Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme A160 Diesel

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme A160 Diesel

    Buna seara.

    De cateva zile am cumparat un Mercedes A 160 cdi, an 1998, 44 kw (parca). Am venit cu el din Constanta (pana la Vaslui), l-am probat toata ziua inainte sa-l cumpar, a functionat impecabil.

    Ieri, cand am pus cheia in contact si am rasucit, mi-a aparut doar un SRS cu rosu, in rest nimic, niciun martor si nu se intampla nimic, desi cheia o rasuceam pana la capat. A mai facut asa de cateva ori, dupa care, dupa vreo 5 minute si inca cateva incercari au aparut toti martorii si masina a pornit si a functionat corect pentru restul zilei.

    Azi dimineata am patit la fel, doar ca am stat mai multe minute si mai multe incercari pana a pornit. In seara asta incerc de cateva ore bune si nu mai apar martorii la bord si nici nu mai porneste. A pornit de 2-3 ori dar acele din bord nu s-au ridicat, au ramas jos.

    Pe display imi apare o cheie fixa si un numar 15400, dar doar pentru cateva secunde si doar dupa ce pornesc motorul.

    Imi amintesc in drumul spre casa ca mi s-a oprit masina timp de 1 secunda (am observat din cauza acelor care au coborat si au urcat instantaneu) dar dupa a mers perfect. Iar dupa aceea la vreo cateva ore mi s-a oprit pur si simplu in trafic si a pornit dupa vreo 15 minute de incercari.

    Vanzatorul spune ca el nu a patit asa ceva (nu-l cred).

    Nu ma pricep la masini, masuratori, nu detin aparate de masura, dar, as dori totusi sa incerc pe cont propriu sa o remediez, pentru ca nu am buget pentru tester si nici service. Imi puteti spune cu ce as putea sa incep?

    Multumiri anticipate.

  • #2
    UPDATE:

    Am urmat numarul 81 de aici http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.3.htm si, dupa ce deconectez bateria si o las asa 20 de minute, din prima incercare porneste dar acele raman jos, dupa care oricate incercari fac, nu se mai intampla nimic, nici demarorul nu se aude, nimic.
    Am repetat procedura de 2 ori si de fiecare data, la prima cheie dupa reconectarea bateriei porneste dar acele raman jos.

    Comment


    • #3
      Nu ai cum sa ii dai de cap fara tester.
      Nu merge la ghici. O testare cu tester Star e un bun inceput si e doar 50 Ron.

      Comment


      • #4
        UPDATE:

        Am refacut niste pasi tot de pe acea pagina mentionata ma sus, insa de data asta am deconectat cealalta borna si am lasat-o peste noapte cu intrerupatorul pentru pozitii pornit, iar dimineata am pus direct borna, fara sa opresc pozitiile. Acum am din nou martori la bord, iar martorul Bujii / Avertizare preincalzire functioneaza corect (se stinge dupa cateva secunde). Masina porneste ca si cand nu s-ar fi intamplat nimic. Am pornit-o, condus-o, oprit-o, pornit-o, oprit, pornit, etc., deocamdata functioneaza perfect.

        Cum putem interpreta asta?

        Comment


        • #5
          Salut Vaslui (zic asta, fiindca si eu sunt din Vaslui, sper sa nu te superi)
          Cred ca putem interpreta asa: ai reusit sa resetezi calculatorul (sau calculatoarele) masinii...felicitari. Probabil avea vreun virus pe undeva si ne intrebam unde si de unde a aparut...hackerii astia sunt de vina.
          No malfunction

          Comment


          • #6
            UPDATE:

            Revin cu actualizari. Am condus si testat masina toata ziua astazi (prima zi dupa resetarea calculatorului), porniri, opriri, scos cheia, pornire, oprire, condus, etc. Se comporta perfect, ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic. Ba chiar am pornit motorul, oprit dupa 10 secunde, pus contact, pornit iar, etc. si martorii la bord functioneaza corespunzator si porneste instant.
            Are cineva idee cam cat o sa tina resetarea asta? Zile, luni...ani?

            Comment


            • #7
              UPDATE:

              Se pare ca este slab traficul pe acest forum, ma asteptam la mai multa interactiune, nu sa scriu de unul singur. Am niste actualizari despre subiect, are rost sa mai scriu? Citeste careva?

              Comment


              • #8
                Cam devreme cu critica, dupa doar 5 postari!
                Pentru cultura ta personala, de vineri seara si pana acum la ora 20, serverul a fost in blackhole din cauza unui atac DDoS.
                Adica NU a functionat, deci nici de citit, nici de raspuns, nu avea cine.
                Daca te mai obosesti sau nu, e decizia ta!

                https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by flaviu77 View Post
                  UPDATE:

                  Se pare ca este slab traficul pe acest forum, ma asteptam la mai multa interactiune, nu sa scriu de unul singur. Am niste actualizari despre subiect, are rost sa mai scriu? Citeste careva?
                  Salut!
                  Nu prea sunt actualizari cele postate de tine.Prin actualizari as intelege ceva noutati. Vad ca nu-i nimic nou sub soare, masina se comporta ok.
                  Ceva similar am patit eu cu modulul geamurilor electrice. Geamul de pe partea soferului imi ramanea blocat. Scoteam borna de la baterie si mergea perfect... cateva zile. Circul a durat pana am gasit un fir rupt in usa.
                  Cam asa si cu ceea ce ai rezolvat pana acum, daca exista, fizic, o problema, o sa reapara.
                  Nu stiu daca are rost sa-ti spun sa verifici contacte imperfecte in mufe sau socluri de sigurante avand in vedere cele scrise in incheierea primului tau post.
                  Nu ma pricep la masini, masuratori, nu detin aparate de masura, dar, as dori totusi sa incerc pe cont propriu sa o remediez, pentru ca nu am buget pentru tester si nici service.
                  Toate cele bune!
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #10
                    As a e pe forum. Lumea raspunde cand are timp. Unii sunt in concediu, Unii LA munca, altii nu au dispozitie etc. Dar LA un moment ti sa va raspunde si se va crea un dialog. Plus ca updaturile tale for ajuta pe altii paste luni sau ani de zile.

                    Nu sunt expert dar stiam can bujiile incandescente functioneaza doar cand e frig. LA tata LA diesel martorul ala se aprinde doar iarna vreo 5 secunde inainte de pornire.

                    Comment


                    • #11
                      Este in regula, credeam ca nu este interes pt. acest subiect.
                      Fara sa mai divaghez, dupa luarea bornei jos peste noapte, masina a mers perfect timp de aproape 2 zile, dupa care problemele au revenit, ba chiar mai pregnante. Se oprea din mers, nu pornea deloc sau dupa 4-5 incercari. Dar cand nu pornea, luam borna jos timp de 5 secunde, o puneam la loc cu pozitiile aprinse si pornea perfect.
                      Ieri am pus-o pe tester si am gasit multe erori, majoritatea mi-au zis ca sunt nesemnificative si le-au sters, insa mi-au zis sa imi notez cateva care cred ei ca au legatura cu simptomele masinii. Cert este ca dupa ce au sters din erori, masina a mai functionat vreo 2 ore, dupa care s-a oprit si nu a mai pornit deloc (am facut vreo 20 de incercari, dar mai am baterie). Am lasat-o peste noapte, cu bateria pusa iar dimineata cand i-am dat cheie a pornit din prima, insa nu am condus-o decat vreo 300 m pana in parcare, pt. ca sunt satul de ea deja.
                      Cateva din erori:

                      p1630 - Autorizare semnal pornire
                      p1187 - Monitorizare presiune rampa
                      p1221 - CAN receptionat de la ASR/ETC/ESP
                      p1636 - Ventilator racire
                      p0600 - CAN
                      c1101 - Senzor viteza fata dreapta
                      c1504 - Sistem comutare inchis, senzor unghi servo neinitializat

                      Cam atat vreau eu sa fac, mai departe nu vreau sa imi bat capul personal pt. ca nu ma mai intereseaza, masina momentan ramane in parcare si o programez la un service unde, sper sa o poata repara. Cel cu testerul mi-a zis sa imi caut daca vreau senzorii respectivi (de la erorile p1630 si p1187) pt. ca as iesi mai ieftin (ceea ce, recunosc, doresc, pt. ca urasc masinile si asta o conduc doar din obligatie). Aveti idee ce senzori sa caut si de unde, sau sa las totul pe mana service-ului?

                      Comment


                      • #12
                        Salut!
                        Exact cum spuneam in post-ul anterior, circul continua...
                        Prima eroare pare sa aiba legatura cu problema in sine, pornirea. Pe display ai avut si mesaj START ERROR?
                        Poti verifica sigurantele 1, 2, 8, 18, 30 si releul K3. Verifici sigurantele in sine si contactele in socluri. Ar trebui verificate si mufele clusterului.
                        Cel cu testerul mi-a zis sa imi caut daca vreau senzorii respectivi (de la erorile p1630 si p1187)
                        La prima eroare n-ai ce senzor sa schimbi iar referitor la a doua, e vorba de regulatorul din rampa.
                        -Verifica ventilatorul de racire, sa fie conectat, eventual faci proba cu alt modul. Sunt frecvente cazurile in care modulul se defecteaza.
                        - Verifica senzorul de ABS de pe dreapta /fata. Verifici integritatea lui si daca e conectat in mufa de sub aripa, eventual faci proba cu altul din dezmembrari.
                        - De fiecare data cand scori borna de la baterie trebuie sa initializezi senzorul de unghi al volanului, altfel raman aprinsi martorii ABS BAS/ESP aprinsi pe bord. Cu masina pornita, pe loc, virezi maxim stanga, maxim dreapta, aduci volanul in pozitia de mijloc si martorii se sting.
                        Primul gand al meu e ca masinuta a fost "lucrata" din anumite motive.
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by LauLaur View Post
                          Salut!
                          Exact cum spuneam in post-ul anterior, circul continua...
                          Prima eroare pare sa aiba legatura cu problema in sine, pornirea. Pe display ai avut si mesaj START ERROR?
                          Poti verifica sigurantele 1, 2, 8, 18, 30 si releul K3. Verifici sigurantele in sine si contactele in socluri. Ar trebui verificate si mufele clusterului.

                          La prima eroare n-ai ce senzor sa schimbi iar referitor la a doua, e vorba de regulatorul din rampa.
                          -Verifica ventilatorul de racire, sa fie conectat, eventual faci proba cu alt modul. Sunt frecvente cazurile in care modulul se defecteaza.
                          - Verifica senzorul de ABS de pe dreapta /fata. Verifici integritatea lui si daca e conectat in mufa de sub aripa, eventual faci proba cu altul din dezmembrari.
                          - De fiecare data cand scori borna de la baterie trebuie sa initializezi senzorul de unghi al volanului, altfel raman aprinsi martorii ABS BAS/ESP aprinsi pe bord. Cu masina pornita, pe loc, virezi maxim stanga, maxim dreapta, aduci volanul in pozitia de mijloc si martorii se sting.
                          Primul gand al meu e ca masinuta a fost "lucrata" din anumite motive.


                          In service mi-au spus ca trebuie schimbat kitul cheie-imobilizator-chip (something like that) si costa in jur de 400 EUR, plus senzor presiune rampa printre altele (oprirea in mers). Game over.
                          Sau, mi-au zis sa caut e cineva care poate interveni asupra calculatorului sa "elimine" problema de comunicare la pornire. Aveti idee unde sa caut pe cineva?
                          Caut o cale prin care sa restitui masina in baza faptului ca vanzatorul stia de aceasta "manarie" si dinadins a vandut-o, ceea ce din cate am inteles intra cumva la inselatorie dar sansele mele in instanta tind spre 0.
                          Last edited by flaviu77; 08-24-2016, 11:58 AM.

                          Comment


                          • #14
                            In service mi-au spus ca trebuie schimbat kitul cheie-imobilizator-chip
                            La asta ma refeream si eu cand am spus ca masina a fost lucrata. Cred ca a fost schimbat kitul(ECU, imobilizator, cip cheie) si ceva nu se "pupa" cu restul. Doar un iscusit cu Star le poate deslusi. Poti incerca sa iei din dezmembrari un kit, dar sa fie de pe un A160 CDI, nu de pe A170.
                            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by LauLaur View Post
                              La asta ma refeream si eu cand am spus ca masina a fost lucrata. Cred ca a fost schimbat kitul(ECU, imobilizator, cip cheie) si ceva nu se "pupa" cu restul. Doar un iscusit cu Star le poate deslusi. Poti incerca sa iei din dezmembrari un kit, dar sa fie de pe un A160 CDI, nu de pe A170.
                              Modulele acelea au urme vizibile de desfacere (se observa urme de surubelnite/obiect dur cu care s-au desfacut urechile de prindere, au ramas zgarieturi pe metal, mi le-a aratat mecanicul).

                              Opritul in mers se intampla de la senzor presiune rampa, este rupta tija aceea de metal. (nu stiu denumirea tehnica).

                              Una peste alta, voi inlocui acel senzor si, in timp voi incerca sa dreg comunicarea la pornire.

                              Daca acordam macar 1 zi inaintea achizitionarii masinii pentru documentatie pe acest forum, nu cumparam masina. Daca voi mai cumpara alta, cu siguranta ma voi uita la acele module, voi merge cu cineva cu tester, etc. . Nu e prima data cand ma incred in oameni si parca vad, nici ultima.

                              Oricum, ar fi fost frumos din partea vanzatorului sa imi spuna ce probleme are, cumva mi-a raspuns la telefon si a zis ca ma ajuta cu o anumita suma pentru reparatii (de aici deduc ca totusi a stiut de manarii). In fine. Oricum inaintez cu infatisarea la tribunal pentru inselaciune, o sa postez aici desfasurarea si eventualele interventii tehnice la acele module.

                              Va multumesc pentru interes si timpul acordat replicilor.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF