Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

intrebare ECU

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Multumesc pentru raspuns. Si as dori sa va mai intreb,daca cineva a incercat sa puna pe spate,la Mercedes A170 cdi,frane disc,si daca e posibil ceva sfaturi tehnice in privinta acestei modificari pe care vreau sa o fac.Si daca este posibil ,ce fel de sisteme au adaptat...?Va multumesc.
    Last edited by dimitris13; 08-06-2015, 19:18 PM.

    Comment


    • #17
      Facelift-ul w168 are frane cu disc pe spate!
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #18
        Buna Laur.Imi poti da cateva detalii?,ce fel,model...de sistem sa folosit? Se potriveste sistemul de pe fata? Te rog daca stii,unde gasesc acel facelift?,aici? Cateva detalii. Iti multumesc,o zi buna.

        Comment


        • #19
          Vezi acest video https://www.youtube.com/watch?v=5DDj...?v=5DDj8GqDoRk

          Comment


          • #20
            Buna ziua !



            Nu este acelasi sistem ca si pe fata. E vorba de discuri neventilate de 258mm diametru, de gasit pe W168 de dupa 2001 pana in 2004. Binenteles ca si etrierii/furtunele tre' sa vina de pe acelasi model.

            Sau, pe W168 dinainte de 2001, versiunile cu ampatament mare au aceleasi discuri de frana pe spate.




            Dragos

            Comment


            • #21
              Multumesc.Deci,intr-un cuvint ,se poate face aceasta modificare,ca sa maresc performanta la franare,pt ca al meu e cu frane tambur,sau cum le mai zice.Doar ca ma gandesc ca si pe la brate trebuie sa modific,ceva,ca sa pot monta frana disc?

              Comment


              • #22
                Brate nu cred, poate doar butucul rotii, dar nici ala nu e neaparat obligatoriu. Trebuie in schimb etrierii, suportii de etrieri si sabotii franei de parcare dedicati a intra in tamburul format in disc, ultimii luati (piese noi, nu second-hand) de pe acelasi model de pe care ai luat celelalte piese (tot noi...) cu care ai facut conversia.
                Last edited by Heavy D.; 08-07-2015, 11:52 AM.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by dimitris13 View Post
                  Multumesc.Deci,intr-un cuvint ,se poate face aceasta modificare,ca sa maresc performanta la franare,pt ca al meu e cu frane tambur,sau cum le mai zice.Doar ca ma gandesc ca si pe la brate trebuie sa modific,ceva,ca sa pot monta frana disc?
                  Cauta la dezmembrari bratele oscilante ale unui w168 facelift(an fabricatie > 03.2001). Vin gata echipate cu tot ce trebuie. E cea mai simpla solutie, fara dureri de cap.
                  Ca o paranteza, ti-as spune ca si franele pe tambur sunt foarte eficiente. In cazul Clasei A, ma refer.
                  Last edited by LauLaur; 08-07-2015, 16:15 PM.
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #24
                    Va multumesc ,tuturor,pt sfaturile date.

                    Comment


                    • #25
                      Buna baieti.Iar va deranjez cu o intrebare. Se pot adapta ,xenoane h4(faza scurta si faza lunga pe un bec), la farurile cu becuri h7 ,la Mercedes a 170 cdi, Si daca da,nu va da eroare prin bord,sa imi faca ca si pomul de craciun ? Banuiesc ca este destul de simplu sa lege firele,un electricean,din cata electrica cunosc eu. Doar sa nu imi faca masina ca si focul de artificiu,ca nu am prieteni la pompieri.

                      Comment


                      • #26
                        Deviem Offtopic!
                        Foloseste functia search !
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • #27
                          Buna baieti. Iar va stresez cu o intrebare. As vrea sa instalez xenon h4 ,in faruri ,dar ele sunt h7,cu 2 becuri la Mercedes A 170 CDI Se poate realiza conexiunea firelor celor 2 faze(becuri) sa le leg la becul h4 xenon? Montarea este usoara pt mine,pt ca am o multime de freze ,scule, etc sa fac decupajele,apoi sa inchid ermetic una din gauri.Apropo,in care din cele 2 gauri este mai indicat sa instalez h4-le? Daca a facut cineva sau stie cum ,va rog un desen schita de mana,m-ar ajuta extrem de mult. Va multumesc sa aveti doar drumuri bune.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by dimitris13 View Post
                            Buna baieti. Iar va stresez cu o intrebare. As vrea sa instalez xenon h4 ,in faruri ,dar ele sunt h7...
                            Colegu'! Fara suparare, dar nu ai postat unde trebuie... Foloseste functia de cautare/search . Asa la o prima cautare am gasit ceva: http://www.clubmercedes.ro/model-bec...8.html?t=16278 si http://www.clubmercedes.ro/si-montat...7.html?t=38687 . Aprofundeaza ce s-a scris deja si mai cauta subiecte ca trebuie sa mai fie! Numai bine!
                            W168 or nothing!

                            Comment


                            • #29
                              Pun pariu ca n-a deschis linkul trimis de mine mai sus...
                              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                              Comment


                              • #30
                                Buna baieti. Puteti sa imi spuneti de ce nu se mai aprind martori de bord,doar imi arata martorul de baterie si nu vrea sa mai pornesca motorul ?Mi sau schimbat becurile din bord ,cu leduri,a functionat iar cand sa motat la loc,a inceput sa faca figura asta. Am gasit o siguranta arsa de 7,5 amperi,restul sunt bune, iar acumulatorul e nou,intradevar am facut multe probe ...cu iluminatul bordului,fara sa pornesc motorul.Am pus acumulatorul de pe jeep,care e ful incarcat si tot asa ..da sa porneasca,cateva ture de motor apoi,nimic.Va rog daca puteti un raspuns sau solutie de rezolvare. Va multumesc mult. O zi buna sa aveti.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF