Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

A170 Long

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • A170 Long

    Initial am crezut ca l-am agatat pe doamne-doamne de picioare cand am dat o masina de 30mil pe una de 2000 de euroi dar pana la urma cred ca m-am ales cu 'satan' 'citat din becali'. Sunt nefericitul posesor al unui a class din 2002 cu un motor ciudat de 1,7 dar are 95 de caluti care patineaza, aproape full fara piele si trapa. Patineaza pt ca initial masina a avut cutie automata si acum are manuala si imi trebuie disc, placa dar nu stiu ce anume. Sunt multe modele, prea multe si eu nu stiu ce am pe masina. Nu o pot demonta sa tin un elevator blocat cateva zile pana constat ce am si ce imi trebuie. Daca a mai facut cineva conversia asta sau stie ca mercedesul a160d si cu a170 impart acelasi chit ''il rog sa apeleze la mine''. Momentan asta e prioritatea mea ce mai mare ca de-altfel la cate bube are as tine forumul ocupat o luna si v-as scoate la pensie pe toti. Tin sa precizez ca si eu 'e mecanic auto' si acesta e motivul pt care nu ma pot insira pe prea mult timp cu reparatia.
    Rezumat
    A160d cu A170, 90cp si cu A170L 95cp au aceeasi cutie ?
    Stima si respect tuturor membrilor intrucat de vr-o luna tot citesc forumul asta din scoarta in scoarta

  • #2
    LA astea nu e valabila regula "a verifica ambreiajul daca e Lucas sau Sachs"?si a nu comanda piese doar dupa EPC?
    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

    Comment


    • #3
      Din cate stiu eu, sunt doar doua tipuri de kituri care merg pe cutiile A-urilor(diesele sau benzinare). Un kit cu diametrul de 215 si altul cu diametrul de 220mm(cel de pe manuala fara ambreiaj) indiferent ca-s Sachs sau Luk.
      Deci mare chin la alegerea ambreiajului nu-i. Chiar daca sunt diferite cutiile, placa si discul se potrivesc. Totusi, ca sa fii sigur, ridica masina si cauta pe cutie codul.
      ambreiajul daca e Lucas sau Sachs
      Lucas?? Eu n-am pomenit...
      Last edited by LauLaur; 11-22-2015, 00:39 AM.
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #4
        Scuze pentru postarea consecutiva, si scuze pentru informatia eronata(deh, oboseala...).
        Diametrele sunt 200mm si 220 mm, intrand in ecuatie si volanta(cu masa dubla).
        Cauta pe cutie codul, uita-te atent pe toate partile, iar in locurile inaccesibile foloseste o oglinda. Codul e poansonat pe cutie dar poate intalnesti si eticheta originala.
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #5
          Originally posted by LauLaur View Post
          Scuze pentru postarea consecutiva, si scuze pentru informatia eronata(deh, oboseala...).
          Diametrele sunt 200mm si 220 mm, intrand in ecuatie si volanta(cu masa dubla).
          Cauta pe cutie codul, uita-te atent pe toate partile, iar in locurile inaccesibile foloseste o oglinda. Codul e poansonat pe cutie dar poate intalnesti si eticheta originala.
          Multumesc de sfaturi. In principiu cred ca il voi comanda pe cel de 220mm si ce o fi o fi. Daca e sa nu mearga montez inapoi ceea ce era si bafta si la gara.
          Astazi am reusit si mi-am repartat spirala volan era intrerupta banda. Am peticito acum merge si ABS ESP claxon si am mai desfacut si maneta de semnalizare la care nu imi mergeau flash-urile. Maine intru sa imi sterg erorile de pe SRS care inca mai e aprins si i-am dar si banda adeziva jos de pe led-ul SRS pentru a-i da o tenta de rosu bordului .
          Ce nu reusesc sa dau de cap e becul la ulei care nu se aprinde neam. Orice sfat e bine venit.
          Multumesc participantilor

          Comment


          • #6
            Salut!
            Eu zic sa nu te grabesti cu cumparatul kitului pana nu descoperi ce cutie a fost pusa pe masina. CDI-urile de obicei au volanta cu masa dubla si sunt diferente intre discuri( forma si diametru) si placi de presiune.
            Spre exemplificare: asta-i kit pt volanta cu masa dubla,
            si asta-i pt volanta cu masa simpla
            Zici ca masina-i A170L, deci are seria de sasiu incepand cu 168009... De la serie sasiu 168009... pana la 168109... din fabrica s-ar fi montat manualele cu codurile 716500 si 716502. Pe cod 716500 merge kitul asta de exemplu...
            Tu zici ca a avut cutie automata si D-zeu stie ce manuala s-a montat pe ea... Lasa seria de sasiu poate ne dumirim. Deci, nu te grabi! E multa munca(in caz ca nu ai mai demontat o cutie de AClass de pe motor) si nu merita s-o faci degeaba.
            Referitor la martorul de ulei, din cate stiu eu, facelifturile au smd-uri implantate pe placa, nu au becuri(decat pt iluminare). Verifica ledul sa nu fie ars in primul rand.
            Numai bine!
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #7
              Originally posted by LauLaur View Post
              Salut!
              Eu zic sa nu te grabesti cu cumparatul kitului pana nu descoperi ce cutie a fost pusa pe masina. CDI-urile de obicei au volanta cu masa dubla si sunt diferente intre discuri( forma si diametru) si placi de presiune.
              Spre exemplificare: asta-i kit pt volanta cu masa dubla,
              si asta-i pt volanta cu masa simpla
              Zici ca masina-i A170L, deci are seria de sasiu incepand cu 168009... De la serie sasiu 168009... pana la 168109... din fabrica s-ar fi montat manualele cu codurile 716500 si 716502. Pe cod 716500 merge kitul asta de exemplu...
              Tu zici ca a avut cutie automata si D-zeu stie ce manuala s-a montat pe ea... Lasa seria de sasiu poate ne dumirim. Deci, nu te grabi! E multa munca(in caz ca nu ai mai demontat o cutie de AClass de pe motor) si nu merita s-o faci degeaba.
              Referitor la martorul de ulei, din cate stiu eu, facelifturile au smd-uri implantate pe placa, nu au becuri(decat pt iluminare). Verifica ledul sa nu fie ars in primul rand.
              Numai bine!
              In linkul tau scrie si codul motor si e acelasi ca al meu. 668.942.
              In legatura cu seria VIN degeaba o las pt ca pe ea in toate programele de piese in da cutie automata.
              Da, e pe led-uri. Le-am verificat pe toate si functioneaza. Insa cand pun contactul nu se aprinde check engine si uleiul. In rest totul ok. Inca o treaba in diagnosa care o am eu 'delfi' senzorul merge. Imi arata cat ulei am cat am completat. 4 litri am si am completat inca 2 pana i-am anulat epuratorul ceea ce e adevarat. Pe joja am undeva la jumatate de cm sub maxim. Mai exact daca o opresc o las 5 min e fix la jumatate iar peste noapte se mai lasa in baie pana ajunde la 3/4. Deci unde e problema? Led bun, senzor bun, ecu bun, instalatie buna... functionalitate 0

              Comment


              • #8
                Ha, bine ca ai pomenit de Check engine... Asta se poate activa/dezactiva cu testerul. Vezi sa nu fie si cel de ulei dezactivat.
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #9
                  Poate fi dezactivat din tester si becul de la ulei???

                  Trimis de pe al meu HTC Desire 610 folosind Tapatalk

                  Comment


                  • #10
                    Salut din nou. Acesta e pomelnicul de la SRS obtinut cu o mufa Delfi:
                    027 - Seat occupancy/child seat detector; open circuit or short circuit to +12V
                    004 - Driver airbag squib, value too high
                    031 - Seat occupied/child seat recognition
                    028 - Airbag ignition squib driver
                    003 - Under- or overvoltage circuit 15R
                    037 - Seat occupancy; not installed
                    001 - Control unit, open circuit or short circuit to +Battery
                    002 - SRS warning light; open circuit
                    Amin
                    Pentru 027, 031, 037 voi da in weekend scaunul jos sa vad ce soricei gasesc acolo. Iar pentru 003 consola si cu ocazia asta imi regulez si frana de mana. Restul Dumnezeu cu mila.

                    Comment


                    • #11
                      Salutare iarasi. Mi-am schimbat sambata chitul de ambreiaj, placa disc rulment total 1200. Piticozaurul meu a avut cutie semiautomata intrucat am gasit si pompa de ambreiaj in spatele aripei stanga. Aviz celor care se vor mai lovi de aceeasi problema ca si mine.
                      A Class-urile A170CDI de la 2002 sunt dotate cu 3 modele de cutii. Automata si alte 2 identice anume semiautomata si manuala. Care aveti probleme cu cele semiautomate in prima instanta puteti sa mai prelungiti reparatia sau in caz ca se strica pompa de presiune pt ambreiaj sa o anulati. Se anuleaza instalatia de la pompa si se pune pedala in felul asta ambreiajul devine manual si nu automat. Un alt aspect de care trebuie sa tinem cont in caz ca se ajunge la schimbarea chitului ambreiaj e ca tot ce e dupa 2002 si ma refer doar la disel e cu volanta cu masa dubla Luk. http://www.pieseauto.ro/poze/kit-amb...-0-0-0-0-0.jpg
                      Va stau la dispozitie cu orice sfat in caz ca aveti nevoie. Stima

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF