Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pornire grea la rece, dimineata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Scula asta care se propune aici nu trebuie dotata si cu o supapa de sens ? .
    Stima ! .

    Comment


    • #47
      Nu are nevoie de supapa de sens daca are grija sa puna o carpa cand va demonta manometrul, insa cumva in piulita respectiva sudata trebuie un piciorus, ceva care sa apese pe ventilul din rampa atunci cand se monteaza manometrul.

      Daca ai um service dispus sa te ajute, poti incerca sa lasi masina peste noapte acolo si sa testati impreuna dimineata....
      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


      www.mbretrofit.ro

      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

      Comment


      • #48
        Ce fi are piulita care se insurubeaza pe ventil?
        Stutul rampei are diametrul de 11 mm parca. Filetul este in inch, nu e metric, facut pe strung.
        insa cumva in piulita respectiva sudata trebuie un piciorus, ceva care sa apese pe ventilul din rampa atunci cand se monteaza manometrul.
        In ultimele doua poze se observa "piciorusul" in mijlocul piulitei.
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #49
          Atasand o supapa de sens sculei respective , se poate pastra valoarea indicata pe manometru de seara pana dimineata , sau cat timp se doreste si nu mai este nevoie de un service care sa gazduiasca masina peste noapte .

          Ceva in genul sculei care masoara compresia la motor .

          Comment


          • #50
            Presiunea in orice rampa scade usor pana la 0 in cateva minute de la oprire si este normal.
            Important este cat de greu scade dar mai ales cat de repede urca la pornire.
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • #51
              Salutare!!
              Atasand o supapa de sens sculei respective , se poate pastra valoarea indicata pe manometru de seara pana dimineata
              Nu asta e important, sa ne amintim ce valoare avea presiunea in rampa seara, sa ramana inscrisa presiunea de seara! Important este sa vad "evolutia" sau mai bine zis involutia presiunii, pe parcursul perioadei de testare.
              Presiunea in orice rampa scade usor pana la 0 in cateva minute de la oprire si este normal
              Daca in cateva minute presiunea scade la zero, cred ca instalatia aia de alimentare are o problema. Vorbesc doar din ce am observat la mine, a doua zi dimineata in rampa era aprox. 1 bar. N-am experienta altor masini.
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #52
                Originally posted by LauLaur View Post
                Daca in cateva minute presiunea scade la zero, cred ca instalatia aia de alimentare are o problema. Vorbesc doar din ce am observat la mine, a doua zi dimineata in rampa era aprox. 1 bar. N-am experienta altor masini.
                Da și nu... depinde cum e construită pompa. M-am uitat iar pe schițe nu văd niciunde supape pe sens, sigurul reglaj făcându-se din filtru. Mai jos o disecție:

                http://www.aclassinfo.co.uk/W168/fue...ils%20w168.jpg

                Cine și mai ales ce împiedică curgerea benzinei în direcția C -->> A adică refluxul prin pompă când pompa este oprită? Are pompa "sorb"? Sau e același principiu ca la pompa de ulei din motor?
                Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                Urmează: Dacia 1300 '74

                Comment


                • #53
                  Da și nu
                  Intreb si eu..., tu pe ce te bazezi cand faci cate o afirmatie?
                  depinde cum e construită pompa
                  Siii? Cum e construita pompa de Aclass? Desfacu-si vreodata vr-una? Cu siguranta nu!
                  Vad doar o ploaie de intrebari...
                  Alunecam offtopic vad.
                  Last edited by LauLaur; 12-29-2015, 15:53 PM.
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #54
                    Ușurel colegu' că n-am dat cu parul...

                    Colegul cl600 a venit cu o idee care mi se pare de bun simț. Ai afirmat că în cazul pierderii de presiune sistemul este defect. Dacă știi că are pompa ceva supapă atunci așa este. Eu neștiind răspunsul am venit cu întrebări care poate ne vor duce la acel răspuns. Nu văd unde e problema. Când o să mă prind cum e pompa o să vin cu completări.

                    Scuze de offtopic, dar poți să fii și tu mai înțelegător, prea sari în gâtul oamenilor. Nu suntem toți mecanici și nu toți ne exprimăm cum trebuie.
                    Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                    Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                    Urmează: Dacia 1300 '74

                    Comment


                    • #55
                      Și acuma la topic:

                      Iaca una desfăcută: http://abload.de/img/pumpe24rson.jpg

                      Și acuma explicațiile. https://www.youtube.com/watch?v=QbzEeWy1b3o

                      Atenție pe la 6:15 când zice de "check valve" și "relief valve"

                      N-aș crede că cei de la Mercedes au reinventat roata aici. La 6:30 zice de pornirea grea dimineața.

                      Și cu asta cred că s-a răspuns la topicul acesta.
                      Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                      Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                      Urmează: Dacia 1300 '74

                      Comment


                      • #56
                        Buna informatie si la obiect.
                        Multumesc frumos .

                        Comment


                        • #57
                          Mi-a venit acum si ma intreb.
                          Am schimbat filtrul de benzina. Bun.
                          Cand am schimbat filtrul nu s-a eliberat presiunea din instalatie ?
                          Adica noi presupuneam ca ar fi pompa si ca ea pierde din presiune pe timpul noptii dar dupa schimbarea filtrului, presiunea s-a dus(?) si ea a reusit sa refaca presiunea si a pornit din prima(am pus contactul de trei ori) atunci dupa schimbarea filtrului.
                          Motorul nu era rece la momentu schimbarii filtrului.

                          Pareri? Scoatem pompa din discutie?

                          Comment


                          • #58
                            Acuma-s eu în ceaţă...

                            Când ai schimbat filtrul clar că s-a dus presiunea din instalaţie. Spui că a pornit după ce ai pus de 3 ori contactul...

                            Dimineaţa după ce pui de 3 ori contactul nu pleacă?

                            Eu aş vedea cam aceeaşi situaţie cu diferenţa că la schimbarea filtrului motorul era totuşi cald...

                            Sau la ce anume te referi? Ca iar emit teorii şi-mi dau cu ele după în cap...
                            Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                            Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                            Urmează: Dacia 1300 '74

                            Comment


                            • #59
                              Daca pun contactul de mai multe ori dimineata cu motorul rece nu o ia din prima.
                              Trebuie sa dau de cateva ori la automat s-o ia.

                              Dupa ce mi-am dat seama de asta inclin sa cred ca problema nu e de la pompa si ca are legatura cu temperatura(?).

                              Marian mi-a zis ca debitmetrul e in regula deci mi-am luat grija un pic .
                              Odata pornita, probleme nu face.Merge ca unsa si am un consum excelent.


                              Ce sa fie ce sa fie? Ghici ghicitoare.

                              Comment


                              • #60
                                Trebuie să fie o diferenţă între pornirea la rece şi cea la cald. Ulei, frecări etc.

                                Pompa în sine cel mai probabil nu are nimic, doar valva respectivă "check valve" ce împiedică refluxul să-i zic aşa. Sau cine ştie poate scapă chiar prin filtru, acolo fiind "relief valve". Filtrul fiind nou se presupune că "relief valve" face treabă 100%. Depinde cum şi la ce temperatură îs măsurate / calibrate. Eu totuşi tind să cred că valva care ar trebui să fie în pompă o dată cu trecerea timpului şi faptul că stă tot în benzină mai pierde din proprietăţi şi la temperaturi scăzute nu mai închide etanş. Asta duce la pierderea presiunii din instalaţie. Plus restul de variabile ce-s influenţate de temperatură duc la pornirea greoaie.

                                Nu ştiu, pentru mine face sens partea asta cu pierderea de presiune. La restul de electronică ce are pe acolo, senzori de temperatură / debimetru / MAF chiar nu ştiu ce să zic... Eu sincer m-am împăcat cu gândul. Îi fac procedura şi ştiu că o ia la a doua tentativă.

                                Săptămâna trecută i-am mai găsit o "hibă". Dacă o pornesc cu ambreiajul călcat o ia mai repede, dar în momentul în care-l las moare instant (maneta pe nul să ne înţelegem). Dacă nu mă ating de nici o pedală o chinui puţin mai mult dar nu mai moare.

                                Asta ca să mai arunc o necunoscută în ecuaţie. Şi bineînţeles când e pornită merge parfum.
                                Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                                Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                                Urmează: Dacia 1300 '74

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF