Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Oprire in timpul mersului

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Oprire in timpul mersului

    Salut colegii!

    Am o mare problema.Astazi cand mergeam cu masina nu s a mai accelerat pentru cateva secunde in timpul mersului.Am ignorat acest aspect dar peste cativa km s a oprit in timpul mersului.Tin sa mentionez ca ac ul si casetofonul au ramas pornite iar in bord s au aprins toti martorii.Cand s a oprit in timpul mersului eram pe rosu la benzina dar imediat ce am ajuns pe marginea drumului am pornit o iar,a pornit imediat si am mai mers vreo 2km pana cand am ajuns acasa.

    Care ar fi explicatia pentru acest comportament ciudat?

  • #2
    Am uitat sa mentionez ca este vorba despre un Mercedes A160 w168 din 98

    Comment


    • #3
      Salut!
      As verifica in primul rand releul pompei de benzina si pompa si n-ar strica sa-i faci o diagnoza, sa vezi ce coduri de eroare a stocat.
      Ca prim sfat, ti-as sugera sa eviti cat poti de mult sa mergi pe rezerva(pe rosu).
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #4
        Originally posted by LauLaur View Post
        Salut!
        As verifica in primul rand releul pompei de benzina si pompa si n-ar strica sa-i faci o diagnoza, sa vezi ce coduri de eroare a stocat.
        Ca prim sfat, ti-as sugera sa eviti cat poti de mult sa mergi pe rezerva(pe rosu).
        Eu as verifica in primul rand daca mai are benzina in rezervor. Pe rosu mai ai circa 6 litri. La un consum de 10 in oras inseamna 60 km.
        Chiar imi place masinuta asta!

        Comment


        • #5
          Revin cu un update.

          A fost o perioada in care a mers perfect asa ca am lasat totul pe faptul ca mergeam pe rezerva.Astazi a inceput iar sa faca probleme.Se oprea din ce in ce mai des sau nu mai reactiona pedala de acceleratie.Daca tineam picioarul pe acceleratie nu aveam probleme dar cum reduceam putin cum nu mai reactiona pedala sau se oprea.In legatura cu martorii,am sesizat prima data ca s a aprins cel al bateriei si apoi toti martorii,iar la o alta oprire am observat ca s a aprins cel al Esp ului si din nou toti martorii.Maine o duc la diagnoza sa vedem care este problema.Va tin la curent.Seara buna!

          Comment


          • #6
            Am rezolvat problema.Senzorul de pozitie a axului cu came era defect.M a costat 190 lei senzorul plus 50 de lei diagnosticarea.

            Comment


            • #7
              Salut. Am si eu un 140 din 99 care in proportie de 65% din schimbarile de trepte, mai ales in intersectii unde calc si frana se opreste motorul. Nu am erori in bord, am schimbat bujiile si bobina de inductie. In momentul de fata nu pot circula cu masina prin oras pt ca se opreste in fiecare intersectie. Ceva sugesti?

              Comment


              • #8
                Cel mai corect e sa i faci o diagnoza ca sa descoperi "buba", ultimul exemplu :AndreiA , chiar si eu credeam ca a ramas fara benzina sau a prins ceva mizerie cum a mers pe rosu si de fapt era un senzor. Daca aveai probleme din cauza bujiilor sau bobinei motorul nu cred ca s ar fi oprit, ar fi mers chiar si in 3 si iti dadeai seama ca nu merge rotund...cel mai bine o diagnoza/tester ...

                Comment


                • #9
                  Motorul mergea si inaintecu mici intreruperi dar acum face figuri rau de tot. Am desfacut senzorul de aer si am gasit pe una din lamele o mica pata rosie, nu stiu daca ar trebui sa se afle acolo. Am astupat orificiile de la senzor in asa fel incat sa nu mai treaca aerul pe la lamele si motorul merge la fel de prost. mie tare frica ca va trebui sa schimb intreg chitul de pornire.
                  Attached Files

                  Comment


                  • #10
                    Am vazut inainte de a raspunde la postul anterior ca ai umblat anul trecut pe acolo, de aceea ti am spus sa i faci un test/diagnoza deoarece sunt tot felul de senzori,etc... unde daca se umbla se paote face mai rau daca buba nu i acolo...diagnoza/tester e cel mai ok,chiar cautai un mecanic prin Bucuresti!!! nu ai gasit ? care se pricepe la mertzane,am vazut ceva info pe aici pe forum in legatura cu oameni care s pricep si sigur vei scapa de dureri de cap

                    Comment


                    • #11
                      Am montat debitmetru dar inainte de asta cand verificam daca trage aer fals pe la inbinarea dintre furtunul care vine de la motor la cotul dintre debitmetru si clapeta de acceleratieatingeam si firele care se conecteaza la debitmetru (mufa de jos) dar si alte fire, motorul dedea sa moara iar cate odata chiar se oprea. la o verificare mai amanuntita am gasit un fir care era izolat cu banda de izolier dar care la o tragere foarte usoara sa desfacut. Lam lipit si izolat iar acum am sa fac o proba sa vad cum merge. Revin.

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF