Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Scurt puternic pe borna & oprire in mers

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Scurt puternic pe borna & oprire in mers

    Va salut.Am un A160 cu urmatoarele probleme:
    1.de cate ori pun bornele pe baterie face scanteie destul de puternica.daca las bornele puse peste noapte,dimineata nu am gram de curent.am luat toate sigurantele la puricat,relee etc,dar nu i am dat de cap.Care poate sa fie problema?
    2.la temperatura de peste 25 grade pe bord motorul se opreste in mers.nu face de fiecare data dar cand stau la o coada lunga are tendinta sa se opreasca.cand apare fenomenul opres motorul si am 2 optiuni:1.ridic capota si bat usor in cutia cu debitmetrul si pleaca imediat.
    2.opresc contactul si o pornesc ca si impinsa.
    acum in perioada asta face acelasi lucru dar mai rar.
    A fost dusa la tester da 10000 de erori.se sterg si face la fel/.
    Putin ajutor,va rog?
    Stima

  • #2
    Salut!
    1. Scoate o borna de la baterie, apoi inseriaza un ampermetru. Opresti toti consumatorii, incui masina si astepti aprox5 min. Curentul indicat in "standby" nu trebuie sa fie mai mare de 70-80mA. Daca se intampla sa fie, te apuci si scoti pe rand cate o siguranta, pana o gasesti pe aceea care, scoasa, reduce consumul in jurul valorii mentionate mai sus. Si uite asa ai gasit parazitul.
    2. Verifica mufele ECU. Curata-le cu spray de contacte electrice.
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #3
      Un coleg de peforum a avut aceeasi problema cu bateria descarcata peste noapte. De vina era un switch de la bord care tinea bordul si display-ul pornit.

      Comment


      • #4
        Eu banuiesc pompa de vacuum din portbagaj.
        Scoate-i mufa si inchide masina mecanic, apoi verifici descarcarea bateriei.

        Comment


        • #5
          Eu cand mi-am schimbat playerul audio am avut probleme cu bateria. Nu stiu ce conexiuni avea pe acolo dar imi activa cam jumatate din comenzile accesibile cu contactul pus (sistem audio, geamuri electrice, oglinzi, etc.). Am scos o siguranta de prin cablurile playerului si acum merge ca uns. Ia chestia asta in considerare daca ai schimbat playerul.
          Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

          Comment


          • #6
            Asta cu schimbatul cdplayer-ului am testat-o si eu.
            La inlocuirea celui original cu unul aftermarket cu mp3, in momentul cand l-am conectat astfel incat sa fie alimentat si pe pozitia 0 a contactului, am constatat ca nu mai puteam inchide masina din telecomanda si plafoniera nu se stingea.
            Am decis sa-l las conectat numai prin mufe(pentru varianta de conectare amintita mai sus trebuia sa mai iau un + dintr-un fir) si merge numai pe prima pozitie a contactului.

            Comment


            • #7
              Imi cer scuze pentru replay ul intarziat.Intr adevar,am schimbat cd playerul original,dar intr un final am renuntat la el.acum masina nu are cd player.cat despre pompita de vacum,s a ars acum mult timp,masina se incuie manual.Dar o sa incerc ceea ce a sugerat LauLaur.
              Cat despre oprirea in timpul mersului,sa dau mai multe detaliileaca la sfert de cheie,dar cand stau la o coada mare incepe sa piarda acceleratia,daca o tin sa mearga in modul asta,se aprinde becul de ulei.opresc contactul si repornesc pleaca perfect.Cand intra in modul ala defectuos de rulaj,bateria se consuma.Daca doresc un al 2 lea automat,degeaba.Eu am tras concluzia ca problema este la computerul masinii,in conditiile in care,bat cu palma in el si pleaca imediat.am scos mufele din spate,le am curatat,dar face la fel.Cat este vremea rece,merge ok,simptomul apare,dar mai rar.Cand este caldura mare,apare la intervale regulate.
              Multumesc frumos

              Comment


              • #8
                Văd că ai mai deschis un topic pe tema asta eu o să-ţi răspund aici. Dacă zici că baţi cu palma în ECU şi o ia cel mai probabil are ceva contacte desfăcute. Lipiturile alea în timp cedează.

                Singurul mare consumator care ar putea descărca bateria în halul ăla ar fi pompa de servo. Dar aia nu funcţionează dacă nu primeşte curent din alternator.

                Zici că ai 10000 de erori. Alea nu apar din senin. Mai ales dacă le-ai şters. Ia-le pe rând şi vezi fiecare ce zice. Sau postează-le aici, sunt foarte mulţi colegi ce chiar se pricep. Eu as zice să vorbeşti cu un electronist să-ţi verifice ECU. Poate se vede cu ochiul liber.

                Cablurile ce merg în spate la ECU cum sunt? Să nu facă alea ceva scurt între ele. Eu le-am bandajat toate şi le-am legat cu coliere d-alea de plastic de filtru de aer. Au fost lăsate libere şi atâta s-au frecat de s-a rupt cămaşa aia de sită de pe ele..

                Sper să te ajute cât de cât ce debitez oe aici.
                Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                Urmează: Dacia 1300 '74

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF