Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Bas/esp

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ba are legatura cu geometria. Eu am scapat de senzorii din bord facand geometria. Ba chiar mi se aprindeau cand aveam diferenta mare de presiune in roti (stanga-dreapta).
    Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

    Comment


    • #17
      Originally posted by katalin1990 View Post
      Nu are legatura cu bas si esp cu amortizoarele si geometria.este spira din volan.verifico si vezi daca e rupta.eu am schimbato si a mers perfect
      Confirm faptul ca Bas/Esp se aprinde si din cauza geometriei efectuate gresit. Cei ce isi amintesc centura Bucurestiului de acum cativa ani, isi amintesc cu siguranta si fagasele lasate de camioane in asfalt. Dupa cativa km parcursi, incercand sa "calaresc" fagasele respective(suspensia si directia fiind solicitate la maxim) aveam Bas/Esp intermitent in bord.
      In alta ordine de idei ... martorul Bas/Esp aprins poate avea si alte cauze: defectiuni la motor, probleme de incarcare, baterie proasta, etc.
      In cazul colegei, s-a schimbat doar flansa si rulmentul de sarcina(cu tot ceea ce implica) + "minunatia" de-o facu cel cu testerul.
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #18
        Zice că a schimbat şi arcul. Treaba eu o văd foarte simplă... maşina era ok. S-a umblat (că nu poţi zice că s-a reparat) şi s-au aprins martorii în bord. Nu contest probleme la motor... bateria sau senzorul de la volan. Dar e prea mare coincidenţa. Eu m-aş lua strict de ultimele modificări făcute.

        Gabriela, schimbă şi amortizoarele dacă trebuie neapărat, să-i facă geometria (eventual altundeva, probabil cei cu schimbatul flanşei au probleme cu agregatul altfel nu înţeleg de ce n-ar fi făcut o operaţiune de 10 minute). Şi neapărat limitează verificările şi reparaţiile la altceva, gen volan, motor, baterie. Altfel pleci de la un şurub şi ajungi de-ţi schimbi maşina.
        Fosta: W168 A160 '99 Benzină
        Actuala: W169 A200 '04 Benzină
        Urmează: Dacia 1300 '74

        Comment


        • #19
          Dragi colegi ,


          Revin cu un raspuns : Masina mea are o personalitate puternica )! M-am trezit ieri dupa ce am pus o frana brusca ca mi s-a stins martorul ESP /BAS si cand am ocolit o groapa ca mi s-a stins si martorul de la ABS ).
          Voi schimba amortizoarele saptamana viitoare + bila antiroliu. Voi sta cu ochii pe baieti, iar dupa trebuie schimbat si cablurile de la timonerie (am un joc acolo ) si am zis sa le schimb. La altceva nu ii las sa umble (aici stiam clar ca am probleme). Geometria o fac dupa ce montez amortizoarele .

          Va multumesc oricum pentru raspunsuri .

          Comment


          • #20
            Masina mea are o personalitate puternica
            Pai nu pentru asta o iubesti?
            Sa fie doar o simpla coincidenta frana cu momentul in care s-au stins martorii? Ti-as spune sa iei in calcul si un switch de frana, cu toate ca trebuia sa ai erori stocate...
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #21
              Mi-au aparut si mie in bord martorii BAS ESP ABS de samabata. Azi am cumparat acel switch de frana si au disparut martorii din bord cum l-am montat. Cost 42 ron.


              Trimis de pe al meu SM-T116 folosind Tapatalk
              Service romanesc de prima mana :
              - Cât mã costã reparația mașinii?
              - Ce problemã are?
              - N-am cea mai vagã idee.
              - 843 lei și 50 bani!

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF