Ok sa incep : detin o buburuza 1.4 1999 168W
Probleme : cand este cald incepe nebunia ! pur si simplul se opreste motorul in mers si cateodata face ca si cum ii sa-r taia benzina ...
Am avut-o 2 saptamani in service ce-i de acolo au zis ca e ECU..l-am schimbat masina facea la fel,am schimbat bobina masina face la fel,am schimbat bujii masina face la fel,am schimbat toti senzorii posibili masina face la fel,am schimbat clapeta de acceleratie masina face la fel ... Si cand moare motorul porneste imediat..deci nu a facut figuri niciodata la treaba asta
Problema de cand a inceput i-am schimbat filtrul de benzina am pus la recomandarea mecanicului Mann .. deci de atunci a inceput sa o ia razna masina..acum 3 luni l-am schimbat,acum 2 saptamani inainte sa iau masina din service l-am schimbat iar (primul era fabricat in bulgaria) si tot Mann am pus (fabricat in africa de sud) masina acum 3 zile cand au fost caldurile alea mari a inceput sa faca la fel ... Astazi am fost la reprezentata la merc si i-am cumparat filtrul original ... noroc cu baiatul de acolo ca a fost super si ne-a facut discount de 15%
Presiune in pompa de benzina este,au bagat turometrul (cred ca asa se numeste) si arata la 3 bari ..iar pe injectoare undeva la 2.8 bari..am citit pe net ca ar trebuii sa fie la 3.8 bari..se poate sa fie asta problema?mai ales ca azi iar am schimbat filtrul..si sper sa fie totul bine...
As dorii ceva pareri va rog ca, imi vine sa ii dau fire...ca deja m-am saturat
Probleme : cand este cald incepe nebunia ! pur si simplul se opreste motorul in mers si cateodata face ca si cum ii sa-r taia benzina ...
Am avut-o 2 saptamani in service ce-i de acolo au zis ca e ECU..l-am schimbat masina facea la fel,am schimbat bobina masina face la fel,am schimbat bujii masina face la fel,am schimbat toti senzorii posibili masina face la fel,am schimbat clapeta de acceleratie masina face la fel ... Si cand moare motorul porneste imediat..deci nu a facut figuri niciodata la treaba asta
Problema de cand a inceput i-am schimbat filtrul de benzina am pus la recomandarea mecanicului Mann .. deci de atunci a inceput sa o ia razna masina..acum 3 luni l-am schimbat,acum 2 saptamani inainte sa iau masina din service l-am schimbat iar (primul era fabricat in bulgaria) si tot Mann am pus (fabricat in africa de sud) masina acum 3 zile cand au fost caldurile alea mari a inceput sa faca la fel ... Astazi am fost la reprezentata la merc si i-am cumparat filtrul original ... noroc cu baiatul de acolo ca a fost super si ne-a facut discount de 15%

Presiune in pompa de benzina este,au bagat turometrul (cred ca asa se numeste) si arata la 3 bari ..iar pe injectoare undeva la 2.8 bari..am citit pe net ca ar trebuii sa fie la 3.8 bari..se poate sa fie asta problema?mai ales ca azi iar am schimbat filtrul..si sper sa fie totul bine...
As dorii ceva pareri va rog ca, imi vine sa ii dau fire...ca deja m-am saturat
Comment