Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema Electromotor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Multumesc frumos!!!Mai am sa ii schimb uleiul la cutia automata si sa ii repar inchiderea centralizata si e ca si noua!!!


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Comment


    • #17
      Problema Electromotor

      Am uitat sa precizez...cablul de curent(care duce la electromotor) e prins pe cutie intr-un surub...recomand desfacerea lui pentru a castiga 3-4cm si poti desface mult mai usor cablul de excitatie de pe electromotor


      Sent from my iPhone using Tapatalk
      Last edited by nituionutdaniel; 08-08-2017, 06:37 AM.

      Comment


      • #18
        Dupa prima experienta, am prelungit firul, just in case. Si mi-a prins bine....
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #19
          Incepand de ieri, fac si eu parte din grupul celor carora li s-a bulit electromotorul, in parcare, cred ca sunt "the one and only". Masina nu a fost pornita timp de doua saptamani, si a stat afara (in ploaie in mare parte). Nu stiu ce s-a putut intampla, insa defectul la primele porniri se manifesta ca in video-ul acesta https://youtu.be/UsGI0kINHPk. Cand dau sa o pornesc, parca suge tot curentul din baterie... Am incercat cu alta baterie, mi-a dat cineva curent de la masina lui, . Singura solutie este demontarea si verificarea lui pe banc.
          W168 or nothing!

          Comment


          • #20
            Originally posted by cezarkage View Post
            Am incercat cu alta baterie, mi-a dat cineva curent de la masina lui, .
            Neputand sa scot manerul care fixeaza bateria (suruburile se invarteau in gol), am tot incercat pornirea cu niste bazaconii de cabluri subdimensionate (210 A)... Din aceasta cauza nu mi-a pornit... Cu mare chinuiala am scos intr-un final suportul acela si am pus alta baterie. Masina mi-a pornit insa apoi a inceput alta distractie. Alternatorul si o rola erau gripate, astfel ca mi s-a rupt cureaua. Dupa ce am schimbat alternatorul, rolele si cureaua, motorul mergea in 3. Mi-a picat si bobina...
            PS: Neaparat cand porniti folosind cabluri, sa aveti niste cabluri groase ca cele de sudura! Daca bateria este moarta total, masina nu porneste nici macar impinsa.
            W168 or nothing!

            Comment


            • #21
              PS: Neaparat cand porniti folosind cabluri, sa aveti niste cabluri groase ca cele de sudura! Daca bateria este moarta total, masina nu porneste nici macar impinsa.

              Dedeman> 4 clesti, 2 cabluri de sudura = 70lei si nu mai aveti probleme. Pt A Class luati cabluri de 2.0 - 2.5 m x 2 sa aveti loc.

              La cuplare retineti> Mai intai +, Masa pe caroserie, in cel mai rau caz pe borna - baterie si un consumator pornit (Parcare/pozitii), iar dupa ce porneste scoateti Minus, Apoi Plus.

              Scuzati offtopiul, dar evitam topice cu ECU mort, erori nedetectabile, etc
              Last edited by euromarket; 10-16-2018, 22:12 PM. Reason: offtopic
              Cel mai bun autoturism este cel care ti-l permiti !
              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF