Salutare tuturor. In primul rând imi cer scuze daca subiectul a mai fost discutat pe aici, dar nu ma aflu in tara si accesul la net e foarte limitat, asa ca nu am avut timp sa caut in intreg forumul daca s-a mao vorbit sau nu despre subiect.
M-a sunat sotia sa imi spuna ca i s-a aprins martorul de ulei in bord si ii indica sa verifice nivelul uleiului. Eu cind am plecat din tara la inceputul lui iunie i-am completat uleiul pina la semn pe joja, era cam scazut ce drept. A fost cu masina la un mecanic din capul strazii, i-a completat cam 1 litru ceea ce mi se pare cam mult pentru o perioada asa de scurta. Masina este folosita doar de sotia mea prin oras, cu citeva drumuri mai lungi din cind in cind. Nu scoate fum, nu are esapamentul negru, porneste si trage bine. Voi ce pareri aveti? Ma gindesc ca poate se duce pe la turbina. Modelul este A 180 cdi W169 din 2008. Multumesc foarte mult de intelegere.
M-a sunat sotia sa imi spuna ca i s-a aprins martorul de ulei in bord si ii indica sa verifice nivelul uleiului. Eu cind am plecat din tara la inceputul lui iunie i-am completat uleiul pina la semn pe joja, era cam scazut ce drept. A fost cu masina la un mecanic din capul strazii, i-a completat cam 1 litru ceea ce mi se pare cam mult pentru o perioada asa de scurta. Masina este folosita doar de sotia mea prin oras, cu citeva drumuri mai lungi din cind in cind. Nu scoate fum, nu are esapamentul negru, porneste si trage bine. Voi ce pareri aveti? Ma gindesc ca poate se duce pe la turbina. Modelul este A 180 cdi W169 din 2008. Multumesc foarte mult de intelegere.
Comment