Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Nu mai porneste deloc a160

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu mai porneste deloc a160

    Salut. Am un a160 si intampin o problema,nu imi mai porneste deloc. De cateva zile se auzea in masina un bazait ca la o masina pe telecomanda, ieri si azi cand am plecat a inceput sa se auda si mai tare, pana sa ajung acasa am oprit la un magazin fara probleme insa cand am vrut sa plec am pus contactul sa auzit un tiuit timp de vreo 4 secunde am dat sa pornesc sa auzit ca si cum a invartit odata si porma parca se blocheaza tot motorul si o iau ceasurile razna. Pana ajung la un mecanic vreau sa va cer parerea si voua. Tin sa zic ca de 1 luna de zile incepusera sa scartaie foarte tare si aseara cand se auzea bazaitul acela si porneam dezaburirea lunetei se auzea si mai tare cand opream nu se mai auzea asa tare.
    Last edited by Rusuadrian1991; 03-06-2018, 16:05 PM.

  • #2
    Salut!
    Mai intai verifica sigurantele(sa nu fie oxidate) si releele din compartimentul bateriei. Eventual scoate-i borna negativa si las-o asa vreo ora.
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #3
      Releele fiind acelea patrate?

      Comment


      • #4
        Exact! Ai hartia cu sigurantele? Le gasesti specificate, fiecare cui apartine. Daca nu ai hartia, gasesti aici si aici.
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #5
          Mam uitat acum nu sunt oxidate,am scos borna de - si maine dimineata vad daca vrea. Iam mai dat o cheie acum si imi scria error pe ecran.

          Comment


          • #6
            Aia cu Error e de la imobilizator. Sincronizeaza cheia din nou. Apesi de 2 ori pe deschis si pui contactul in maxim 30 sec.

            Daca sigurantele si releele sunt ok, asa cum zice Laur, atunci e posibil sa fie ceva la starter-ul electromotorului. Si eu am ceva probleme asemanatoare de vreo cateva zile.
            Bazaitul ala e releul si pompa de benzina.

            Cheers,

            Comment


            • #7
              Si sunt scumpe asa? Ca am auzit fel si fel de pareri.

              Comment


              • #8
                Ce sa fie scumpe ?
                Releele sunt vreo 10-50 lei. Depinde de marca si de functia pe care o are.
                Electromotorul nou/remanufactured e intre 300 si 1200 ron. Depinde ce marca vrei.
                Starter-ul electromotorului e vreo 70-150. La fel, depinde marca.
                Sa repari electromotorul, cu tot cu piese, vreo 200 maxim, ar trebui. Depinde unde te duci sa il repari.
                Sa demontezi electromotorul e cam groasa treaba pentru ca trebuie lasat motorul jos si ceva chinuiala pe acolo. Depinde de mecanicosu' care ti-l demonteaza si asa mai departe...

                Cele bune,
                Last edited by dang; 03-06-2018, 23:16 PM.

                Comment


                • #9
                  Sincronizarea cheii n-are legatura cu pornirea, adica cu cipul, are legatura doar cu inchiderea centralizata(in cazul in care e la buton, pe telecomanda)Asa cum zice si colegul mai sus, aia cu start error poa' sa fie nasoala. Asigura-te ca ai o baterie buna.
                  Cum o "iau ceasurile razna"? Poti sa detaliezi un pic?
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #10
                    Adica dupa ce ii dau cheie si face zvacul acela de zici ca tine cineva motorul, acele tuturor ceasurilor se misca de la minim la maxim de mai multe ori.

                    Comment


                    • #11
                      Aha..., eu as verifica si bateria, asa cum ti-am mai sugerat mai sus. Am mai intalnit la un A190 start error din cauza bateriei.
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment


                      • #12
                        Laur am facut exact cum ai zis si a pornit dar sunt aprinsi martori bas esp si abs.

                        Comment


                        • #13
                          Cu viraj maxim, stânga-dreapta, se rezolva si cu martorii.
                          Nu furati!! STATUL detesta Concurenta!!!

                          Comment


                          • #14
                            Ma bucur ca s-a rezolvat!
                            Ti-a spus colegul Liviu mai sus, pe loc, viraj maxim stanga, maxim dreapta si la ducerea volanului in pozitia de centru se sting.
                            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                            Comment


                            • #15
                              Bine ca a pornit. Tot mai da tendinta sa faca la fel ca am incercat sa o pornesc din nou, maine dimineata ma duc cu ea la tester. Multumesc pentru sfaturi inca odata.o sa revin maine dupa ce imi zice ce are si o sa va zic.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF