Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

A160 probleme cutie viteze automata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • A160 probleme cutie viteze automata

    Salut.
    Am cumparat un A160 benzina din 2004 cu cutie de viteze automata.
    In anunt scria ca masina are probleme cu cutia si ca e in F-mode.
    A fost adusa pe platforma, si cand a fost urcata pe platforma nu era in F.
    Dupa ce am mers cu ea aproximativ 500m, a intrat in fault si nu mai mergea decat in R.
    Am dat jos motorul si am umblat in cutie, unde am inlocuit K1.
    Am pus motorul pe masina, pornit, si cutia scotea o trancaneala in R si D.
    Dat iar jos motorul, desfacut cutia, si constatat ca trebuie schimbata si pompa de ulei din ea, pentru ca la montaj s-au rupt 2 bucatele de metal de la pompa de ulei, bucatele recuperate.
    Pus iar motorul, pornit, avarie motor in bord, sters eroarea.
    Cutia, cand se selecteaza R sau D, incepe sa bazaie, si smunceste.
    Am mers 25 km, si cand sa schimbe a 5-a, a intrat iar in fault.
    Oprit motor, pornit, F-ul disparuse, am mers iar putin, si cand sa dea a 5-a, iar in fault. Iar oprit motor, iar pornit, iar mers, iar fault, de data asta cu avarie motor in bord.
    Codurile de eroare date: P0700, P1892, P1893.
    Am sters codurile, si am facut o masurare cu testerul pe valve.
    Cu motorul oprit, la toate indica 8%.
    Cu motorul pornit, una din ele (2/5/R) indica 98% in P, iar in R a coborat la 64%.
    Am luat de pe alta cutie valvele si le-am montat, am iesit in proba, si acelasi lucru, cand sa schimbe a 5-a, fault... Am oprit motorul, pornit, si si-a revenit.
    Aceleasi smuncituri la selectarea R sau D, acelasi bazait din cutie.
    Mai am un A160 la care problema a fost tot K1 spart, numai ca s-a montat cutia pe alt motor si a fost pusa pe masina, motorul aruncand apa din el.
    La cuplarea in R sau D nu smunceste si nu bazaie cutia.
    Sa dau jos blocul de valve de pe ala cu tot cu ECU si sa-l pun pe al meu si sa vad ce se intampla???
    Sa dau jos PCB-ul de la selectorul cutiei de viteze si sa vad ce e cu el???
    Cineva spune ca e posibil ca o bucatica de metal de la pompa sa fi infundat un canal sau o bila, si de asta sa faca presiune mare de ulei, si sa intre in avarie... Altul a spus ca e din calculatorul cutiei, trebuie dat jos si desfacut si vazut ce e in el, e posibil sa fi intrat ulei sau sa fie lipiturile deteriorate.
    Pareri, idei??? (In afara de 2 litri de benzina si un chibrit...)
    Attached Files
    Last edited by Mud; 12-15-2016, 23:44 PM.

  • #2
    Am cumparat alta masina din Germania, cu BAS/ESP aprins in bord, nu indica treptele deloc in bord, etc. etc.
    Am luat cutia si am pus-o la mine, cu calculatorul din cutia mea. Aceeasi problema.
    Am schimbat calculatorul meu cu cel al cutiei pe care o am acum pe masina, si merge...

    Comment


    • #3
      Spune-mi te rog ca sa schimbi cutia trebe dat jos cu tot cu motor si presupun ca pe jos sau merge sa dai jos cutia fara sa dai jos si motorul. Intreb pentru ca la mine pare ca trebe sa schimb K1.

      Comment


      • #4
        Trebuie dat jos motorul cu tot cu jugul motor, dat motorul jos de pe jug si despartit de cutie... Atentie la convertizor, la demontarea cutiei si montarea ei la loc, sa nu se rupa urechille la pompa de ulei...

        Comment


        • #5
          Se poate face operatiunea si in garaj cu sculele aferente?

          Comment

          Working...
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF