Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Posibila problema aer conditionat, fasait din bord

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Posibila problema aer conditionat, fasait din bord

    Buna seara, colegi forumisti.

    Am si eu o problema cu gargarita A170 din 2003. Mai precis, nu am mai pornit-o de aprox. 2 luni, timp in care a stat in garaj. In aceasta seara dupa pornire a inceput sa se auda un fasait din bord, de undeva din spatele coloanei centrale de pe partea soferului. Fasaitul nu vine de la ventilatie, deoarece apare doar dupa ce pornesc motorul, cu motorul oprit ventilatia functioneaza destul de silentios.

    Cu motorul pornit, daca mut comutatorul pentru turatia ventilatiei pe "0" fasaitul se opreste. Asta combinata cu faptul ca se pare ca nu mai raceste aproape deloc, in conditiile in care acum 2 luni racea ca frigiderul, am tras concluzia ca am ceva fisurat pe instalatia de aer conditionat si zgomotul este chiar gazul care scapa pe undeva .....

    Intrebarea este pe unde anume ar putea sa scape si cum ajuns la componentele de sub bord pentru a verifica ce se intampla acolo?

    Multumesc anticipat.

  • #2
    O fi scapare de vacuum daca se aude doar cu motorul pornit!
    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 300SE Anthracite Grey Metallic
    W126 500SE Nautical Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

    Comment


    • #3
      Da, dar fasaitul se opreste si cu motorul pornit, daca duc ventilatorul pe 0, lucru care cred ca opreste compresorul de clima ....
      Deasemenea in accelerare se accentuaza fasaitul functie de turatie.

      Comment


      • #4
        Salut. Daca fasaitul e puternic, poti incerca sa filmezi cu ceva poate ne dam seama mai bine.
        W168 or nothing!

        Comment


        • #5
          fasaitul e ori din condensator ori din vaporizator. Pur si simplu ai prea putin freon in instalatie. Il incarci si e ok. Si la a mea face la fel, in sensul ca iarna, cand nu prea merge nevastamea cu ea nu's ce garnituri din compresor nu sunt lubrifiate si pierde freon. Cand vin caldurile il incarc si merge ok. Spre sfarsitul verii incepe sa fasaie (cum spui tu) si vara urmatoare trebuie incarcat din nou. Cel putin mie asa mi-au spus cei de la serviceul de clime, ca daca sta mult pe dreapta, fiind veche pierde freonul din lipsa lubrifierii unor garnituri.

          Comment


          • #6
            Fasaitul il face valva de expansiune, si cauza e presiunea prea mica. Asa se aude si la mine!
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #7
              Buna seara, multumesc de sfaturi si idei. Am atasat un filmulet cu zgomotul. Din apara masinii, de sub capota nu se aude deloc. Din cate vad sub capota, tevile de la climatizare intra in bord undeva in zona central dreapta cum stau in fata masinii, adica undeva in partea soferului, exact de unde se aude fasaitul. Ce piese sunt acolo sub bord de la sistemul de climatizare?
              Sa fie totusi doar lipsa freon? As face o incarcare dar mi-e sa nu piarda tot gazul bagat repede ...

              Comment


              • #8
                Salut!
                O "incarcare" consta in: recuperarea gazului existent(cantitate masurata de aparat), test de etanseitate a instalatiei (cu vacuum), introducerea noului gaz (in cantitatea necesara) + ulei.
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #9
                  Salutare,
                  Am fost azi la incarcare/verificare.
                  S-a folosit un echipament de la bosh ... ACS600 pentru golire, testare vacum, umplere si de freon si de ulei pentru ungere. Nu aveam presiune aproape deloc in instalatie cu motorul oprit ... 2 bari in loc de 8 ... 9 cat e normal. La testul de etanseitate (vacum) nu a trecut. A dat ca are pierderi pe instalatie. Am facut o umplere oricum si sa vad acum cat rezista. Acum raceste bine, nu mai fasaie de sub bord cum fasaia, dar totusi se aude un mic fasait ....

                  Comment


                  • #10
                    Trebuia sa incarci si substanta fluorescenta in instalatie. Vedeai unde e scurgerea...
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #11
                      A bagat si substanta fluorescenta. Dar nu s-a vazut pe nicaieri sa iasa pe la imbinari. Numai sub bord daca o fi.

                      Comment


                      • #12
                        Salut.
                        Neaparat trebuie sa urmaresti daca apare substanta fluorescenta pe undeva... Posibil ca pierderea sa fie mica ca un por... Daca ti-au luat bani pe operatiune (si ma indoiesc ca nu ti-au luat) avand in vedere ca nu ti-au rezolvat problema, sunt niste nesimtiti. Sa ne spui si noua cat o sa te tina reincarcarea asta. Numai bine!
                        W168 or nothing!

                        Comment


                        • #13
                          Ei mi-au zis clar ca nu isi asuma o incarcare, dar nici nu puteau sa se puna sa desfaca bordul sa vada pe unde scapa, asadar a fost strict decizia mea sa o incarcam asa si sa vedem ce se intampla. De platit am platit, dar doar dupa ce le-am zis sa o incarce asa. Apartul a dat eroare la testul de vacum, inainte de a umple instalatia.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF