Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mers neregulat la ralati

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mers neregulat la ralati

    Am revenit si cer ajutorul celor care sunt dispusi sa ma ajute.
    Am un A 140 din 2000.
    De ceva timp (peste un an) am constata un consum crescut de combustibil iar de cam o luna incoace la prima pornire dimineata, mers neregulat, cu salturi de pana la 2500 de turatii si 2-3 opriri ale motorului pana cat de cat poate sa stea la ralanti.
    Am fost la un test si mi s-a spus ca de vina ar fi debitmetrul.
    Am reluat testul la Mercedes si constatarea a fost ca trebuie sa scimb bujiile, bobina (bobinele) de inductie si clapeta de acceleratie. Cea din urma avand la ralanti un unghi de 3,5 grade ceea ce ar conduce la formarea unui amestec sarac la pornire si mers neregulat. Factura propusa de Mercedes s-a ridicat la vreo 2700 de lei.
    Am purces singur la treaba si am schimbat (degeaba) bujiile si bobina de inductie. Am ajuns la clapeta. Mecanicul care mi le-a schimbat m-a compatimit si mi-a spus ca cei de la Mercedes nu au vrut sa umble in calculator si sa "traga" calculatorul dupa clapeta.
    Acum sunt in postura de a merge mai departe si sa schimb clapeta.
    Intrebare, noua sau second hand?
    Daca o schimb trebuie sa reprogramez calculatorul?
    Sau sa caut pe cineva care sa performeze (daca este posbil asa ceva) ceea ce mi-a sugerat mecanicul, respectiv reprogramarea calculatorului ?
    Poate sa ma ajute cineva cu un sfat in aceasta speta?
    Last edited by simval; 07-09-2015, 11:36 AM.

  • #2
    Am uitat sa mentionez ca am citit cele 7 pagini de mesaje referitoare la probleme similare ...

    Comment


    • #3
      Originally posted by simval View Post
      Am purces singur la treaba si am schimbat (degeaba) bujiile si bobina de inductie. Am ajuns la clapeta. Mecanicul care mi le-a schimbat m-a compatimit si mi-a spus ca cei de la Mercedes nu au vrut sa umble in calculator si sa "traga" calculatorul dupa clapeta.
      Acum sunt in postura de a merge mai departe si sa schimb clapeta.
      Intrebare, noua sau second hand?
      Daca o schimb trebuie sa reprogramez calculatorul?
      Sau sa caut pe cineva care sa performeze (daca este posbil asa ceva) ceea ce mi-a sugerat mecanicul, respectiv reprogramarea calculatorului ?
      1. Clapeta trebuie sa inchida. Cand te uiti acolo o sa vezi. Se inchide sau ba? Apoi uita-te daca este mizerie. Daca e, wd40 la greu si cureti cat poti. Nu impinge tare clapeta, ci cu "duhul blandetii". Curata pana de vede metalul curat si clapeta se inchide complet.
      2. In principiu, din cauza miscarii, clapeta va roade un pic din admisie. Parca este si un umar mic acolo unde inchide (nu mai stiu). De regula nu se strica clapeta, deci nu vad de ce ai schimba-o.
      3. Schimba mecanicul.
      Cand clapeta nu inchide bine, turatia de ralanti este mai mare si... e aproape constanta. Circa 1300 ture sau pe acolo. Asa a fost la mine
      4. Cauta-l pe Mastermario73 si fa o diagnoza la el. Marian (pe numele lui) mi-a resetat de 2 ori turatia pana a reusit sa o aduca la 680. Asta a fost acum 2 ani. Sau 3? Nu conteaza, de atunci nu am avut probleme. Poate sunt sunt si altii priceputi pe site, dar eu doar pe el il cunosc si pot garanta.
      5. Nu te mai lua dupa toti asa-zisi mecanici. LA MB AK nu faci nimic fara o diagnoza la profesionisti. Iar profesionistii de AK 140 din 2000, nu sunt la Mercedes...
      6. Eu am schimbat bujiile la 142K km. Si erau originale.
      Ultimul lucru care ar putea fi este sonda lambda. de regula se schimba pe la 170k. Dar iese la diagnoza...
      Chiar imi place masinuta asta!

      Comment


      • #4
        Multumesc mult pentru sfaturi.
        O sa il contactez pe dl. Marian sa vad ce se mai poate face.
        Vis-a-vis de clapeta putin deschisa (asa cum spun cei de la Mercedes) si eu am avut aceeasi reactie, respectiv, daca e deschisa atunci ar trebui ca turatia sa fie crescuta. Raspunsul oferit a fost acela ca de fapt calculatorul "stie" ca deschiderea este mai mica (1 grad fata de 3,5 grade) si da benzina mai putina, deci rezulta un amestec sarac care conduce la o turatie redusa ...
        O zi ecelenta!

        Comment


        • #5
          Am continuat sa investighez, dar tot nu am ajuns la un rezultat concludent.
          1. Am scos o parte din mansonul de cauciuc ce face legatura dintre clapeta de aceleratie si debitmetru in timpul mersului si motorul a dat sa se opreasca. Concluzia conform celor citite de pe forum este ca debitmetru lucreaza.
          2. am deconectat senzorul temperatura aer admisie si nu se simte nici o diferenta - adica tot galopat si cu intreruperi merge la relanti. Sa fie oare asta cauza, adica senzor defect?
          3. am deconectat mufa de la clapeta de acceleratie si tot asa nici o modificare, respectiv mers neregulat la ralanti, subturat si galopat. Surpriza a fost ca pot accelera si fara sa fie conectata?!
          4 am incercat sa il contactez pe mastermario71 si la telefon si nu raspunde ...
          Last edited by simval; 07-13-2015, 12:15 PM.

          Comment


          • #6
            Salut Simval...este posibil sa nu raspund mereu din prima la telefon dar este din cauza faptului ca mai stau cu mainile bagate intre fire sau alte dracii ale fiarelor noastre.
            Insista un pic ca pana la urma raspund si la tel(nu-mi permit secretara de 20 ani trebuie sa ma descurc singur.
            Deci ne auzim dupa ora 10 la tel, vii cu "fiara" si o imblinzim noi cumva
            Bafta, Marian.

            Comment


            • #7
              Multumesc mastermario71!

              Am reusit sa ma intalnesc cu mastermario71 si mi-a redat increderea de sine si masina pe care o stiam inapoi.
              Un simplu test si o interpretare corecta a informatiilor m-au scutit de presupuse necesare investitii sugerate de alti "cunoscatori" care au testat masina inainte. La ultimul test cu un "cunoscator" de exemplu mi s-a spus ca trebuie sa schimb debitmetru ...
              De aceea am decis sa ma duc la Mercedes si dupa verificare am schimbat bujiile si bobina de inductie ... degeaba ... dar sa zicem ca sunt consumabile si ca prin schimbarea lor am mai multa siguranta asupra functionarii motorului. Tot la recomandarea celor de la Mercedes urma sa schimb si clapeta de acceleratie, dar m-am oprit la timp cu inlocuitul unor piese presupuse defecte.
              Nu a fost nevoie decat de o repozitionare corecta a clapetei de acceleratie si asta doar din softul de diagnoza.
              Acum motorul merge rotund, la prima pornire dimineata se comporta asa cum stiam ca trebuie sa se comporte. Urmaresc consumul si sunt sigur ca va scadea pentru ca nu mai miroase a benzina dupa mine.

              Dl. Marian multumesc pentru ajutorul dumneavoastra si raman recunoscator. De asemenea multumesc si domnului adip1962 pentru sugestia de a-l contacta.
              Recomand cu cea mai mare caldura!
              Last edited by simval; 07-16-2015, 08:18 AM.

              Comment


              • #8

                Pentru putin. Ajuta-i la randul tau pe altii.
                Chiar imi place masinuta asta!

                Comment


                • #9
                  Salut, am si eu aceeasi problema pe un A140..la rece pe relanti se ineaca si apoi la turatii pana in 3000 parca accelereaza sacadat.... Oare o fi vreun coleg pe forum cu tester si ceva cunoștințe in cluj napoca?

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF