Buna seara, am o problema si deja am mers la mecanic de cateva ori si chiar nu stiu ce sa ii mai fac.
Am un A140 automata (motor 1.6 82cp, 2000, W168). Am schimbat distributia (batea lantul puternic) dar numai bine...de cand am luat-o de la mecanic aveam doua probleme:
1. trepida la relanti (asta cat de cat s-a rezolvat ca era prea mica turatia, undeva la 500 si a facut ceva la pedala de acceleratie iar acum la relanti e pe la 750 rpm)
2. dupa vreo 50km de cand am luat-o din service, a inceput sa patineze cand plec de pe loc...asta pana am ajuns in prima panta, nu mai avea putere sa urce...patina puternic...si a aparut F in bord!
Foc si para...(am cumparat masina de vreo 2 ani cu F in bord, a trebuit sa schimb pinionul mic/cel ce e la viteza intai + ulei + filtru...o groaza de bani) problema e ca acest mecanic care mi-a facut masina atunci e la 200km deaia nu am dus-o tot la el...regret
Am dus-o inapoi la mecanic, a mers cu ea la altcineva cu tester...a zis ca e "ceva presiune scazuta" dar nu retin la ce, a mai adaugat ceva ulei in cutie (pana intr-un litru) a resetat fault-ul si gata...masina a revenit la mine...totu bine pana am ajuns in prima panta, iar patineaza cand plec de pe loc...dar DOAR pana schimba in a doua...de acolo incolo totu e perfect.
Daca e sa imi dau cu parerea as zice ca problema e de compresie sau ambreiaj...adica stiu cum era masina inainte...cand puneam in D si luam picioru de pe frana...masina pleca! si cand eram in rampa, daca nu pleca cu siguranta nu mergea in spate. Acum, in cea mai mica rampa...pun in D masina merge in spate...accelerez cu 'simt' pana schimba in a doua...iar de acolo merge.
E f mare coincidenta ca face figura asta acum...cand a fost dat jos motoru+cutie ca sa se schimbe lantul...nu vreau sa dau vina pe mecanic pt ca el chiar a avut cele mai bune intentii sa ma ajute...dar aveti idee ce ar mai putea fi? voi merge si la un test...dar ORICE sfat este bine venit.
Multumesc anticipat.
Am un A140 automata (motor 1.6 82cp, 2000, W168). Am schimbat distributia (batea lantul puternic) dar numai bine...de cand am luat-o de la mecanic aveam doua probleme:
1. trepida la relanti (asta cat de cat s-a rezolvat ca era prea mica turatia, undeva la 500 si a facut ceva la pedala de acceleratie iar acum la relanti e pe la 750 rpm)
2. dupa vreo 50km de cand am luat-o din service, a inceput sa patineze cand plec de pe loc...asta pana am ajuns in prima panta, nu mai avea putere sa urce...patina puternic...si a aparut F in bord!
Foc si para...(am cumparat masina de vreo 2 ani cu F in bord, a trebuit sa schimb pinionul mic/cel ce e la viteza intai + ulei + filtru...o groaza de bani) problema e ca acest mecanic care mi-a facut masina atunci e la 200km deaia nu am dus-o tot la el...regret

Am dus-o inapoi la mecanic, a mers cu ea la altcineva cu tester...a zis ca e "ceva presiune scazuta" dar nu retin la ce, a mai adaugat ceva ulei in cutie (pana intr-un litru) a resetat fault-ul si gata...masina a revenit la mine...totu bine pana am ajuns in prima panta, iar patineaza cand plec de pe loc...dar DOAR pana schimba in a doua...de acolo incolo totu e perfect.
Daca e sa imi dau cu parerea as zice ca problema e de compresie sau ambreiaj...adica stiu cum era masina inainte...cand puneam in D si luam picioru de pe frana...masina pleca! si cand eram in rampa, daca nu pleca cu siguranta nu mergea in spate. Acum, in cea mai mica rampa...pun in D masina merge in spate...accelerez cu 'simt' pana schimba in a doua...iar de acolo merge.
E f mare coincidenta ca face figura asta acum...cand a fost dat jos motoru+cutie ca sa se schimbe lantul...nu vreau sa dau vina pe mecanic pt ca el chiar a avut cele mai bune intentii sa ma ajute...dar aveti idee ce ar mai putea fi? voi merge si la un test...dar ORICE sfat este bine venit.
Multumesc anticipat.
Comment