Buna! Din iarna ma plangeam de faptul ca masina mea la mers constant pare sa se inece, adica mai bine zis smuceste, insa pana in acest moment nimeni nu a putut depista de ce ! Astfel o sa va descriu simptomele si ceea ce am facut pana in acest moment.
Simptome:
- Relanti oscilant, acul de la turometru nu sta fix, adica variaza sa zic 100 - 200 rpm
- La mers constant, sa ii zicem regim de croaziera, cu turatie si viteza constanta, se simt smucituri, care de multe ori se amplifica destul de tare si atunci parca esti in barca. Daca apas mai tare pe acceleratie nu se mai simte, daca iau picioru de pe acceleratie parca ma pune in nas, o frana de motor foarte puternica sa zicem.
- Trebuie sa mentionez ca de obicei la rece nu se simte, adica mie imi pare ca face dupa ce se incalzeste motorul, insa o chestie si mai ciudata este ca nu face tot timpul!! Exista perioade cand functioneaza corect.
- Intr-o zi masina a intrat in limp mode, s-a aprins becul de ESP si nu o mai putea tura peste 1500, am oprit motorul am repornit si si-a revenit.
Incercari de a remedia problema:
- Schimbat bujii dupa numai 7000 KM cu bujii noi, nici un rezultat
- Pusa pe tester nu s-a gasit nimic, in afara de o eroare a senzorului clapetei de acceleratie dupa ce a intrat in limp, care a fost stearsa, dupa cateva zile in care masina facea la fel am fost din nou la tester insa nici o eroare.
- Curatat cu spray de carburator senzorul MAF, nici un rezultat.
Se pare ca nici mecanicul nu are nici un raspuns la problema mea, adica din punctul sau de vedere masina e ok
. Astept pareri si sfaturi, poate cineva s-a mai intalnit cu asemenea probleme! MULTUMESC.
Simptome:
- Relanti oscilant, acul de la turometru nu sta fix, adica variaza sa zic 100 - 200 rpm
- La mers constant, sa ii zicem regim de croaziera, cu turatie si viteza constanta, se simt smucituri, care de multe ori se amplifica destul de tare si atunci parca esti in barca. Daca apas mai tare pe acceleratie nu se mai simte, daca iau picioru de pe acceleratie parca ma pune in nas, o frana de motor foarte puternica sa zicem.
- Trebuie sa mentionez ca de obicei la rece nu se simte, adica mie imi pare ca face dupa ce se incalzeste motorul, insa o chestie si mai ciudata este ca nu face tot timpul!! Exista perioade cand functioneaza corect.
- Intr-o zi masina a intrat in limp mode, s-a aprins becul de ESP si nu o mai putea tura peste 1500, am oprit motorul am repornit si si-a revenit.
Incercari de a remedia problema:
- Schimbat bujii dupa numai 7000 KM cu bujii noi, nici un rezultat
- Pusa pe tester nu s-a gasit nimic, in afara de o eroare a senzorului clapetei de acceleratie dupa ce a intrat in limp, care a fost stearsa, dupa cateva zile in care masina facea la fel am fost din nou la tester insa nici o eroare.
- Curatat cu spray de carburator senzorul MAF, nici un rezultat.
Se pare ca nici mecanicul nu are nici un raspuns la problema mea, adica din punctul sau de vedere masina e ok

Comment