filru de aer sport K&N

              De cind am curatato ultima data am facut aprox 27 000 km

              Comment


              • #8
                Am curatat clapeta de acceleratie si am sters si eroarea cu martorul galben cu motor
                Attached Files

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Alin Puma View Post
                  Am curatat clapeta de acceleratie si am sters si eroarea cu martorul galben cu motor
                  totul e OK

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF