Pentru ca piticul nu ma lasa in pace, am pus mina saptamina asta pe o consola centrala cu cotiera.
ATENTIE!! Merge luata si de pe masina cu volan dreapta pentru ca are aceeasi pozitie a manetei frinei de mina.
Din punctul meu de vedere este bine ca are plasa elastica pe partea soferului; daca e scund e acoperita aproape in intregime de scaun
Totusi, e bine sa verificati inainte de achizitie daca maneta frinei de mina este mai aproape de scaunul pasagerului la masina voastra (exact cum am facut si eu prin telefon cu utilizatoarea ).
Pentru ca probabilitatea este mica sa gasiti consola centrala cu ornamentele similare celor din lateralele pachetului [radio/clima/butoane/grila ventilatie] luati si rama asta. De obicei, cind ajung la dezmembrat, masinile ramin fara radio si desfac mai mult decit este cazul, deci si grila asta e usor de luat din dezmembrari dar mai greu de montat. Cautind un topic pe tema asta am gasit cum se ajunge la rama cu pricina:
Dupa ce scoateti burduful manetei de la schimbator, se apuca rama din laterale pe interior si se trage incet in sus, astfel incit va iesi afara din 4 clipsuri.
Dupa inlaturarea ei se vor vedea spre bord 2 torxuri de 20.
Identic se procedeaza cu scrumiera spate, dupa ce se deschide, la partea superioara are un clips ce trebuie apasat ca sa fie scoasa afara. Imediat se decupleaza conectorul prizei ca sa eliberam terenul.
Acum avem acces la 2 torxuri de 25 si cu asta e gata treaba.
Se ridica frina de mina la maxim si se ridica de cotiera de la baza, partea din spate, cu atentie maxima la "jaluzeaua" prin care trece maneta frinei de mina.
Dupa ce scapa si de la imbinarea cu bordul, se decupleaza si conectorul prizei din fata.
Aceeasi procedura se face si la masina cu consola simpla, la care mai trebuie eliminata rama de plastic fixata pe maneta. Cu un cui, surubelnita ingusta se imping niste bolturi ca sa poata fi scoase "diblurile".
La montaj se duce maneta cit se poate de sus si cu atentie maxima se introduce maneta prin "jaluzea", iar la montajul celor 4 suruburi se lasa maneta in jos pentru o manevrare mai buna a consolei.
Pentru a fi functionala priza spate ma gindisem sa o leg la cea din fata, dar dupa manual, se pare ca are alta siguranta. Mi s-a parut si mie ca nu e ceva in regula, asta avind fire de diametru mai mare, deci suporta un consumator mai puternic.
Mai ramine varianta de a colanta lemnul din plastic la un prieten cu firma de publicitate, daca exista ceva la fel de lucios si la fel de negru.
ATENTIE!! Merge luata si de pe masina cu volan dreapta pentru ca are aceeasi pozitie a manetei frinei de mina.
Din punctul meu de vedere este bine ca are plasa elastica pe partea soferului; daca e scund e acoperita aproape in intregime de scaun
Totusi, e bine sa verificati inainte de achizitie daca maneta frinei de mina este mai aproape de scaunul pasagerului la masina voastra (exact cum am facut si eu prin telefon cu utilizatoarea ).
Pentru ca probabilitatea este mica sa gasiti consola centrala cu ornamentele similare celor din lateralele pachetului [radio/clima/butoane/grila ventilatie] luati si rama asta. De obicei, cind ajung la dezmembrat, masinile ramin fara radio si desfac mai mult decit este cazul, deci si grila asta e usor de luat din dezmembrari dar mai greu de montat. Cautind un topic pe tema asta am gasit cum se ajunge la rama cu pricina:
Dupa ce scoateti burduful manetei de la schimbator, se apuca rama din laterale pe interior si se trage incet in sus, astfel incit va iesi afara din 4 clipsuri.
Dupa inlaturarea ei se vor vedea spre bord 2 torxuri de 20.
Identic se procedeaza cu scrumiera spate, dupa ce se deschide, la partea superioara are un clips ce trebuie apasat ca sa fie scoasa afara. Imediat se decupleaza conectorul prizei ca sa eliberam terenul.
Acum avem acces la 2 torxuri de 25 si cu asta e gata treaba.
Se ridica frina de mina la maxim si se ridica de cotiera de la baza, partea din spate, cu atentie maxima la "jaluzeaua" prin care trece maneta frinei de mina.
Dupa ce scapa si de la imbinarea cu bordul, se decupleaza si conectorul prizei din fata.
Aceeasi procedura se face si la masina cu consola simpla, la care mai trebuie eliminata rama de plastic fixata pe maneta. Cu un cui, surubelnita ingusta se imping niste bolturi ca sa poata fi scoase "diblurile".
La montaj se duce maneta cit se poate de sus si cu atentie maxima se introduce maneta prin "jaluzea", iar la montajul celor 4 suruburi se lasa maneta in jos pentru o manevrare mai buna a consolei.
Pentru a fi functionala priza spate ma gindisem sa o leg la cea din fata, dar dupa manual, se pare ca are alta siguranta. Mi s-a parut si mie ca nu e ceva in regula, asta avind fire de diametru mai mare, deci suporta un consumator mai puternic.
Mai ramine varianta de a colanta lemnul din plastic la un prieten cu firma de publicitate, daca exista ceva la fel de lucios si la fel de negru.
Comment