Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Zgomot ciudat la motor A140

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Sunt tare curios care eproblema asta cu balbaiala la pornire...Sunt N cazuri aici pe forum si s-au schimbat diverse la masina dar lumea s-a obisnuit cu ea si a lasat-o asa pana la urma.
    La mine nu era grav...Se balbaia sau invartea mai mult, dar nu mai mult de trei secunde si pornea fara sa incerc de doua ori.
    Am schimbat filtru de benzina , am verificat bujiile am schimbat pompa....Daca masina nu cere nu mai schimb nimic, ca asa sa ma apuc sa schimb distributie, senzori etc nu am bani.
    Si eu numai de la Petrom dinaia ieftina bagam. Acum bag OMV dinaia scumpa...Am mai bagat si petrom extra si nu si a dat in petec cu ea...
    Cat merge asa nu mai chimb benzina...Cand s-o termina coincidenta o iau de la capat cu presupusul.

    Credeam ca tu daca ai schimbat distributia s-a rezolvat ...ma gandeam ca e distributia de vina dar la mine nu am nici un semn,sunet de distrubutie bubuita si am 240k in bord.
    Daca la tine se rezolva balbaiala dadeam si eu vina pe distributie, dar asa ramane in coada de peste.

    Normal ar fi sa mearga cu benzina dinasta ieftina deci nu benzina e de vina, doar ca asta scumpa, cred eu, arde mai bine. Nu ma pricep ce inseamna cifra octanica dar problema e undeva pe la motor.

    Ultma data cand am pus testerul pe ea am avut eroare la ambii senzori crankshaft si camshaft si mi-a zis baiatul cu testerul ca e distributia de vina si ca nu imi rontaie lantul dimineata? Niciodata.

    Ce am observat e ca am un tacanit dar aproape insezizabil si asta dupa ce se incalzeste bine motorul...dar am aflat ca ala vine de la vlava de purjare si valva aia intra in functiune doar la cald...Coicidenta sau ce o fi orice citesc se bat toate cap in cap.
    O sa schimb senzorii astia doi cand se mai strang ceva bani la pusculita masinii sa vedem atunci.
    Unii mai ziceau ca e sonda lambda dar ar fi fost si alte simptome la aia ca de ex consum mare,lipsa de putere,mers intrerup....ceea ce eu nu am.
    Asta vara pentru ca nu aveam incredre in testerele astora am desfacut ECU sa ma uit la lamelele debitmetrului...erau ca puse ieri...noi.
    O sa ma duc la vrajitoare cu ea sa isi dea si alea cu parerea...

    Comment


    • #32
      Tare asta cu vrajitoarea )
      Eu totusi inclin spre pompa de benzina. Nu tine presiune si se dezamorseaza daca sta masina mai multe ore nepornita. Nu o schimb deocamdata ca nu ma deranjeaza foarte tare.

      Comment


      • #33
        Nr de tel mecanic

        Originally posted by gruiarew View Post
        Imposibil să nu fie un mecanic bun. Iași-ul nu-i un sat prăpădit. Dacă ai drum prin vest te trimit la al meu în Timișoara. Nu băteam ~600km degeaba. Era un tutorial cum se schimbă doar lanțul. Nu arată exact partea aia, dar cred ca folosește un clește de nituit.

        Și înca ceva, înainte de a face asta asigură-te că ai semnele pentru reglarea distribției. Ale mele erau șterse. Cum era dată baia jos a reglat-o prin alte metode.

        Musai o diagnoză după aia. Posibil sa ai si senzorul de la ax came dat peste cap.
        salut gruia
        Am si eu o pb cu un a class
        A150
        Sunt din ab dar n am mai fost demult la tm
        Ma pori ajuta cu datele de contact ale mecanicului tau?
        Ms

        Comment


        • #34
          Ți-am răspuns deja dincolo. La faze de genul aș recomanda mesaj privat
          Fosta: W168 A160 '99 Benzină
          Actuala: W169 A200 '04 Benzină
          Urmează: Dacia 1300 '74

          Comment


          • #35
            Deși a mea e 160 nu mai fac topic separat. Dacă se aude motorul așa: https://youtu.be/aB_uAdCdLaQ

            Verificați fulia la alternator. A mea-și făcuse joc (filetul praf). S-a rezolvat cu alt alternator (unde m-am dus erau ocupați). O să revin cu ceva poze. Posibil să se mai poată repara. Nu de alta dar am perii, rulmenți și releu nou pe el
            Fosta: W168 A160 '99 Benzină
            Actuala: W169 A200 '04 Benzină
            Urmează: Dacia 1300 '74

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF