Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Martori ABS/ESP in bord

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Martori ABS/ESP in bord

    Va rog sa ma ajutați cãci am ajuns la capãtul puterilor! Acum aproximativ o luna,când am pornit de pe loc,mi s-au aprins martorii ABS si ESP in bord... Am început prin a schimba switch-ul de la pedala de frâna însã nimic...ma limita la 50 km/h. Am schimbat senzorul de la roata din stânga fata cãci am observat ca parca era întrerupt si am curãțat locurile unde face contact senzorul...dar la fel. Când am vãzut ca nu merge, am pus-o pe tester-ul star si imi aratã eroarea asta: c1401 high pressure/return pump A7/3m1... Am schimbat pompa ABS si apoi calculatorul ABS... Cu ocazia aceasta am schimbat si telescoapele si discurile cu plãcute ca apoi sa fac unghiurile...dupã ce am pus-o la punct, dupã prima frâna, s-au stins becurile. Dar dupã doua zile, când am plecat de pe loc, s-au aprins iar!! Nu-mi vine sa cred!! Mi-a mancat o grãmada de bani si tot nu merge!! Nu știu ce sa fac! Va rog sa ma ajutați cu o idee mãcar!

  • #2
    Menționez ca am un Mercedes W168 din 2001 pe benzina...

    Comment


    • #3
      Ai verificat daca pompa ABS/ESP e alimentata? Verifica si releul K5.
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #4
        Nu am verificat,sincer, niciun releu...se pare ca doar asta mi-a mai ramas... Si alte siguranțe care ar mai fi cãci se pare ca trebuie sa verific tot... Ma gândesc ca daca imi apar si uneori se sting, sa fie tocmai de la releu sau o siguranța care nu face contact bine...iar eu am schimbat lucrurile principale fara a verifica mai întâi pe cele mãrunte...Off, ma termina psihic masina asta...mulțumesc,Laur!

        Comment


        • #5
          Stiu ca s-a discutat de multe ori treaba asta. La mine geometria era de vina. Stateau martorii doua zile aprinsi, o zi stinsi (gen). La o denivelare se reaprindeau. De cand am facut geometria nu mai am probleme cu ei.
          Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

          Comment


          • #6
            Asta spuneam ca la mine geometria a fost fãcutã dupã ce am schimbat de la telescoape,discuri,plãcute si senzor ABS pe fata...deci nu cred ca e de la asta...

            Comment


            • #7
              Senzor Abs after market.veifica pr tester viteza de deplasare pe fiecare roata.
              Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
              https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

              Comment


              • #8
                Am verificat... Inițial, la roata din stânga fata imi dãdea oscilații între 0 si 600 km/h cu sau fara senzorul ABS pus...apoi,dupã ce am schimbat toate si am fãcut geometria si am șters erorile, când am pus testerul, nu imi mai apãrea nicio diferența la roti... Așa ca am exclus in final asta...

                Comment


                • #9
                  Originally posted by leo_2oo6 View Post
                  Am verificat... Inițial, la roata din stânga fata imi dãdea oscilații între 0 si 600 km/h cu sau fara senzorul ABS pus...apoi,dupã ce am schimbat toate si am fãcut geometria si am șters erorile, când am pus testerul, nu imi mai apãrea nicio diferența la roti... Așa ca am exclus in final asta...

                  Comment


                  • #10
                    Am verificat firele de la calculatorul ABS la pompa ABS ai apoi la senzorul de la roata si nu sunt întrerupte... Deci ma gândesc ca a mai ramas releul K5 sau vreo siguranța de la baterie sau firele de la switch-ul de frâna cãci eu l-am schimbat doar pe el... Nu mai știu...Dupã ce verific si astea, singura șansa este sa merg la reprezentanta...����Maentionez senzorul Ax volan este ok...

                    Comment


                    • #11
                      Senzorul de pe volan ce inclinatie iti da pe drept si viraj maxim in ambele directii?
                      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                      Comment


                      • #12
                        Nu mai știu,sincer... Zilele viitoare o sa o pun iar pe tester si o sa verific si asta din nou... Sper sa ii dau de capãt ca M-am saturat...

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF