Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

probleme turbo A180

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • probleme turbo A180

    Salutare! Am si eu nevoie de ajutorul vostru. Anul acesta am achizitionat un Mercedes A180 CDI, din 2005. Este cel cu motor de 1992 cmc si cutia automata CVT cu 7 `trepte`. De ceva timp am o problema cu ea...in momentul cand ies pe autostrada, de exemplu, si urc mai brus cu ea in viteza, la un momentdat, imi taie puterea si nu mai urca mai mult de 220 rpm...am consultat un tester, si mi.a spus ca de vina e actionarea turbo-compresorului...baga prea multa presiune si calculatorul o limiteaza din cauza asta.
    Veau sa va rog, daca se poate, sa ma ajutati cu un sfat, daca ati intalnit/auzit de problema asta.
    Multumesc anticipat!

  • #2
    La modelul tau, actionarea geometriei turbinei se face vacumatic, cu o valva si un furtunel, simplu si ieftin de diagnosticat.
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      Ok, multumesc. Chestia e ca respectivul m-a sfatuit sa demontam toata fata, pt ca se ajunge foarte greu la turbo, si in felul acesta sa vedem despre ce e vorba. Oare merita sa fac toata munca asta, sau exista si alte solutii?

      Comment


      • #4
        Originally posted by akebon0 View Post
        Salutare! Am si eu nevoie de ajutorul vostru. Anul acesta am achizitionat un Mercedes A180 CDI, din 2005. Este cel cu motor de 1992 cmc si cutia automata CVT cu 7 `trepte`. De ceva timp am o problema cu ea...in momentul cand ies pe autostrada, de exemplu, si urc mai brus cu ea in viteza, la un momentdat, imi taie puterea si nu mai urca mai mult de 220 rpm...am consultat un tester, si mi.a spus ca de vina e actionarea turbo-compresorului...baga prea multa presiune si calculatorul o limiteaza din cauza asta.
        Veau sa va rog, daca se poate, sa ma ajutati cu un sfat, daca ati intalnit/auzit de problema asta.
        Multumesc anticipat!
        Salut, inainte de "figura" pe care o am acuma, am avut un diesel, o Laguna 1,9 dci. De obicei, de la un mers subturat, se poate intampla sa se blocheze supapa EGR. Simptomatica este asemanatoare cu ceea ce ai tu, lipsa putere, crestere consum si fum pe evacuare...,ultimele doua ,bonus de la mine....Scoate mufa electrica de la EGR, daca masina trage mai bine cu mufa scoasa, atunci acolo-i buba....Si ar mai trebui sa se aprinda in bord martorul galben cu rezistenta...Sper sa te ajute,bafta.

        Comment


        • #5
          Multumesc

          Comment

          Working...
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF