Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema clima

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Din cate stiu acea piesa nu se gaseste separat. Vine numai cu compresorul. Dar poate ai noroc prin dezmembrari.
    Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
    Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
    Onorez comenzi si in Bucuresti
    Tel. 0736375626 Marian

    Comment


    • #17
      Compresorul care-l am eu este cu ambreiaj, nu cu electrovalva.
      Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
      Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
      Onorez comenzi si in Bucuresti
      Tel. 0736375626 Marian

      Comment


      • #18
        Originally posted by nora-marian View Post
        Compresorul care-l am eu este cu ambreiaj, nu cu electrovalva.
        Ce diferenta este intre ambreiaj si electrovalva la compresorul pe care-l ai tu?
        Deo juvante

        Comment


        • #19
          Originally posted by masster View Post
          Ce diferenta este intre ambreiaj si electrovalva la compresorul pe care-l ai tu?
          La modelele f vechi, fulia compresorului se bloca pe ax prin intermediul așa numitului ambreiaj.
          Cele ceva mai recente, au fulia fixa, compresorul se învârte non stop, indiferent de comanda din clima, doar că respectiva valva rămâne deschisă și nu se întâmplă presiune cat nu există cerințe.

          De la Start/Stop in sus, compresorul are și ambreiaj și valvă,
          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


          www.mbretrofit.ro

          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

          Comment


          • #20
            Salutare! Ceva de genul întâmpin și eu. Diferența este ca la mine, cu ac oprit, selectorul de temp pe 16, baga aer rece și după ceva timp începe sa bage aer cald. Ce poate fi?

            Comment


            • #21
              Salutare. Tu spui ca in mers, avand ACul off (LEDul de la EC aprins), initial iti baga rece apoi incepe sa bage cald...?
              W168 or nothing!

              Comment


              • #22
                Originally posted by cezarkage View Post
                Salutare. Tu spui ca in mers, avand ACul off (LEDul de la EC aprins), initial iti baga rece apoi incepe sa bage cald...?
                DAAA. AC oprit (LEDul aprins), selectorul de temperatura pe rece (16 grade), merge ce merge pe rece, după care baga maxim cald. Dacă ma joc puțin la selectorul de temp începe sa bage iarăși rece.

                Comment


                • #23
                  Ia alt modul de climatizare, 150-200ron la dezmembrari. Asta daca nu ai chef sa desfaci si sa vezi ce are selectorul de temperatura...
                  Last edited by LauLaur; 04-07-2019, 16:13 PM.
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by LauLaur View Post
                    Ia alt modul de climatizare, 150-200ron la dezmembrari. Asta daca nu ai chef sa desfaci si sa vezi ce are selectorul de temperatura...
                    Multumesc ptr info, LauLaur!

                    Comment


                    • #25
                      Întreb tot aici, poate-mi dă cineva o părere.
                      La pocnitoarea ce-o am, W169 astă iarnă i-am ținut AC-ul pe off (EC ON sau cum e). Acum, când i-am dat drumul se aude un fâsâit / șuierat dar nu mai bagă rece, doar fâsâie. Trebuia să-l fi lăsat cuplat și iarna chiar dacă practic nu ajuta la nimic? Astă toamnă / vară baga rece de te strica de cap. Acum fâsâie și ... atât.
                      Mulțumesc!


                      Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                      Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                      Urmează: Dacia 1300 '74

                      Comment


                      • #26
                        Suieratul il face valva de expansiune. Presiune lipsa in instalatie, incarc-o. E indicat ca din cand in cand, fie chiar si iarna, sa pornesti AC. Inainte de presurizare, faci test de vid, tot tacamul.
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • #27
                          Ai dreptate, m-am pus să citesc. Cică dacă nu laşi să recircule se duc dracu oringurile. No, cine face ca mine, ca mine să păţească. Fâsâia şi astă vară scurt, dar cică e normal. Chiar aveam nevoie de chestia asta acum
                          Mulţam de răspuns.
                          Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                          Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                          Urmează: Dacia 1300 '74

                          Comment


                          • #28
                            Sa cresti mare!
                            Ca tine au facut unii, inclusiv subsemnatul, Stan-Patitul. Dar nu-i bai mare, omul din greseli invata, acum...dai un ban ca sa te bata AC-ul in fata!
                            Eu de regula ma feream si vara sa folosesc AC-ul prea mult(ca-mi face capul cat galeata) dar m-am trezit, la fel ca tine, intr-o primavara, ca mai aveam doar 5 grame de agent in instalatie. Solutia este dirijarea pe la picioare a aerului.
                            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                            Comment


                            • #29
                              La fel am pățit si eu. După ce am schimbat anul trecut condensorul și baga rece de imi inghețau mâinile pe volan, in primăvara asta nu mai făcea decât zgomot- un soi de clănțănit metalic. Am fost la "doctor" si făcut test de vacuum, totul ok, dar mai erau numai 100 de g de refrigerant in instalație (din cei 770 g de pe etichetă). S-a găsit că ventilul de umplere a instalației scăpa gaz. Reumplut instalația la nivel, și acum zgomotul a dispărut, și este iar frig in tărtăreața soției. Sfat primit de la cel care mi-a verificat instalația- să mai pornesc din când in când AC-ul chiar si iarna, de vreo 2-3 ori pe lună pentru câteva minute.

                              Comment


                              • #30
                                Vă mulțumesc încă o dată de sfaturi.
                                Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                                Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                                Urmează: Dacia 1300 '74

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF