Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Martori BAS ESP permanent pe bord

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Dethave View Post
    Doar cu totul...la pachet. Unii mai schimba doar panglica,altii doar electronica,dar nu recomand.Apar tot felul de anomalii,dupa aceea. Cumpara unul complet(senzor),cu cevasilea garantie,initializeaza-l, si bucura-te de masina.

    Salutare Dethave

    Am hotarat si maine o sa fac comanda la unul nou original de la MB. Imi poti zice te rog frumos ce presupune "initializarea"? Trebuie sa pun din nou testeru pe masina sau doar max stanga - max dreapta si se face calibrarea sensorului.

    Multumesc anticipat
    Kornelius

    Comment


    • #17
      Salut!
      Prin initializare se stabileste punctul 0 al senzorului,desi se monteaza intr-o pozitie prestabilita.Daca te lasa pe langa masina vei vedea cum "fug" gradele pe tester-ul Star,cand initializeaza senzorul.
      In doua vorbe:initializare=roti drepte.In functie de abaterea de la punctul 0(volan rotit,stanga sau dreapta),in tandem cu senzorii ceilalti,masina reactioneaza cand detecteaza ceva ce nu-i convine.
      A-propos,ca m-am tot tinut sa intreb: avaria Bas-Esp e semnalizata cu galben sau cu rosu,in cazul tau?
      Last edited by Dethave; 07-09-2017, 20:53 PM.

      Comment


      • #18
        Originally posted by Dethave View Post
        Salut!
        Prin initializare se stabileste punctul 0 al senzorului,desi se monteaza intr-o pozitie prestabilita.Daca te lasa pe langa masina vei vedea cum "fug" gradele pe tester-ul Star,cand initializeaza senzorul.
        In doua vorbe:initializare=roti drepte.In functie de abaterea de la punctul 0(volan rotit,stanga sau dreapta),in tandem cu senzorii ceilalti,masina reactioneaza cand detecteaza ceva ce nu-i convine.
        A-propos,ca m-am tot tinut sa intreb: avaria Bas-Esp e semnalizata cu galben sau cu rosu,in cazul tau?

        Buna,
        se pare din cele spuse de tine ca trebuie dusa masina la cineva care are tester si nu pot face eu treaba asta? Alti bani alta distractie
        In cazul meu avaria e semnalizata cu galben.
        Daca intre timp mai sunt si alte idei sau sfaturi care ma pot ajuta imi poti comunica.
        Maine comand piesa si sper sa ajunga in doua zile lucratoare dupa care revin cu un rezultat.

        Cu respect
        Korneliu

        Comment


        • #19
          Bas esp

          Buna,
          dupa mai mult timp in sfarsit am reusit sa rezolv problema. Era vorba despre partea electronica de la schimbatorul de viteze. Am dat piesa respectiva jos si am trimis-o in Germania la reparatie. Am primit-o inapoi si acum deja am trecut 4000km. Merge perfect

          Va multumesc pentru sfaturi

          Comment

          Working...
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF