Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Pierdut lama cheie mercedes w168

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pierdut lama cheie mercedes w168

    Bunã ziua! Sunt proprietarul unui Mercedes a 160 cdi, capacitate cilindricã 1698 cm cubi, putere maxima 55 kw, fabricat in anul 2001. Am pierdut lama de la cheia briceag si nu am cheie de rezerva. Mentionez ca partea electrica ( cip-ul si plãcutã pentru închidere centralizatã) le am. Ce ma sfatuiti sa fac pentru a porni masina?
    Last edited by OvidiuX; 09-22-2017, 17:12 PM.

  • #2
    Salut!
    Iei din dezmembrari cheie briceag(+contact+incuietoare usa+incuietoare portbagaj) si le schimbi. Folosesti telecomanda ta si lama cheii din dezmembrari.
    Sau mergi la reprezentanta Mercedes-Benz, si, dupa seria de sasiu, comanzi cheie noua. Sau intrebi daca poti comanda doar lama...
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #3
      Originally posted by LauLaur View Post
      ...Iei din dezmembrari cheie briceag(+contact+incuietoare usa+incuietoare portbagaj) si le schimbi...

      Fara lama originala nu poate sa scoata butucul "vechi" din contact, decat daca taie contactul...

      Cheia noua completa in reprezentanta e undeva in jur de 1000 de lei, eliberat doar proprietarului pe baza de CIV.
      W123 280E Blue Green Metallic

      W126 280SE Champagne Metallic
      W126 280SE Black Blue Metallic
      W126 300SE Anthracite Grey Metallic
      W126 500SE Nautical Blue Metallic
      W126 500SE Midnight Dark Blue

      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

      Comment


      • #4
        Sunt de acord cu tine! Eu am spus contact, nu butuc! Dar sa intram in detalii un pic: cand comanzi un kit de pornire de exemplu(care contine si contact), din dezmembrari vine cam asa: https://www.4tuning.ro/images/kit-po...-0-0-0-0-0.jpg
        Asa l-am primit si eu, se pare ca asta e moda, sa-ti dea contactul prins deja pe coloana de directie. Asta sugerez si colegului! E prea tarziu acum sa fac pozne reale, dar e concludenta si cea de pe net.
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #5
          Da, asa este. Eu doar vroiam sa precizez colegului ca va avea destule de demontat apoi contactul taiat... Din pacate nu exista alta solutie! Daca demonteaza si schimba coloana de directie cu totul, scapa de taiat... Eu am trecut prin faza aceasta la inceputul anului, la W202 (din alte motive) si am fost nevoit sa cobor coloana de directie ca sa am acces cu flexul la mecanismul contactului ("varianta B", de a demonta bordul nu era prea atragatoare).
          W123 280E Blue Green Metallic

          W126 280SE Champagne Metallic
          W126 280SE Black Blue Metallic
          W126 300SE Anthracite Grey Metallic
          W126 500SE Nautical Blue Metallic
          W126 500SE Midnight Dark Blue

          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

          Comment

          Working...
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF