Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ţăcănit la motor cand e rece

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ţăcănit la motor cand e rece

    De cand am luat masina, adica de 3 ani, tot tacane ceva cand e motorul rece. Tacanitul pare sa vina de la motor si desi se aude urat pana acum nu mi-a stricat nimic si nici nu mi-a cauzat probleme.

    Tacanitul apare doar cand e motorul rece si se repeta in functie de turatia motorului cu anumite pauze. Cand masina e scoasa pe liber, tacane in ritmul motorului care toarce la ralanti. Daca e in viteza, tacanitul creste odata cu turatia. Cand scot din viteza sunetul se pierde pana se opreste de tot, sta cateva secunde si porneste din nou.

    Toata chestia asta tine aprox. 10 minute, pana se incalzeste motorul, apoi nu se mai aude absolut nimic.

    Sunetul pare sa fie ceva metalic. Cand am luat masina am dus-o la cineva care zice ca a desfacut motorul si cutia de viteze si nu a gasit nimic in neregula.

    Are cineva vreo idee asupra posibilelor cauze? Daca se cere eventual pot sa revin si cu un filmulet.
    Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

  • #2
    Salutare.

    Cunosc pe cineva cu un A class, la care ii tacane motorul. Sunetul pare sa fie de la tacheti. Poate sa fie si intinzatorul de lant asta daca ii pe lant. Nu ii uleiul prea subtire? Sau prea vascos si dupa ce se incalzeste devine mai subtire?

    Comment


    • #3
      Si mie imi pare a fi tot de la tacheti dar mesterul mi-a zis ca i-a verificat si n-au probleme. De lant nu e cazul iar uleiul e ori cel recomandat in cartea service, ori recomandat de service (nu mai stiu exact). Eventual o recomandare de ulei pentru urmatorul schimb?
      Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

      Comment


      • #4
        Salut, banui ca tachetii sunt hidraulici, in acest caz am citit pe undeva printr-un manual ca ar fi oarecum normal ca in anumite perioade un tachet sa piarda uleiul si tzacane. Remediu opresti motorul si repornesti sau turezi motorul ( nerecomandat cand e rece) sau ignori. Eu am aceiasi problema in 10% din porniri dar il las in pace pana voi ajunge la 100% din porniri si zgomotul nu va mai disparea. Evident sunetul poate provenii si din alte cauze: distributzie injectie etc.

        Comment


        • #5
          Pipãit totuși și valva de la canistra de purjare.Iar apoi ii scoateți mufa.
          Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
          https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

          Comment


          • #6
            Pe unde se afla localizata aceasta valva? Nici nu stiam ca exista asa ceva.
            Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

            Comment


            • #7
              Și eu am aceeași problema se întâmplă foarte rar dar e acolo uneori, chiar ar fi bine sa găsesc o soluție ieftina.

              Trimis de pe al meu GT-I9295 folosind Tapatalk
              1.Mercedes A Klasse, w168-A140 1999-2000
              2.Mercedes Vito Mixto Long, w639-115cdi 2008

              Comment


              • #8
                Originally posted by s.aleexx View Post
                Și eu am aceeași problema se întâmplã foarte rar dar e acolo uneori, chiar ar fi bine sa gãsesc o soluție ieftina.

                Trimis de pe al meu GT-I9295 folosind Tapatalk
                Metabond. Duralube. etc.
                Chiar imi place masinuta asta!

                Comment


                • #9
                  Salut Adi, crezi ca ai putea sa detaliezi putin?
                  1.Mercedes A Klasse, w168-A140 1999-2000
                  2.Mercedes Vito Mixto Long, w639-115cdi 2008

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by s.aleexx View Post
                    Salut Adi, crezi ca ai putea sa detaliezi putin?
                    Sunt tratamente pentru ulei.
                    Exista tratament special si pentru tacheti.
                    La metabond exista in functie de uzura motorului.
                    Exista metabond pentru motoare noi, pentru motoare semiuzate si uzate.

                    Cel putin la mine nu a dat randament aditivul pentru tacheti.
                    Am bagat metabond gold pentru motoare uzate dar nu a disparut in totalitate zgomotul de la pornire, doar sa diminuat.
                    La mine zgomotul este de la tacheti si este doar cateva secunde la pornire dimineata pana se amorseaza tachetii. Peste zi nu se mai aude decat cand se apropie de 10.000km de la schimb si doar la pornire pentru cateva secunde, semn ca trebuie sa fac schimbul de ulei.
                    Last edited by liviu_tiutiu; 08-19-2015, 10:02 AM.
                    Nu furati!! STATUL detesta Concurenta!!!

                    Comment


                    • #11
                      Pana la urma stie cineva sa-mi zica unde este localizata canistra de purjare? Sau macar sa o descrie cum arata.
                      Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

                      Comment


                      • #12
                        Schimbat ulei, same story.
                        Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

                        Comment


                        • #13
                          Am revenit si cu video: https://youtu.be/KQAYn8QDTSM
                          Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

                          Comment


                          • #14
                            Salut!
                            Zgomot de tacheti imi pare. Totusi, verifica si valva de purjare. O gasesti in partea stanga a rampei de injectie. Atunci cand il apuca tzacanitu' pui mana pe valva si vezi daca se simt "lovituri" in ea. Poti sa-i scoti si mufa, vezi daca tace.
                            Ce ulei folosesti? Zici ca l-ai schimbat, ce vascozitate are?
                            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by LauLaur View Post
                              Salut!
                              Zgomot de tacheti imi pare. Totusi, verifica si valva de purjare. O gasesti in partea stanga a rampei de injectie. Atunci cand il apuca tzacanitu' pui mana pe valva si vezi daca se simt "lovituri" in ea. Poti sa-i scoti si mufa, vezi daca tace.
                              Ce ulei folosesti? Zici ca l-ai schimbat, ce vascozitate are?
                              Am avut 10w40 de la mobil 1 pana acum. Alaltaieri l-am schimbat si am bagat 5w40 de la Castrol. Nici o schimbare.
                              Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF