Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Oprire in mers

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Oprire in mers

    Ok sa incep : detin o buburuza 1.4 1999 168W
    Probleme : cand este cald incepe nebunia ! pur si simplul se opreste motorul in mers si cateodata face ca si cum ii sa-r taia benzina ...
    Am avut-o 2 saptamani in service ce-i de acolo au zis ca e ECU..l-am schimbat masina facea la fel,am schimbat bobina masina face la fel,am schimbat bujii masina face la fel,am schimbat toti senzorii posibili masina face la fel,am schimbat clapeta de acceleratie masina face la fel ... Si cand moare motorul porneste imediat..deci nu a facut figuri niciodata la treaba asta
    Problema de cand a inceput i-am schimbat filtrul de benzina am pus la recomandarea mecanicului Mann .. deci de atunci a inceput sa o ia razna masina..acum 3 luni l-am schimbat,acum 2 saptamani inainte sa iau masina din service l-am schimbat iar (primul era fabricat in bulgaria) si tot Mann am pus (fabricat in africa de sud) masina acum 3 zile cand au fost caldurile alea mari a inceput sa faca la fel ... Astazi am fost la reprezentata la merc si i-am cumparat filtrul original ... noroc cu baiatul de acolo ca a fost super si ne-a facut discount de 15%
    Presiune in pompa de benzina este,au bagat turometrul (cred ca asa se numeste) si arata la 3 bari ..iar pe injectoare undeva la 2.8 bari..am citit pe net ca ar trebuii sa fie la 3.8 bari..se poate sa fie asta problema?mai ales ca azi iar am schimbat filtrul..si sper sa fie totul bine...
    As dorii ceva pareri va rog ca, imi vine sa ii dau fire...ca deja m-am saturat
    Last edited by Buburuzapower; 07-10-2015, 13:07 PM.

  • #2
    Ah si am uitat sa spun..sonda lambda nu am schimbat-o cand au bagat tester-ul pe ea nu a dat nici o eroare nimic ... plus de asta au tinut tester-ul pe ea si cand au mers cu masina la fel motorul murea nici o eroare..eu la buburuza i-am scos finala..ca deh vroiam si eu "toba sport" .. si ma gandesc o fii de la catalizator?astazi cand i-a schimbat filtrul iar cand l-a "scurs" efectiv a iesit benzina neagra de am ramas proasta dar i-am bagat numai 98 ...

    Comment


    • #3
      Bine ai venit printre noi, ca si membru activ!
      In primul rand eu m-as intreba de unde provine "benzina neagra". Poate sa fie de la un furtun de proasta calitate, pe care benzina il dizolva sau poate sa fie mizerie foarte multa adunata in rezervor( mizerie care poate bloca sita pompei). In ambele cazuri trebuie investigat neaparat.
      In al doilea rand, presiunea in rampa e cam mica. Minim 3,5 bar si maxim 4,2 tre' sa ai, dar atat timp cat porneste usor si merge ok(pana se opreste) zic eu ca n-ar fi belea mare. Fa o proba si cu alt releu pentru pompa.
      Toate cele bune!
      Last edited by LauLaur; 07-10-2015, 17:29 PM.
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #4
        Multumesc!
        Faza cu benzina mii se pare ciudata...ca na ce dracu acum 2 saptamani am schimbat filtrul celalat filtru ( care nu avea nici 3 luni ) era ok benzina nu neagra nu nimic..si cu bar ma gandesc acum ca daca i-am pus filtrul original de la mama lor ar trebuii sa mearga...maine ma duc sa ii pun si toba inapoi si ii schimb si sonda lambda...sa vedem acum..pe mine chiar nu ma deranjeaza benzina aia neagra eu vreau sa mearga buburuza ca altfel ii dau fireee

        Comment


        • #5
          Originally posted by Buburuzapower View Post
          Multumesc!
          Faza cu benzina mii se pare ciudata...ca na ce dracu acum 2 saptamani am schimbat filtrul celalat filtru ( care nu avea nici 3 luni ) era ok benzina nu neagra nu nimic..si cu bar ma gandesc acum ca daca i-am pus filtrul original de la mama lor ar trebuii sa mearga...maine ma duc sa ii pun si toba inapoi si ii schimb si sonda lambda...sa vedem acum..pe mine chiar nu ma deranjeaza benzina aia neagra eu vreau sa mearga buburuza ca altfel ii dau fireee
          Sonda nu are nimic de-a face cu oprirea motorului la cald.
          Eu as asculta de Laur. Benzina neagra inseamna exact ce-a spus. Ar trebui, daca mai ai filtrul vechi de benzina, sa-l tai sa te uiti in el. Inclin sa cred ca din cauza mizeriei din rezervor astupi filtrele (de la pompa si de benzina).
          In plus...
          As mai verifica furtunul de benzina din spatele filtrului de aer. Cred ca si ala-i prost. Eu a trebuit sa-l schimb pe cel original. NU am gasit decat aftermarket. Dupa o luna l-am gasit mancat de la 7,5 mm diametru la 10 mm. Asta ar explica si negreala...
          Chiar imi place masinuta asta!

          Comment


          • #6
            Asta i-am pus si toba inapoi...ca dupa 2 ani de "spalat" creierii de la toba mi-a ajuns..faza cu benzina neagra iar : am curatat de 2 ori rezervorul in nici 3 luni ... ptr ca am bagat benzina de la o benzinarie bomba(era ultima solutie) si atunci am schimbat si filtrul de benzina...si dupa l-am mai curatat odata cand m-am uitat la pompa de benzina..ca am zis ca aia ar fii buba dar pompa de benzina am mai schimbat-o odata ca numai pornea masina dimineata..Totusi de ce se opreste motorul?in spate la filtrul de polen(sper ca nu le incurc) sunt 2 conducte..pe amandoua le-am schimbat ptr ca mirosea foarte tare a benzina si de acolo era..

            Comment


            • #7
              Pardon am vrut sa scriu filtrul de aer..am mai facut eu tampenia asta cand am dat comanda la filtru si am zis ce-l de aer in loc de polen

              Comment


              • #8
                Originally posted by Buburuzapower View Post
                Asta i-am pus si toba inapoi...ca dupa 2 ani de "spalat" creierii de la toba mi-a ajuns..faza cu benzina neagra iar : am curatat de 2 ori rezervorul in nici 3 luni ... ptr ca am bagat benzina de la o benzinarie bomba(era ultima solutie) si atunci am schimbat si filtrul de benzina...si dupa l-am mai curatat odata cand m-am uitat la pompa de benzina..ca am zis ca aia ar fii buba dar pompa de benzina am mai schimbat-o odata ca numai pornea masina dimineata..Totusi de ce se opreste motorul?in spate la filtrul de polen(sper ca nu le incurc) sunt 2 conducte..pe amandoua le-am schimbat ptr ca mirosea foarte tare a benzina si de acolo era..
                Sincer nu am prea inteles. Ce are toba cu oprirea motorului cald?
                Sa o luam pe rand.
                Furtunul. AI un singur furtun de benzina in spatele filtrului. Este cel ce intra in rampa. Imediat in stanga jos a filtrului de aer.
                Toba nu are nimic cu oprirea motorului. Catalizatorul poate avea, in anumite conditii, dar sunt rare.
                Daca ai curatat rezervorul, esti sigur ca filtrul e bun, furtunele sunt ok si nu supureaza (nu miroase a benzina), numai pompa poate fi de vina ca nu da presiunea care trebuie.
                Ce bujii ai pus? Cati electrozi?
                Chiar imi place masinuta asta!

                Comment


                • #9
                  Daca era pompa de benzina numai tragea deloc...repet am mai patit-o cu pompa si nu pornea masina,presiunea in pompa era de 3 bar
                  Cu toba : daca tu ai finala scoasa stiai ca sonda lambda iti da eroare si consum mai mare?ptr ca numai poate sa citeasca gazele ( si da se poate ca si catalizatorul sa fie de vina ptr motor ) repet : eu nu am avut finala si poate si asta influenta
                  Furtun : le-am schimbat pe cele 2 din spate la filtru de aer nu pe ce-l care zici tu de el
                  Rezervorul : a fost curatat de 2 ori,prima oara am gasit un pic de span in el,a doua oara l-am curatat pentru pompa de benzina dar numai era nici o urma de span in el nimic,benzina era culoare ok nu era murdara nu nimic
                  Filtrul : am schimbat 3 filtre in nici 3 luni : primele 2 mann,unul era fabricat in bulgaria celalalt africa de sud si din moment ce eu aveam presiune de 3 bar in manometru normal ca masina facea figuri era posedata.Daca citesti ce a zis si laur si bar ar trebuii sa intelegi ce incerc eu sa spun aici.Acum 2 zile am fost la reprezentata la mercedes si am cumparat filtrul original,la care si baiatul de acolo mi-a spus cu bar
                  Bujiile : ale mele erau bosch, dar ce mii s-a parut ciudat este ca dupa nici 5 luni una dintre ele era topita..cat a stat masina in service eu i-au pus alte bujii nu stiu ce natie erau dar din ce am inteles mai bune ca bosch

                  Comment


                  • #10
                    Intr-adevar fara toba finala sau cu pierderi pe evacuare, sonda citeste gazele eronat, fie pentru ca se elimina mai repede gazele, fie pentru ca nu se ajunge la temperatura necesara. Dar asta nu poate sa duca la oprirea brusca a motorului, fara alte simptome.
                    Ar fi bine de stiut in ce momente se opreste motorul: in accelerare, in decelerare, la ralanti, se opreste la o anumita perioada de timp sau aleator, etc. Lasata la ralanti 10-15 min., se opreste?
                    M-as gandi si la o problema de natura electrica, mai mult decat la una mecanica: legare la masa a motorului, releul K7(fuel pump), K8 (engine management).
                    Pompa de benzina poate sa fie si noua, daca ia o pauza de 1 sec., atunci si motorul va face la fel.
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #11
                      Salut. Intru si eu in discutie pt ca am aceiasi problema. Detin un a 140 din 99 care la aproape fiecare intersectie daca nu o infranezi fara a calca ambreiajul, aducand turatia la aproape 1000 rpm apoi calcand ambreiajul, SE OPRESTE. Am efectuat diagnoza STAR- fara erori, am schimbat buji,Clapeta acceleratie, bobina inductie, kit pornire, relee, filtru benzina. Creda ca urmaturul va fi motorul. Daca mergi la drum lung nu ai probleme cu ea. Dar daca trebuie sa acorzi prioritate la o intersectie, SE OPRESTE. De pornit porneste la sfert. Singura problema pe care o mai are e ca relantiul se cam balbaie.

                      Comment


                      • #12
                        Am uitata sa specific ca am instalatie GPL pe ea. Am schimbat si senzorul de acceleratie. Problema exista atat pe benzina cat si pe gpl. Deci la mine pica varianta cu furtunele.

                        Comment


                        • #13
                          Imprieteneste-te cu cineva care detine acelasi trocarici ca si tine, si in pauza de bere incepeti si mutati echipamente de la el la tine.Si poate afli de unde e buba.
                          Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                          https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                          Comment


                          • #14
                            Laur : am chemat aseara pe cineva sa faca o diagnoza si i-a dat eroare la debimetrul.Dar masina cand sta si pe loc la relanti la fel se comporta.Si in timp ce avea bagate cablurile etc debimetrul "tragea aer" (ca sa ma exprim asa) deci merge perfect.Si am stat cu omul acela aproape 2 ore si i-am explicat tot si in concluzie sa ajuns ca e pompa de benzina ... adica toate simptomele duc spre pompa de benzina....e ca dracu am dus-o de aseara la mecanic sa ii de-a iar rezervorul jos si sa scoata pompa sa se uite la sita draci sa o ia ...si acum astept sa sune

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF