Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Zgomot motor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zgomot motor

    Salut! E vorba de un a class 170 cdi din anul 2000. Problema sta cam asa: A aparut dintr-o data un zgomot ciudat la motor. Asta doar cand sta la ralanti; cand accelerez, dispare. Cand dau drumul la clima sau la alti consumatori, zgomotul se amplifica. Prima oara m-am gandit ca este cureaua uzata...desi am schimbat-o in vara. Tot atunci am schimbat si 2 role ca erau uzate. Dar zgomotul amplificandu-se atunci cand aprind consumatori, m-a dus cu gandul ca problema e de la alternator de undeva...
    Am dat scuturile jos, cu chiu cu vai am dat si cureaua jos, dupa care am pornit motorul. Surpriza, zgomotul disparuse. Atunci m-am gandit ca o fi vreun rulment dus. Am verificat toate fuliile care sunt antrenate de cureaua aia si am descoperit ca fulia de la compresorul de clima are joc. Am dat-o jos, am dat comanda de rulment, l-am schimbat, am pornit motorul si tot se aude. Sunt dezamagit nu stiu ce sa mai zic.... Fulia de la pompa de apa nu are joc. Nici fulia de la arborele cotit. Dar, dupa ce am schimbat rulmentul si am pornit motorul, m-am bagat in rampa si m-am uitat pe acolo. Rola intinzatoare flambeaza axial in sus si in jos de mama focului. Explicati-mi si mie daca stiti, cum se desface resortul ala de la intinzator. Intinzatorul am vazut ca e pe arc, dar nu intinde suficient si nu poate fi strans sau imobilizat. Doar rola are piulita.
    Nu stiu daca ati inteles prea multe din ce am explicat eu, doar daca v-ati mai intalnit cu intinzatoare, curele...etc.
    Va rog sa ma ajutati ca stau pe bara de o luna si nu imi dau seama de la ce poate sa fie. Multumesc mult!

  • #2
    Salut.Incearca cu o surubelnitza sa tzi intre blocul motor si intinzator fortzat, nu tare, doar cat sa-tzi dai seama daca face din cauza intinzatorului sau nu.....sau alta ar fi alternatoru daca precizezi ca doar atunci itzi face cand aprinzi consumatorii,incearca odata asa si vezi ce rezulta.Multa bafta

    Comment


    • #3
      Originally posted by paul1983 View Post
      Salut.Incearca cu o surubelnitza sa tzi intre blocul motor si intinzator fortzat, nu tare, doar cat sa-tzi dai seama daca face din cauza intinzatorului sau nu.....sau alta ar fi alternatoru daca precizezi ca doar atunci itzi face cand aprinzi consumatorii,incearca odata asa si vezi ce rezulta.Multa bafta
      Crede-ma e foarte inghesuit totul. Abia cand dau rola jos se vede intinzatorul.
      Alternatorul se invarte usor si n-are joc deloc.
      Aseara i-am dat jos compresorul de la clima si alternatorul, ca sa mai fac putin loc sa ma uit la intinzatorul ala... dar nu am ce sa-i fac. Daca ma apuc sa-l scot de acolo mi-e ca sare arcul ala si nu il mai pun la loc. Nu stiu ce sa mai fac.
      Sa-l duc la un service? Desi acum nu prea stau bine cu banii

      Comment


      • #4
        Am auzit ca sunt cam inghesuite A-urile astea,dar daca ai avea un prieten mecanic care s-ar pricepe ar fi bine sa se uite el la ea putzin ca la o reprezentantza nush cum o vei scoate daca zici ca stai rau acum financiar, le i-a prea mult timp si ei asta si asteapta, sa dureze mult lucrarea sa poate sa incarce factura ca la calitate mai puztin pleaca omul multzumit de la ei,dar asta e reprezentzntza.Multa bafta ,sper sa nu fie nimic grav.

        Comment


        • #5
          Originally posted by paul1983 View Post
          Am auzit ca sunt cam inghesuite A-urile astea,dar daca ai avea un prieten mecanic care s-ar pricepe ar fi bine sa se uite el la ea putzin ca la o reprezentantza nush cum o vei scoate daca zici ca stai rau acum financiar, le i-a prea mult timp si ei asta si asteapta, sa dureze mult lucrarea sa poate sa incarce factura ca la calitate mai puztin pleaca omul multzumit de la ei,dar asta e reprezentzntza.Multa bafta ,sper sa nu fie nimic grav.
          Merci mult si eu sper!

          Comment


          • #6
            Explicati-mi si mie daca stiti, cum se desface resortul ala de la intinzator. Intinzatorul am vazut ca e pe arc, dar nu intinde suficient si nu poate fi strans sau imobilizat. Doar rola are piulita.


            Uite aici ai totul: http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.57.htm

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF