Deşi e cam pe lângă discuţia, o să continui pentru că informatiile consider că sunt destul de preţioase. Dacă stricăm prea mult topicul iniţial aş ruga un moderator să le mute.
Furtunul cu pricina se poate vedea aici http://imgur.com/a/NzJoY Îs nişte poze luate aiurea de pe net (cred că e-bay).
Sau aici http://mb.ilcats.ru/part/vin//class/...oup/030/clid/1
Poziţia 41
Nu seamănă cu ce ai dat tu (sau nu-i poza bună) ştiu că e în T. O parte în baia de ulei, una la distribuţie şi una din ce pricep merge în chiuloasă. Pe capacul chiuloasei ai furtunul în S pe dreapta cum te uiţi la motor Poziţia 35 din
Care dacă se înfundă (emulsie îngheţată, drumuri scurte iarna, etc) îţi aruncă ulei pe la jojă (fenomen destul de întâlnit la ruşi). Mai era unul pe aici cu ceva folie în locul buşonului de la ulei. La toate le zice din ce am văzut "breather" tube..
Deci direct sau indirect are legătură cu admisia. Pe acest principiu ai putea spune că şi farurile au legătură cu admisia (pompa de vacuum e legată tot la chiuloasă).
Ce încercam eu să zic e faptul că poate să dea erori din cauza unui sistem ce e presupus a fi etanş şi nu e.
ECU funcţionează după capul cui l-a gândit. Clar nu al meu. Îmi dădeam şi eu cu părerea. Oricum pentru el mersul în frână de motor din punctul pedalei de acceleraţie e tot ralanti. Acuma ce face cu turaţiile pe care le citeşte e treaba lui. Alţi senzori nu ştiu să aibă din care să se prindă dacă e în viteză sau merge pe liber (pe cutie n-am văzut nimic altceva decât întrerupătorul de mers înapoi, la manuală zic).
Plus că am două erori, mai e şi cea cu lower part range. Dacă plecăm cu jumate din premise concluzia va fi clar alta.
În altă ordine de idei că m-a îmbrobodit mecanicul sau nu, nu ştiu... cert e că după un ceas şi ceva n-a vrut să-mi ia nimic. Care te îmbrobodeşte cam vrea să "ciupească" ceva de pe tine şi nu-ţi zice "bă nu schimba piesa X că te mai ţine cel puţin un an / X km". Dracu ştie, cel puţin în cazul meu le nimereşte. Telescoape, ambreiaj (da am vrut să-l schimb când era maşina bucăţi) şi rolele de la accesorii ca să enumăr câteva.
Dacă treci pe la Sibiu dau eu berea. Chiar dacă discuţiile sunt mai mult împunse, tot am ceva de învăţat
Mecanicul e în Timişoara, deci nu participă 
Mulţam şi scuze de poveste.
Furtunul cu pricina se poate vedea aici http://imgur.com/a/NzJoY Îs nişte poze luate aiurea de pe net (cred că e-bay).
Sau aici http://mb.ilcats.ru/part/vin//class/...oup/030/clid/1
Poziţia 41
Nu seamănă cu ce ai dat tu (sau nu-i poza bună) ştiu că e în T. O parte în baia de ulei, una la distribuţie şi una din ce pricep merge în chiuloasă. Pe capacul chiuloasei ai furtunul în S pe dreapta cum te uiţi la motor Poziţia 35 din
Care dacă se înfundă (emulsie îngheţată, drumuri scurte iarna, etc) îţi aruncă ulei pe la jojă (fenomen destul de întâlnit la ruşi). Mai era unul pe aici cu ceva folie în locul buşonului de la ulei. La toate le zice din ce am văzut "breather" tube..
Deci direct sau indirect are legătură cu admisia. Pe acest principiu ai putea spune că şi farurile au legătură cu admisia (pompa de vacuum e legată tot la chiuloasă).
Ce încercam eu să zic e faptul că poate să dea erori din cauza unui sistem ce e presupus a fi etanş şi nu e.
ECU funcţionează după capul cui l-a gândit. Clar nu al meu. Îmi dădeam şi eu cu părerea. Oricum pentru el mersul în frână de motor din punctul pedalei de acceleraţie e tot ralanti. Acuma ce face cu turaţiile pe care le citeşte e treaba lui. Alţi senzori nu ştiu să aibă din care să se prindă dacă e în viteză sau merge pe liber (pe cutie n-am văzut nimic altceva decât întrerupătorul de mers înapoi, la manuală zic).
Plus că am două erori, mai e şi cea cu lower part range. Dacă plecăm cu jumate din premise concluzia va fi clar alta.
În altă ordine de idei că m-a îmbrobodit mecanicul sau nu, nu ştiu... cert e că după un ceas şi ceva n-a vrut să-mi ia nimic. Care te îmbrobodeşte cam vrea să "ciupească" ceva de pe tine şi nu-ţi zice "bă nu schimba piesa X că te mai ţine cel puţin un an / X km". Dracu ştie, cel puţin în cazul meu le nimereşte. Telescoape, ambreiaj (da am vrut să-l schimb când era maşina bucăţi) şi rolele de la accesorii ca să enumăr câteva.
Dacă treci pe la Sibiu dau eu berea. Chiar dacă discuţiile sunt mai mult împunse, tot am ceva de învăţat


Mulţam şi scuze de poveste.
Comment