Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Imi arde siguranta !46! la A140-2001

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Imi arde siguranta !46! la A140-2001

    Salutare stimati posesori de MB. Dupa problema cu distributia, pe care am rezolvat-o, am dat de alta.
    Mi se arde siguranta 46. Pornesc, opresc si cand sa pornesc iar nu se mai aprinde nici un bec in bord la punerea contactului. Siguranta 46 e iar arsa.
    Aveti idee de la ce poate fi?
    Multumesc!
    Siguranta !46! - 80Amp Central securing system.

  • #2
    Originally posted by CipriS View Post
    Siguranta !46! - 80Amp Central securing system.
    Vezi sa fie bine fixata (contact ferm) in soclu. Nu trebuie sa iasa - intre usor. La mine asta a fost cauza...
    Last edited by mihainv22; 10-30-2016, 12:52 PM.

    Comment


    • #3
      Sau un scurt pe tabloul de sigurante...asta ar fi varianta mai nasoala. Daca ai inchidere centralizata cu pompa de vacum s-ar putea sa fie probleme din pompa de vacum. La W202 nici nu mai pornea masina cand se ardea siguranta.
      Partea electrica din pompa de vacum era topita si ardea siguranta instant cand dadeam sa inchid masina.
      Last edited by adidc; 10-30-2016, 20:07 PM.
      E220 cdi W210, 2001

      E320 W210, 1997
      C180 W202, 1994
      W123 200D, 1978 cu inima de W124


      Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

      Comment


      • #4
        Vad ca de ceva vreme nu se mai arde. Am mai apasat sigurantele in soclu.

        Comment


        • #5
          Posibil sa fie un scurt undeva in panou sau in sistem. Parerea mea e sa nu stai asa. Cam asa aceva am facut si eu si am ramas pe drum fara lumini. Am mers vreo 50 de km tinand butonul de lumini cu mana pentru ca altfel se stingea.
          E220 cdi W210, 2001

          E320 W210, 1997
          C180 W202, 1994
          W123 200D, 1978 cu inima de W124


          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

          Comment


          • #6
            Daca ai sti cat e de complicat sa verifici instalatia electrica la A140. Pur si simplu e aproape inaccesibil sa verifici firele de pe sistem. La tabloul de sigurante mai merge, dar pe traseul firelor...e jale.

            Comment


            • #7
              Salut. Daca zici ca ai umblat pe la baterie, ai fixat sigurantele, ma gandesc ca este posibil sa fi miscat ceva pe-acolo si deocamdata e bine, astfel am facut corespondenta cu o problema asemanatoare a altui coleg. Citeste aici, postarea nr. #29. PS: Ar fi bine de verificat toate firele/mufele de la compartimentul bateriei. Numai bine!
              W168 or nothing!

              Comment


              • #8
                Am schimbat releul alternatorului, pentru ca nu incarca corect. De atunci nu mi s-a mai ars siguranta. Nu stiu daca are vreo legatura, dar deocamdata e bine.

                Comment


                • #9
                  salut. am un A class 140 97 am uitat farurile aprinse toata dupaamiaza de pe la ora 12 pe la 8 seara i.am dat curent si in maxim 10 minute sa ars siguranta 46. problema e ca nu eram acasa si a trebuit sa ajung cu o inprovizatie cu lita pe care a arso si se mai aprind si alte doua becuri in bord primele doua din dreapta cum stai pe scaun. Are cineva idee ce se intampla ??

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by iulyy View Post
                    salut. am un A class 140 97 am uitat farurile aprinse toata dupaamiaza de pe la ora 12 pe la 8 seara i.am dat curent si in maxim 10 minute sa ars siguranta 46. problema e ca nu eram acasa si a trebuit sa ajung cu o inprovizatie cu lita pe care a arso si se mai aprind si alte doua becuri in bord primele doua din dreapta cum stai pe scaun. Are cineva idee ce se intampla ??
                    Salut. Neaparat sa pui o siguranta de 80 de amperi. Nu e indicat sa umbli cu improvizatii 'pe-acolo'. Pentru martorii din bord, incearca sa iei stanga maxim de volan, apoi dreapta maxim.
                    PS: Cumpara-ti o cutiuta cu sigurante care sa o ai in torpedo.
                    W168 or nothing!

                    Comment


                    • #11
                      dar daca am uitat farurile aprinse si dupa ce a murit bateria de nu se mai aprindeau nici luminie din habitaclu , apoi i.am dat curent, poate afecta vreo una din chestiile astea releul de la alternator ?

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by iulyy View Post
                        dar daca am uitat farurile aprinse si dupa ce a murit bateria de nu se mai aprindeau nici luminie din habitaclu , apoi i.am dat curent, poate afecta vreo una din chestiile astea releul de la alternator ?
                        Am patit si eu sa uit luminile din interior vreo 9 ore si evident ca nu mi-a mai pornit si a trebuit sa-i dau curent. In principiu nu ar trebui sa fie probleme, insa trebuie foarte mare atentie cu cablurile de curent... Totusi nu inteleg, ai vreo problema exceptand cea cu martorii?
                        PS: Ai uitat sa arunci un ochi peste regulament.
                        W168 or nothing!

                        Comment


                        • #13
                          scuze daca am gresit ceva . cand se aprind primii 3 martori din dreapta bordului clipesc ca si cum ar fi un scurt undeva ,da sa moara motorul

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by iulyy View Post
                            scuze daca am gresit ceva . cand se aprind primii 3 martori din dreapta bordului clipesc ca si cum ar fi un scurt undeva ,da sa moara motorul
                            Ai schimbat siguranta defecta pe care ai pus lita cu una noua de 80 de amperi?
                            PS: Nu ai pus litera mare la inceputul propozitiei... Nu facem gramatica aici, insa avem un regulament, fara suparare. Citeste regulamentul aici.
                            Last edited by cezarkage; 07-21-2017, 08:32 AM.
                            W168 or nothing!

                            Comment


                            • #15
                              Deși e târziu, totuși scriu, poate văd alții.

                              Când rămâneți cu bateria moartă și-i dați curent, înainte de a pune cleștele pe bornă aprindeți becurile. Legendă urbană sau nu cică e șocul prea mare pentru ECU, la schimbarea bateriei. E cam aceeași chestie (nu chiar identic dar pe acolo).

                              Am primit o singură dată curent dar de dat am dat de nu știu câte ori. Când dați curent oricât de tare se grăbește cel cui îi dați nu-l lăsați să dea la automat decât după ce stă cel puțin 5 minute cu bateria la încărcat.
                              Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                              Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                              Urmează: Dacia 1300 '74

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF