Salut,
Îmi cer scuze dacă s-a mai discutat, dar v-aş ruga dacă se poate cineva să mă lămurească şi pe mine cum se face alimentarea cu benzină la gărgăriţa asta. Am ataşat şi nişte poze de la Товарищи


Pagina originală https://translate.googleusercontent....LS581K23lZeqjQ
Eu înţeleg aşa:
Din pompă pleacă pe firul 250 până în filtru care ar trebui să aibe ceva supapă / regulator de presiune returul fiind pe 280. Apoi din filtru pleacă pe 40 până în rampa de alimentare.
Ce nu înţeleg...
Din filtru (80) mai trebuie o ieşire / intrare. Ar trebui să meargă în canistra de carbon (70 pe imagine).
Racordul 200 este legat în rampă sau de unde se colectează gazele? Valva de purjare (170) în ce direcţie merge? De la canistra de carbon spre motor sau invers?
Valva dintre canistră şi rezervor (320) ce rol are? Are şi aceea contacte electrice sau e o valvă simplă?
================================================== ========================================
De ce vă scriu.... "dimineaţa pe răcoare" nu porneşte din prima nici să-i descânţi. Pus contact se aude pompa cum lucrează se sting / aprind cele în bord dau un contact scurt şi trebuie s-o las. Oricât aş ţine nu porneşte. A doua oară dă să plece, dar după ce las de cheie moare în 2-3 secunde. A treia oară o ia la sfert. Asta doar dimineaţa dacă stă mult. După ce o las 2-4 ceasuri (şi acuma chiar e frig) nu mai are bubele descrise mai sus.
N-am verificat presiunea în rampă că n-am cum să ajung la mecanic anul ăsta.
Vă mulţumesc anticipat.
Îmi cer scuze dacă s-a mai discutat, dar v-aş ruga dacă se poate cineva să mă lămurească şi pe mine cum se face alimentarea cu benzină la gărgăriţa asta. Am ataşat şi nişte poze de la Товарищи


Pagina originală https://translate.googleusercontent....LS581K23lZeqjQ
Eu înţeleg aşa:
Din pompă pleacă pe firul 250 până în filtru care ar trebui să aibe ceva supapă / regulator de presiune returul fiind pe 280. Apoi din filtru pleacă pe 40 până în rampa de alimentare.
Ce nu înţeleg...
Din filtru (80) mai trebuie o ieşire / intrare. Ar trebui să meargă în canistra de carbon (70 pe imagine).
Racordul 200 este legat în rampă sau de unde se colectează gazele? Valva de purjare (170) în ce direcţie merge? De la canistra de carbon spre motor sau invers?
Valva dintre canistră şi rezervor (320) ce rol are? Are şi aceea contacte electrice sau e o valvă simplă?
================================================== ========================================
De ce vă scriu.... "dimineaţa pe răcoare" nu porneşte din prima nici să-i descânţi. Pus contact se aude pompa cum lucrează se sting / aprind cele în bord dau un contact scurt şi trebuie s-o las. Oricât aş ţine nu porneşte. A doua oară dă să plece, dar după ce las de cheie moare în 2-3 secunde. A treia oară o ia la sfert. Asta doar dimineaţa dacă stă mult. După ce o las 2-4 ceasuri (şi acuma chiar e frig) nu mai are bubele descrise mai sus.
N-am verificat presiunea în rampă că n-am cum să ajung la mecanic anul ăsta.
Vă mulţumesc anticipat.
Comment