Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Vibreaza portiera la viteza

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vibreaza portiera la viteza

    Ieri pe autostrada am descoperit ca la viteze mari (peste 140) imi vibreaza usa soferului. Pana sa ma uit la oglinda am zis ca vajaie chederul dar defapt nu era doar el, intreaga portiera vibra. Verificat in vara suruburile din balamale, toate stranse, usa nu pare sa aiba joc vertical. Cum rezolv jocul orizontal cand portiera e inchisa? Presupun ca e ceva nestrans bine?
    Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

  • #2
    Regleaza "cuiul" de pe stalp. Ideea e sa il impingi mai spre interior, presand chederul mai tare cu usa. Verifica in toate pozitiile jocuri in balamale.
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #3
      Balamalele le-am strans, nu cred ca ele sunt de vina. Nu m-as fi gandit ca partea aia ("cuiul") este reglabila. Diseara cand ajung acasa o sa verific ce si cum.
      Ca fapt divers, portiera dreapta se inchide foarte greu (trebuie trasa puternic sau trantita). Sa fie "cuiul" prea spre interior?
      Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

      Comment


      • #4
        Verifică și chederul de jur împrejur. Eu am probleme cu cel de la ușa din dreapta față. Nu mai stă lipit și iese. Oricât de puțin se mișcă (exact pe unde e cuiul) trebuie trântită ușa bine ca să se închidă.
        Fosta: W168 A160 '99 Benzină
        Actuala: W169 A200 '04 Benzină
        Urmează: Dacia 1300 '74

        Comment


        • #5
          Am verificat chederul usii care nu se inchide, nu e iesit, parte totul in regula. Problema e ca si daca imping portiera usor, pana se aliniaza cu restul masinii tot nu se inchide. Ba chiar am incercat sa o imping cu genunchiul si nu da nici un semn de inchidere. Daca e inchisa puternic atunci merge. Si prin puternic nu inseamna chiar "trantita", inseamna ca trebuie sa impingi cu o forta mai mare in ea ca sa se inchida.
          Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

          Comment


          • #6
            Scoate "cuiul" mai in afara, se va inchide mai usor. Cuiul e prins cu doua suruburi torx. Pe el sunt si niste gradatii, te vor ajuta sa ii pastrezi linia verticala(se regleaza sus/jos si inainte/inapoi).
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #7
              Originally posted by LauLaur View Post
              Scoate "cuiul" mai in afara, se va inchide mai usor. Cuiul e prins cu doua suruburi torx. Pe el sunt si niste gradatii, te vor ajuta sa ii pastrezi linia verticala(se regleaza sus/jos si inainte/inapoi).
              Da, le-am vazut, problema e ca atunci cand am incercat sa le desfac am rupt torxul. O idee de unde pot sa cumpar un set de torxuri care sa nu fie de unica folosinta? Am luat si mai ieftine si mai scumpe, same story.
              Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

              Comment


              • #8
                "Scaldă-l" cu nişte WD40 înainte. Face minuni.
                Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                Urmează: Dacia 1300 '74

                Comment


                • #9
                  Originally posted by gruiarew View Post
                  "Scaldã-l" cu niºte WD40 înainte. Face minuni.
                  O voi face dupa ce imi iau alte torxuri
                  Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

                  Comment


                  • #10
                    Personal am prostii luate din Lidl. Era ceva trusă mai demult "cu de toate". La mecanic n-am văzut altceva în afară de Yato. Vezi în târg, de obicei acolo se găsesc chestii bune şi ieftine. Presupun că nu vrei musai noi. Eu mi-am luat un adaptor de la 1/2 la 1/4 parcă după ce am rupt două "noi şi bune" din Dedenam.
                    Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                    Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                    Urmează: Dacia 1300 '74

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by gruiarew View Post
                      Personal am prostii luate din Lidl. Era ceva trusã mai demult "cu de toate". La mecanic n-am vãzut altceva în afarã de Yato. Vezi în târg, de obicei acolo se gãsesc chestii bune ºi ieftine. Presupun cã nu vrei musai noi. Eu mi-am luat un adaptor de la 1/2 la 1/4 parcã dupã ce am rupt douã "noi ºi bune" din Dedenam.
                      La cata benzina ard pana in targ e mai ieftin sa duc masina la un mester sa mi le regleze el. Plus ca e si timpul destul de mare pana acolo. Ma gandeam ca exista vreun magazin cu scule decente la un pret la fel de decent.
                      Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

                      Comment


                      • #12
                        Uite azi am fost în leroy-merlin şi deşi căutam altceva, nu pot să nu trec pe la raionul se scule. Am văzut că au torxuri yato de la E4 la E24. Preţuri de la 1.5 lei la 6 lei. Îs şi în Dedeman unior dar nu mi se par la fel de bune. La T-uri nu mai ştiu cât era preţul.

                        Poate te ajută
                        Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                        Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                        Urmează: Dacia 1300 '74

                        Comment


                        • #13
                          Nu am Leroy in oras. Am rupt deja doua seturi. Astept sa ajung in service.
                          Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

                          Comment

                          Working...
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF