Originally posted by mastermario71
View Post

Nedved, acuma fără supărare dar când iei ceva din '99 te aştepţi să mai schimbi una alta. Mai ales filtre! Ce m-a bucurat nespus pe mine a fost că orice, dar absolut orice am schimbat de pe ea a avut sigla mercedes. Ori sunt originalele, ori când s-a schimbat ceva nu s-au ţigănit. Am până şi bateria cu sigla mercedes + ştanţă în bornă cu 47 02. Şi nu nu m-aş mira să fie din 2002 (dacă e acelaşi mod de numerotare ca pe cauciucuri).
Poză cu căpăcelul magic, deşi cred că l-am descris destul de bine http://www.aclassinfo.co.uk/W168/DSC08014.JPG
Presiunea cred că se măsoară dimineaţa înainte de a o porni cu contactul pus. După părerea mea aşa s-ar putea citi cât bagă pompa din prima, fără artificiul cu 3 contacte. Dar cum am zis sub căpăcel e un ventil, degeaba pui direct furtun că nu arată nimic. Şi n-ai cu ce să apeşi ăla că e exact principiul de la roată, doar că-i mai gros.
Vezi că nici schimbarea pompei nu-i treabă simplă. Trebuie dat jos rezervorul. Plus altă pompă trebuie calibrată cu indicatorul altfel indică ăla ce vrea. Dacă ţi-a luat 50 lei pentru manoperă la filtrul de benzină, aşteaptă-te să te coste ceva mai mult.
Eu unul m-am lecuit. Azi dimineaţă (ultima dată am fost cu ea luni) am pornit-o cu 3 contacte puse fără pedală (dacă ziceţi că pocneşte clapeta). A luat-o fix din a doua, exact cum am mai descris pe aici. O dată ce a pornit nu mai face nici un fel de probleme. La ce să ma apuc să schimb la piese?
Baftă şi sper să o rezolvi cât mai repede. Dar crede-mă exact în poziţia respectivă am fost şi eu, înnebuneam la cum suspina motorul şi când am pus lanţul vechi lângă cel nou abia dacă se observa că e întins (de distribuţie vorbesc acum, eu am luat-o gata defectă). Când mi-a zis mecanicul că "mai mergea cel puţin atâta" mi-a venit să-i dau cu el în cap.
Pe forumurile străine e aceeaşi poveste ca aici. Nu există o regulă schimbi aia şi gata. Şi culmea de obicei rămân majotitatea threadurilor în aer. Cel puţin pe unde m-am uitat eu (uk, altceva nu pricep). O fi pe baby-benz dar acolo nu-mi place abordarea. Cer bani din prima. Poate ne ajută vreun coleg din est care gavareşte.... La ruşi am văzut că se găseşte absolut orice, numai să ştii să cauţi.
Dacă ai cumva cale prin Timişoara dă un semn şi te trimit la omul unde-mi repar eu "bestia". Asta în cazul în care ai nevoie de o părere în plus. Dar dacă mastermario71 zice că-i ok şi atâta lume îl recomandă nu ştiu ce să zic. Dacă tot schimbi pompa te-aş ruga să dai un reply scurt la thread cu ce concluzie ai tras.
Scuze pentru postul lung, dar aveam poftă de scris.
Comment