Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Bas/esp

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bas/esp

    Salut ,in timpul mersului se aprinde martorul esp/bas si nu se mai accelereaza .mai exact moare motorul in mers .ma poate ajuta cineva va rog

  • #2
    Scuze a160 benzina

    Comment


    • #3
      Se recomanda diagnoza cu tester Star.

      Eu am mers aici, astazi http://www.clubmercedes.ro/diagnoza-...to-t15449.html

      E in regie fata in fata cu Club Princess.Sunt niste porti de fier pe car scrie mare "Parcarea interzisa".
      Suna inainte si du-te la om ca e foarte amabil.Nu stiu daca te mai poate primi astazi ca mi-a zis ca e ocupat dupa masa.Toata treaba m-a costtat 50 de ron si ceva baiatului care s-a ocupat de problema pentru ca a insistat pe toate partile s-o rezolve.
      Bafta!
      Last edited by Nedved; 06-30-2016, 14:16 PM.

      Comment


      • #4
        Mersi, dar din pãcate e prea departe sa mã aventurez cu buburuza din Titan ,i-am schimbat și switch-ul dar degeaba. A mai avut cineva problema asta

        Comment


        • #5
          Originally posted by sanadavid1 View Post
          Mersi, dar din pãcate e prea departe sa mã aventurez cu buburuza din Titan ,i-am schimbat și switch-ul dar degeaba. A mai avut cineva problema asta
          Salut anul trecut am avut si eu aceeasi problema. Am fost la Mastermario am facut o diagnoza si mi-a recomandat sa fac o geometrie la roti.Am facut geometria si s-a rezolvat problema.Bafta.

          Comment


          • #6
            Salutare baieti,

            Revin cu o mica problema.
            I-am schimbat azi dimineata flansa si rulmentul +i-am pus testarul sa vedem erori pe partea de directie(senzor) ultima data mi-a dat o eroare acolo(care astazi nu a mai aparut) . Problema a fost ca dupa ce i-am schimbat rulmentul+flansa, m-am trezit cu doua erori , ASP si EBS :-| pe bord. Tipul din service mi-a zis ca vor disparea dupa ce merg cu ea....am mers NIMIC, sunt tot acolo , am virat stanga +dreapta maxim pe loc...NIMIC , imi apar tot pe bord.
            Acum, va intreb exista posibilitatea ca tipul cu testarul sa imi puna special cele doua erori pentru a stoarce bani de la mine? Sau efectiv asa se intampla ? Desi am schimbat pe dreapta flansa cu arcul si nu mi s-au aprins niciun martor.
            HELP!

            Comment


            • #7
              Cred ca vrei sa spui cele doua BAS/ESP si ABS.
              Nu stiu daca iti poate face din tester sa iti persiste errorile dar poate a uitat sa bage mufa la locul ei. Cea de la senzori. Este in spatele rotii, parca pe la mijlocul arcului.

              Normal astea se aprind daca deconectezi bateria sau cum zice un coleg mai sus, daca nu ai directia reglata.Acum nu stiu daca schimband rulmentul, se deregleaza directia si trebuie facuta geometria>?

              Daca nu aveai becurile astea aprinse, mergi la el sa it dea masina cum i-ai dus-o.

              Sa asteptam un pic sa isi dea cu parerea si colegii care se pricep mai bine.

              Comment


              • #8
                Arcurile se schimbă perechi. La fel și telescoapele. După schimbare se face musai geometria. Costă de la 50 la 100 lei, depinde unde te duci. În mod normal se fac tot în locul unde schimbi arcuri, flanșe, telescoape.

                Oameni buni jur, eu nu vă înțeleg... cum dracu mergi în service să schimbi ceva și pleci cu erori că "se rezolvă pe drum"???
                Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                Urmează: Dacia 1300 '74

                Comment


                • #9
                  Originally posted by gruiarew View Post
                  Arcurile se schimbã perechi. La fel și telescoapele. Dupã schimbare se face musai geometria. Costã de la 50 la 100 lei, depinde unde te duci. În mod normal se fac tot în locul unde schimbi arcuri, flanșe, telescoape.

                  Oameni buni jur, eu nu vã înțeleg... cum dracu mergi în service sã schimbi ceva și pleci cu erori cã "se rezolvã pe drum"???

                  Fix la asta ma intrebam si eu. Tipul din service mi-a zis sa ma duc inapoi cu masina la el. Maine dimineata ii bag cafeauape gat. E posibil sa fi uitat sa-mi conecteze la loc mufa pentru senzori. Geometria o sa il intreb sa vad daca o pot face tot acolo. Daca nu ma duc in alta parte,dar ii voi schimba si amortizoarele si ma gandeam dupa ce le schimb.

                  Comment


                  • #10
                    Un lucru il poti verifica si tu Gabi! Vizual, doar. Virezi maxim dreapta iar sub aripa verifici existenta firului de la senzorul ABS in mufa lui. E foarte simplu. Mai jos ai o poza. Nu te speria, in gaura libera trebuia sa fie martorul de uzura placute frana. Pe stanga insa, nu exista! Mufa se afla pe contraaripa in spatele amortizorului.
                    Attached Files
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #11
                      Cine mã poate ajuta cu un nr de tel.al celebrului Mastermario

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by LauLaur View Post
                        Un lucru il poti verifica si tu Gabi! Vizual, doar. Virezi maxim dreapta iar sub aripa verifici existenta firului de la senzorul ABS in mufa lui. E foarte simplu. Mai jos ai o poza. Nu te speria, in gaura libera trebuia sa fie martorul de uzura placute frana. Pe stanga insa, nu exista! Mufa se afla pe contraaripa in spatele amortizorului.

                        Buna dimineata

                        Da, m-am uitat si arata precum in poza. Am venit din service acum, mi-a zis ca el mi-a recalibrat sensorul de directie de la volan si pe tester ii spunea in mers sa faca cateva operatiuni (le-a facut de doua ori) desi totul este ok , masina spune ca nu s-a efectuat acest test drive si acum (dupa amiaza) ma duc sa imi puna starul (ca sa vedem de ce nu se sting martorii de pe bord)

                        Comment


                        • #13
                          Revin cu o noua precizare. La testul STAR , masina nu prezinta erori!
                          Sa inteleg ca ori mi -a pus ceva gresit (desi au repetat testul pentru recalibrare si martorii sunt tot pe bord) ori trebuie sa fac geometria si dupa recalibrarea senzorului.
                          Voi schimba amortizoarele si dupa ma ocup de geometri si dupa sa vad daca o sa mai persiste problema martorilor pe bord!

                          Comment


                          • #14
                            Asta-i culmea... Erori pe bord dar la tester să nu iasă nimic. Eu știam ca alea se aprind din cauza erorilor...
                            Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                            Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                            Urmează: Dacia 1300 '74

                            Comment


                            • #15
                              Nu are legatura cu bas si esp cu amortizoarele si geometria.este spira din volan.verifico si vezi daca e rupta.eu am schimbato si a mers perfect

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF