Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

problema trepidatii motor, A140-w168

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ba da, dar in weekend. Ca e nevoie de un pic de timp pentru ea
    Last edited by Zeus; 07-24-2015, 19:34 PM.

    Comment


    • #17
      am rezolvat, bobina era!
      Am fost de dimineata la un service in Giarmata (Vasile / recomandat pe forum). Mecanicul de acolo a vazut si el eroarea de misfire pe cil. 2 si, din fericire avea o bobina uzata cu o problema pe cil.3. Asa ca am pus-o pe asta pe masina si cum cil.2 nu mai dadea misfire a fost clar ca e bobina de vina. Ei au comandat o bobina Bosh (360 lei), a ajuns in vreo doua ore (timp in care m-am dus acasa dupa bani), 10 minute montatul si acum totul e in regula.

      PS. n-am mai apucat sa testez metoda lui @mihai.salajan.

      Comment


      • #18
        Salut. Revin cu problema pe care o am si eu cu un A140 din 99 pe care am si instalatie gpl. Masina arwe aceleasi probleme atat pe benzina cat si pe gpl. Masina porneste la prima cheie dar nu are relantiul rotund, merge sacadat. Motorul se opreste in cam 70 de intersecti din 100. Mai bine zis la fiecare decelerare. Iar din când in când ca o cireasa pe tort mai intra si BSP-ul. Am fost la Mastermario71 pentru diagnoza si nu am erori pe ECU.
        La indrumarile lui Masrermario71 am facut geometria, am schimbat bujiile cu toate ca cele vechi nu aveau nici macar 2000 de km facuti. Pe langa asta am schimbat bobina cu una noua marca bosh.
        Rezultatul......
        Masina merge ca si pana acum problemele persista.
        Am nevoie de idei ca nu mai stiu ce sa-i mai fac.
        PS. Cu masina circula sotia deci stresul este si mai mare.

        Comment


        • #19
          Am citit undeva pe forum ca un coleg a astupat orificiul de la debitmetru de aer si masina a pornit mai bine si chiar a mers mai bine. Am sa incerc si eu aceasta metod sa vad ce efect are. Revin cu detaliiiiiii.

          Comment


          • #20
            Ai curatat clapeta de acceleratie?
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #21
              Salut Laur.
              Deci, am curatat clapeta de acceleratie, am schimbat bujiile de la 3 la 4 poli, am pus bobina noua, am schimnat potentiometru pedala acceleratie, acum ceva timp am pus un alt chit de pornire de proba si tot nu sa schimbat nimic. Am facut diagnoza si nu am erori de nici un fel pe masina. Am sa-i mai fac o vizita lui Mastermario71 sa o mai verificam inca odata.
              Acum am montat inapoi debitmetru si am sa-i fac o proba sa vad cum merge du el astupat. De pornit a pornit cu el dat jos de pe clapeta de acceleratie si parca nu se mai intrerupe asa rau. Ar fi tare sa mearga asa.

              Comment


              • #22
                Daca toate conditiile sunt indeplinite(din punct de vedere electric), atunci arunca o privire si spre alimentare. Verifica pompa de benzina, verifica presiunea in rampa, filtrul de benzina, verifica chiar si injectoarele.
                Nu-i ok sa pornesti masina fara debitmetru. Chiar daca porneste, gazul de esapament nu trebuie sa aiba iz de benzina sub nicio forma. Am facut si eu o proba de genul si intrerupea grozav in acceleratie.
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #23
                  Partea cea mai tare este ca acum nu se mai opreste motorul in intersectii. Pana am sa ajung iar la Mastermario71 am sa o las asa. Cred ca am sa ma duc cu ea asa pana acolo pt ca daca pun debitmetru pe normal nu cred ca am sa ajung pana in giulesti eu fiind din Crevedia, dambovita.Si inca ceva, se aude motorasul de la clapeta de fiecare data când trepideaza motorul.

                  Comment


                  • #24
                    Salut,
                    Daca in turatie motorul merge ok iar tremuriciul este doar la relanti sau la turatii mici atunci verifica si electrovalva din partea stanga (cum te uiti la motor, dreapta masinii).
                    La mine ramanea deschisa si la relanti mergea intrerupt.
                    Scoti furtunul dinspre canistra si valva trebuie sa inchida si sa deschida foarte des.
                    De asenenea poti sa obturezi furtunul de intrare in valva si sa vezi cum merge motorul.

                    Comment


                    • #25
                      Poti posta o imagine cu valva de care vorbesti?

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by zodrakn View Post
                        Poti posta o imagine cu valva de care vorbesti?
                        Am pus o poza pe care o am in tel. Este situata in partea stanga a motorului - cum te uiti la el. In ea intra un furtun din galeria de admisie imediat dupa clapeta de acceleratie su un furtun catre canistra de carbon.Daca ramane deschisa motorul trage aer fals ...nedetectat de MAF ..iar motorul merge cu amestec sarac de combustibil. Amestecul sarac duce la porniri greoaie si mers neregulat la relanti. In turatie cantitatea de aer fals care intra nu este semnificativa. De aceea motorul merge ok.
                        Attached Files

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF