Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Tacheti hidraulici la A140

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tacheti hidraulici la A140

    Salut
    Am un A140 din 1998 si mi-a aparut un zgomot puternic la motor. O consultatie la mecanic a dat verdictul : tachet hidraulic. Am demontat motorul si tachetul de la evacuare la cilindrul 3 nu functioneaza in sensul ca se misca liber si are un joc de aproximativ 5 mm. Acum am intrebarea: ce trebuie sa schimb? Tachetul care costa 20 lei sau tot ansamblul tachet culbutor care vine pe comanda in 5 zile si costa 180 lei?
    Cu distributia pe masa se pare ca defectul nu este din tachet pentru ca uleiul din el se pierde rapid prin alta parte si inca nu se vede pe unde. A mai demontat cineva distributia si ma poate ajuta cu un sfat?

  • #2
    L-am rezolvat! Am montat un tachet nou si acum merge bine.

    Comment


    • #3
      Originally posted by fulgerik View Post
      L-am rezolvat! Am montat un tachet nou si acum merge bine.
      Fara sa schimbi tot ansamblu?

      Comment


      • #4
        Tachetii hidraulici se pot schimba si la bucata , nu este necesar sa schimbi tot ansamblul .
        Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

        Comment


        • #5
          Mersi Sashatm. Ce trebuie sa demontez pt a ajunge la tacheti. Eu am avut acea bataie dar am pus un aditiv in ulei si a disparut.

          Comment


          • #6
            Cu cca 6 luni in urma, dupa o schimbare de ulei (Nu stiu ce a avut dar i-am pus Mobil1 0W-40),
            unul sau mai multi tacheti hidraulici din W168-ul meu au inceput sa tzacane din ce in ce
            mai tare pana cand luna trecuta, m-am hotarat sa incerc un "engine flush" dar nu cu
            chimicalele alea din comert, ci cu ULEI pentru motoare DIESEL (mai exact, to Mobil1 0W-40 diesel)
            Am citit ceva forumuri inainte s-o fac si vreau sa va spun ca A FUNCTIONAT !
            Acum, dupa 1200Km de cand i-am pus 100% acest ulei pentru diesele, zgomotul a
            disparut complet !
            Dupa ce am pus uleiul, zgomotul/tzacanitul era din ce in ce mai mic de la o saptamana
            la alta (Atentie, nu a disparut instantaneu.. trebuie rabdare).

            Exact asta a fost sfatul unui inginer mecanic : In loc sa risti cu detergentii aia de "engine flush"
            care sunt prea caustici/'detergenti' si care curata intr-adevar, dar avalansa aia de
            reziduuri risca sa-ti infunde/gripeze alte chestii, de ce sa nu abordam curatarea
            lenta si nonviolenta cu mai putin detergent (caci doar asta diferentiaza uleiul benzinar
            d'ala diesel -un pic de detergent) de-a lungul a 10000Km, fara sa evitam filtrul de ulei?

            De cand am facut-o masinuta merge mai rotund si nu mai tzacane,
            INSA asta nu inseamna ca trebuie s-o luati ca pe o garantie ..
            eu am: W168 A160 Classic 1997 benzin

            Comment


            • #7
              Salut!
              Care crezi ca sunt factorii care au determinat tachetii sa inceapa "cantarea"? Nu cumva uleiul prea subtire si uzura?
              La urmatorul schimb cu ulei pentru benzinare nu crezi ca vor canta din nou?
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #8
                Originally posted by LauLaur View Post
                Salut!
                Care crezi ca sunt factorii care au determinat tachetii sa inceapa "cantarea"? Nu cumva uleiul prea subtire si uzura?
                La urmatorul schimb cu ulei pentru benzinare nu crezi ca vor canta din nou?
                Zgomotul a inceput odata cu gerul suedez, la multe luni dupa ce am schimbat
                uleiul anterior (Mobil_1 0W-30/benzina ; P'atunci nu tzacanea si ii puneam de
                30 ca asa-i in manual) cu altul mai vascos Mobil_1 0W-40/benzina, ca sa
                mai micsorez din zgomote (ca asa spuneu unii chiar pe acest forum).

                Cu cat eram mai rece afara, cu atat tzacanea mai tare chiar si cu acest 0W-40/benzina

                Asa ca la urmatorul schimb (care a fost pe la final de ger) am ales s-o curat cu
                detergentul din Mobil_1 0W-40/diesel caci altfel inlocuirea tachetilor m-ar fi
                costat aici cam cat am dat pe masinuta si as fi renuntat la ea.

                Sincer, a inceput sa-mi placa de ea ! Mi-a pormit la sfert toata iarna chiar
                si pe geruri de -18 C iar bateria nu ma lasat niciodata (sta la caldurica).
                Nu-mi place ca nu prea am loc in ea.. (eu am 1.86m si >120Kg) in rest,
                merge! (cred ca d'asta ma enerveaza, ca nu-mi da un motiv s-o schimb)

                Merci pentru sfatu' cu "inlocuieste si cauciucul trapei_cu_lamele ca-i ieftin" (desi l-am citit prea tarziu..)
                eu am: W168 A160 Classic 1997 benzin

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF