Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Cât ulei papă A-ul vostru?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cât ulei papă A-ul vostru?

    Salutare tuturor. In primul rând imi cer scuze daca subiectul a mai fost discutat pe aici, dar nu ma aflu in tara si accesul la net e foarte limitat, asa ca nu am avut timp sa caut in intreg forumul daca s-a mao vorbit sau nu despre subiect.
    M-a sunat sotia sa imi spuna ca i s-a aprins martorul de ulei in bord si ii indica sa verifice nivelul uleiului. Eu cind am plecat din tara la inceputul lui iunie i-am completat uleiul pina la semn pe joja, era cam scazut ce drept. A fost cu masina la un mecanic din capul strazii, i-a completat cam 1 litru ceea ce mi se pare cam mult pentru o perioada asa de scurta. Masina este folosita doar de sotia mea prin oras, cu citeva drumuri mai lungi din cind in cind. Nu scoate fum, nu are esapamentul negru, porneste si trage bine. Voi ce pareri aveti? Ma gindesc ca poate se duce pe la turbina. Modelul este A 180 cdi W169 din 2008. Multumesc foarte mult de intelegere.

  • #2
    Banuiesc ca ideea topicului nu este sa insiram fiecare cat ulei haleste tigaia personala. Astfel, cred ca problema masinii e o pierdere, nu un consum. Cu un litru pe luna consum, aveai nor albastru in spate... Si pe la turbina daca se duce, tot in admisie ajunge si e ars. Se impune un control amanuntit.
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #3
      Scrie in manual cat ulei consuma. Eu cred ca e cel mai bine daca nu consuma deloc.
      Attached Files
      No malfunction

      Comment


      • #4
        Georgealinel, 0.8l/1000km mi se pare enorm. Ştiu că la Dacia 1300 zicea că dacă se apropie de 1l la 1000 de km trebuia refăcut motorul, motor care oricum se refăcea la 40-45000 de km. Ori aici vorbim de Mercedes.

        Faptul că i-a pus un litru nu înseamnă că lipsea un litru. Şi cum zice şi Laur, n-are cum să-ţi halească un litru şi să nu facă dâră după ea. Vezi la următorul schimb, pune-i cât trebuie şi vezi atunci ce se întâmplă. Plus faza cu "completatul la colţul străzii" nu-i prea ok... sigur i-a pus ce trebuie? La completare trebuie musai să-i pui exact ce a fost, altfel cam faci mai mult rău decât bine. Nu se amestecă producători diferiţi, vâscozităţi diferite chiar e contraindicat de amestecat norme diferite. Am păţit să iau din două locuri diferite acelaşi Mobil1 0W40, doar că unul era FS şi unul New life. Şi nu-s la fel.

        Fă-i schimbul cu prima ocazie. Cred că şi la tine norma e 229.3. Bagă-i nişte 5W40 de la Mobil1 dacă norma e cea care am zis, că-i ieftin şi-şi face treaba. Măsurat pe jojă şi să ai grijă să curgă tot. Poate dă şi senzorul rateuri.
        Fosta: W168 A160 '99 Benzină
        Actuala: W169 A200 '04 Benzină
        Urmează: Dacia 1300 '74

        Comment


        • #5
          Nimic. 5.5 litri bag, 5.5 litri scot

          Comment


          • #6
            Salutare,
            Pentru revizia pe care tocmai o pregatesc (WDB1681331J) am cumparat un bidon de 4L de Liqui Moly 10W40 cu MOS2, si inca un bidon de 1L de acelasi tip. Acelasi tip de ulei l-am folosit si in urma cu aproximativ 1 an (~8500km) si atunci am pus 4.5L (pastrand in bidonul mic aprox. 0.5 L, de rezerva, la purtator...). Nu a fost cazul de completare. Nu a pierdut deloc. Nivelul e fix la jumate intre MIN si MAX pe joja. Voi ce parere aveti de acest ulei ? O mica observatie am in sensul ca daca nu pornesc motorul 2-3 zile, scoate un sunet "ragusit" rau in primele 2-3 secunde, dupa care se linisteste imediat, ar putea fi o deficienta de ungere ?!

            P.S.: E cineva care ma poate ajuta cu un raspuns la topicul de ieri "Revizie si cateva reparatii - W168" ?

            Comment


            • #7
              Nenea de la coltul strazii are propriul service care este destul de bine cotat. Am vazut de a lungul timpului câteva Audi, citeva Mercedes, WV duium, asa ca nu e chiar nimeni nenea de la colt. Eu ii fac de obicei reviziile anuale la Constanta. Chestia e ca nu scoate fum albastru si esapamentul e curat. Balta pe dedesubt nu e ca s ar fi vazut in curte pe pavele. Ambele confirmate atit de proprietareasa cit si de nenea de la coltul strazii.
              Problema e ca nu sunt in tara si nu prea stiu ce sa ii spun sotiei.cred ca solutia pe moment e sa ducă
              cotețul la nenea de la colțul străzii �� sa ii faca o inspecție amanunțită. Multumesc pentru raspunsuri.

              Comment


              • #8
                Nedved, 5.5 l... e mult.

                Flexibal73 n-am zis că nu ar fi bun nenea de la conțul străzii. Dar dacă îți completează uleiul din motor trebuie să bage același lucru. Dacă baga altceva face spume în cel mai fericit caz. D-aia am zis de Mobil1 ca e ieftin (100 lei 5l) și nu mai stai cu morcovul că nu știi ce-ai avut și nu știi ce a băgat peste. Poate să fie cel mai bine cotat mecanic că n-are de unde să știe ce ai în mașină. Dacă știi ce ulei a fost pus la ultimul schimb și bagă exact d-ăla atunci mea culpa. Am zis doar să nu le amesteci. Atât.
                Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                Urmează: Dacia 1300 '74

                Comment


                • #9
                  Buna seara, revin cu cantitatea de ulei "mancata" de tramcaru' din curte (W169 A 180cdi).I-am facut revizia anuala la 188370 km, bagat 5.5 l ulei Castrol Edge 5W30 pe data de 11.10. Pe data de 27.10 completat 250ml ulei (acelasi tip, bineinteles) la 190.305 km, deci un total de 1935 de km in 2 saptamini - am alergat, nu gluma... Totul masurat pe joja cu masina pe loc drept, ca la carte. Cind te gindesti ca in manual ti se spune ca consumul de ulei poate ajunge pina la 0.8 l/1000 km, se pare ca A-u lmeu NU papa ulei. Totusi, 0.8 l/1000 km mi se pare foarte mult la un motor de genul asta. Ca doar nu e drujba.
                  PS-intotdeauna port dupa mine un bidon de ulei de motor; nu se stie niciodata.

                  Comment


                  • #10
                    Salut.Aceasi masina si motorizare am si eu dar nu consuma gram de ulei. La fel am patit si eu,dar la mine se pare ca este senzorul de masurat nivelul uleiului.Ia in calcul si aceasta problema a senzorului.

                    Comment


                    • #11
                      Senzorul e inlocuit cu unul nou, dar oricum nu folosesc decit joja, care e sfinta. Dar la un motor care se apropie de 200000 km e oarecum normal un mic consum de ulei.

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF