Am revenit si cer ajutorul celor care sunt dispusi sa ma ajute.
Am un A 140 din 2000.
De ceva timp (peste un an) am constata un consum crescut de combustibil iar de cam o luna incoace la prima pornire dimineata, mers neregulat, cu salturi de pana la 2500 de turatii si 2-3 opriri ale motorului pana cat de cat poate sa stea la ralanti.
Am fost la un test si mi s-a spus ca de vina ar fi debitmetrul.
Am reluat testul la Mercedes si constatarea a fost ca trebuie sa scimb bujiile, bobina (bobinele) de inductie si clapeta de acceleratie. Cea din urma avand la ralanti un unghi de 3,5 grade ceea ce ar conduce la formarea unui amestec sarac la pornire si mers neregulat. Factura propusa de Mercedes s-a ridicat la vreo 2700 de lei.
Am purces singur la treaba si am schimbat (degeaba) bujiile si bobina de inductie. Am ajuns la clapeta. Mecanicul care mi le-a schimbat m-a compatimit si mi-a spus ca cei de la Mercedes nu au vrut sa umble in calculator si sa "traga" calculatorul dupa clapeta.
Acum sunt in postura de a merge mai departe si sa schimb clapeta.
Intrebare, noua sau second hand?
Daca o schimb trebuie sa reprogramez calculatorul?
Sau sa caut pe cineva care sa performeze (daca este posbil asa ceva) ceea ce mi-a sugerat mecanicul, respectiv reprogramarea calculatorului ?
Poate sa ma ajute cineva cu un sfat in aceasta speta?
Am un A 140 din 2000.
De ceva timp (peste un an) am constata un consum crescut de combustibil iar de cam o luna incoace la prima pornire dimineata, mers neregulat, cu salturi de pana la 2500 de turatii si 2-3 opriri ale motorului pana cat de cat poate sa stea la ralanti.
Am fost la un test si mi s-a spus ca de vina ar fi debitmetrul.
Am reluat testul la Mercedes si constatarea a fost ca trebuie sa scimb bujiile, bobina (bobinele) de inductie si clapeta de acceleratie. Cea din urma avand la ralanti un unghi de 3,5 grade ceea ce ar conduce la formarea unui amestec sarac la pornire si mers neregulat. Factura propusa de Mercedes s-a ridicat la vreo 2700 de lei.
Am purces singur la treaba si am schimbat (degeaba) bujiile si bobina de inductie. Am ajuns la clapeta. Mecanicul care mi le-a schimbat m-a compatimit si mi-a spus ca cei de la Mercedes nu au vrut sa umble in calculator si sa "traga" calculatorul dupa clapeta.
Acum sunt in postura de a merge mai departe si sa schimb clapeta.
Intrebare, noua sau second hand?
Daca o schimb trebuie sa reprogramez calculatorul?
Sau sa caut pe cineva care sa performeze (daca este posbil asa ceva) ceea ce mi-a sugerat mecanicul, respectiv reprogramarea calculatorului ?
Poate sa ma ajute cineva cu un sfat in aceasta speta?
Comment