Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

clapeta acceleratie a160 benzina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • clapeta acceleratie a160 benzina

    salut
    ma poate ajuta cineva va rog cu o informatie referitor la clapeta de accelaratie cum se demonteaza , cum trebuie curatata ( si cu ce solutie)
    multumesc

  • #2
    Salut!
    Inlaturi burduful calculatorului, desfaci suruburile si scoti mufa. Are doua suruburi in partea din fata si doua pitite in spate(suruburi torx). Se curata cu spray de curatat carburatoare si o carpa moale. Nu actiona mecanic asupra ei( lovituri, zgarieturi, etc).
    Sau mai poti sa desfaci cele 3 suruburi care tin calculatorul prins de carcasa filtrului de aer si indepartezi calculatorul. Capeti mult mai mult spatiu.
    Last edited by LauLaur; 08-26-2016, 20:36 PM.
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #3
      Salut.
      A punctat bine LauLaur.
      Daca ai nelamuriri in ceea ce priveste demontarea, este si un video unde se exemplifica. https://youtu.be/o3JMh_7OLGk?t=1m5s
      In nici un caz sa-i faci "baie"! Pentru curatare, foloseste spray pentru carburatoare cum a spus LauLaur.
      Spor la treaba!
      PS: Ai sarit peste regulament!
      W168 or nothing!

      Comment


      • #4
        Daca execut opratia ca in filmulet mai este nevoie de reglaj cu tester Star? Sau se regleaza automat?

        Comment


        • #5
          Mulțumesc frumos mâine mã apuc de treaba

          Comment


          • #6
            Revin cu acceasi intrebare.
            Dupa curatare, daca actionez asupra ei si ii misc fluturele, este nevoie de reglare/invatare cu STAR?

            Am curatat-o si acum am bujiile negre, consum marit, ceva hopuri intre 2000 si 3000 de turatii...

            Stiu cu poate fi din alta parte dar tind sa cred ca nu e pentru ca i-am pus senzori de axa cu came si volanta noi, bujii noi, filtru de benzina nou, sonda lambda noua, lamele debitmetru noi....Tocmai ce am verificat bobina de inductie si am scanteie pe toate bujiile

            Ar mai ramane clapeta sau valva de purjare.

            Am verificat admisia si evacuarea pana in sonda si nu cred ca am fisuri.
            Last edited by Nedved; 08-02-2018, 22:30 PM.

            Comment


            • #7
              Debitmetru posibil

              Comment


              • #8
                O sa aflu mai multe la tester dar as vrea sa stiu daca e nevoie de ceea ce am intrebat deja de 2 ori.

                Comment


                • #9
                  Salut!
                  Dupa curatare, daca actionez asupra ei si ii misc fluturele, este nevoie de reglare/invatare cu STAR?
                  Nu! Nu e nevoie de adaptare, calculatorul o va deschide atat cat stie, in functie de informatiile pe care le primeste de la senzori. Eu am curatat-o de atatea ori...
                  Daca problema a aparut brusc dupa curatare, verifica sa nu traga aer fals pe la garnitura dintre corpul clapetei si admisie.
                  Bineinteles e musai o diagnoza.
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #10
                    Multumesc Laur,

                    Cred ca e de la bobina. Nu prea am scanteie pe o bujie, iar negreala de pe ele e din cauza ca am frecat-o mult la relanti si n-au ajuns bujiile la temperatura de autocuratare

                    Comment


                    • #11
                      Salut!
                      La diagnoza ti-a aparut misfire pe vreun cilindru? Fara sa te asiguri de lucrul asta eu zic sa nu te apuci sa schimbi bobina. Bujiile negre au ca si cauza un amestec incorect. Chiar daca motorul merge la ralanti, amestecul trebuie sa fie corect fara sa afume bujiile.
                      Daca nu ai scanteia buna pe un cilindru, bujia respectiva trebuia sa fie afumata, nu toate patru. Bujiile le cureti tu, ca singure nu se curata, si dupa un drum mai lung le verifici din nou.
                      Toate cele bune!
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment


                      • #12
                        De cateva zile caut un STAR si toata lumea e in concediu. Incep de luni cautarile din nou.

                        Comment


                        • #13
                          Pentru citirea codurilor de eroare merge si un tester multimarca mai bunicel, Delphi, Bosch...
                          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                          Comment

                          Working...
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF