Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W168 1.7 CDI nu depaseste 115 km/h

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W168 1.7 CDI nu depaseste 115 km/h

    Va salut,

    De curand a mers masina la mecanic ca s-o scape de rugina (i-a schimbat cadrul motor cu tot cu fuzete si alte elemente insa nu s-a intervenit la motor) iar de cand am luat-o vad ca nu vrea ca sa prinda mai mult de 115 km/h pe autostrada.
    Inainte de a fi reparata ducea si la 150 km/h si inca nu era pedala in podea.
    Acum cu pedala la maxim tot nu depaseste acea viteza.

    De mentionat si ca la viteze de pana in 115 km/h se infige bine si duce la 4500 rpm.

    Aveti idee care ar putea fi problema? Se poate seta din greseala o limita de viteza la acest W168?

    Cand am luat-o de la mecanic i-a facut o testare completa si nu avea niciun cod de eroare. Atata doar imi amintesc ca ii apareau vreo 2-3 "cod eroare necunoscut" insa nu mai stiu daca le-a detectat pe acelea.

  • #2
    O problema asemanatoare am avut si eu pe A170-le meu. Nu treca de 115-120km/h dar nici nu urca in turatie.. Mai mult de 3000 nu mergea. Problema la mine a fost furtunul de la intercooler crapat si o electrovalva de vacuum defecta.

    Te sfatuiesc sa verifici electrovalvele daca au furtunasele la locul lor sau daca sunt ok. Poti face acest lucru prin verificarea farurilor, daca invarti de rotita de reglare a farurilor pe inaltime nu observi nicio miscare, ai o electrovalva defecta.

    Comment


    • #3
      In general furtunul de la intercooler spart se aude. Suiera grav la acceleratie.
      Posibil sa fi intrat turbo in protectie (limp-mode).
      Ai facut vreo diagnoza?

      Comment


      • #4
        Vedem Sambata care este problema , poate este scapat vreun vacum pe acolo ,de la atatea cate au fost date jos sa o fac sa fie si ea caroserie.... ii dam de cap si la problema asta.Te astept sambata sa bagam freon.

        Comment


        • #5
          Am fost azi la mecanic (liviu40) si a aparut o eroare cu "senzor presiune turbo". Aveti idee daca acel senzor este de fapt senzorul de presiune aer (cel de aici) sau altul? Intreb pentru ca nu am gasit nicaieri pe net acel senzor iar aceasta este cel mai apropiat de denumirea aparuta in eroare.

          Comment


          • #6
            Ala e, senzor MAP (manifold absolute pressure). Comun i se spune senzor de presiune.
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #7
              Merci mult cutaresku pentru confirmare!
              Se pare ca era picat furtunul care intra in senzorul de presiune aer turbina (acel MAP).
              L-am bagat la loc si am facut deja un test pe autostrada soarelui. Imediat a ajuns la 140.
              Am atasat si o poza cu furtunul in caz ca mai intalneste cineva situatia asta.
              Mi-am dat seama ca lipseste ceva de la senzor dupa ce m-am uitat pe youtube la alti posesori de W168 care au filmat ce aveau sub capota

              Comment


              • #8
                Si eu care am vrut sa scriu sa-ti verifici furtunasul.

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF