Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

pompa motorina Vaneo

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • pompa motorina Vaneo

    Dacă Vaneo are motorul de pe a class, 1.7cdi.adică Commons răilor dar de 91cp.înseamnă ca pompa de motorina la ambele este actionata mecanic de motor?
    Sunt interesat pe presiune ridica pompa.cea de înaltă am vazut ca la relația are undeva la 300bar.
    Vreau sa mut traseul de prealimentare printr-o pompa electrica.
    Dar nu sunt sigur dacă are sau nu pompa electrica acest model.Nu am găsit nimic specificat de ea.
    Doar bănuiesc ca cea mecanica de prealimentare ridica maxim la aproximativ 2.5bar și ar funcționa cu minim 2bari.
    Îmi cer scuze pentru greșeli.tastez de pe telefo.
    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

  • #2
    Originally posted by flavyus1987 View Post
    adicã Commons rãilor
    Poate gresesc, desi nu cred. Sau poate stiu eu ceva, dar nu stiu tot. Ia cu semn de intrebare.
    Motorul common rail a fost redezvoltat de Fiat, acum vreo 10 ani si ceva. Dupa aceasta, Ford si Peugeot au conlucrat cu Fiat pentru a pune bazele celui mai fiabil diesel. Asa s-a nascut HDI (Peugeot) Duratorq sau Tdci (Ford) si ce foloseste acum Fiat (nu mai stiu). Toate au aceeasi arhitectura, diferind dar in proportii minime. Pompa de motorina la aceste motoare este in rezervor si nu poate fi decat electrica. Motorina intra intr-un filtru (un fel de cutie cu latura de vreo 9 cm), plina de filtre si senzori. Filtrul se schimba teoretic la fiecare schimb de ulei (costa vreo 90 lei). Dupa filtru motorina intra in ceva dar sincer nu stiu in ce (la ford nu aveam acces acolo). Semana a pompa de injectie, dar... nu bag mana in foc. Ce-mi mai aduc aminte este ca sunt multijet. Siii, daca nu umpli filtrul nou cu motorina, dai la automat vreo 30-45 minute - ca mine! Deci... mai usor cu presiunea acolo!
    Ma indoiesc ca un astfel de motor a echipat vreodata un Vaneo de prin anul 2000.
    Dar... mai multe si mai adevarate (decat ce stiu eu) gasesti pe http://ro.wikipedia.org/wiki/Ramp%C4%83_comun%C4%83. Din pacate nu am timp sa citesc sa vad daca ce-am scris este si adevarat.
    Last edited by adip1962; 03-26-2015, 16:30 PM.
    Chiar imi place masinuta asta!

    Comment


    • #3
      Rampa comuna=Common Rail, deci CDI= common rail, sau cum zice mercedes sa nu fie nimeni carcotas= common direct/diesel injection.
      Exista 2 tipuri de CDI pe Vaneo si A class.In cazul unuia returul pleaca din rampa si altul din pompa de injectie.Toate au senzor de presiune in capul rampei.
      Am putina experienta in domeniu, nu cat sa duc un traiul zilnic din asta, dar ma descurc sa repar masina mea si ale cunoscutilor.

      Sa revenim la subiect: are cineva date exacte despre sistemul de prealimentare?are sau nu pompa electrica acest model?
      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

      Comment


      • #4
        Am incurcat putin borcanele mai sus.Aceasta e poza cu cele 2 tipuri de CDI.
        59022 pompa prealimentare
        07258- pompa inalta presiune.Ambele pe motor.
        In rezervor doar senzorul de nivel.

        Nu imi merge programul de piese.Am mai gasit niste informatii dar nu prea sunt concludente nici dupa seria VIN.Ca ar fi totusi pompa electrica in rezervor.....................Ma dau batut, ca imi este lene sa dau un rezervor jos doar pentru a privi ce este acolo.
        Attached Files
        Last edited by flavyus1987; 03-26-2015, 19:59 PM.
        Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
        https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

        Comment


        • #5
          Originally posted by flavyus1987 View Post
          Am incurcat putin borcanele mai sus.Aceasta e poza cu cele 2 tipuri de CDI.
          59022 pompa prealimentare
          07258- pompa inalta presiune.Ambele pe motor.
          In rezervor doar senzorul de nivel.

          Nu imi merge programul de piese.Am mai gasit niste informatii dar nu prea sunt concludente nici dupa seria VIN.Ca ar fi totusi pompa electrica in rezervor.....................Ma dau batut, ca imi este lene sa dau un rezervor jos doar pentru a privi ce este acolo.
          Din cate stiu eu sunt 2 trepte de ridicare a presiunii (asa am si la opel vectra c, 1,9 DT).
          Prima pompa electrica in rezervor:
          POMPA MOTORINA REZERVOR MERCEDES A CLASS 170 CDI / W169 / MODEL 2012 CU PLUTITOR COMPLETA. ESTE DATA JOS DE PE MASINA NOUA,MASINA A FOST DAUNA TOTALA LA 800 KM,ASADAR POMPA ESTE NOUA. AM SI REZE...


          a doua mecanica:
          • Pompa presiune Mercedes-Benz• Compatibilitati: Mercedes A-CLASS (W168) A 160 CDI (168.006) 55kW 02.01 - 08.04, Mercedes A-CLASS (W168) A 160 CDI (168.007) 44kW 07.98 - 02.01, Mercedes A-CL...


          Diferenta intre opel si mercedes (le am in dotare) este ca la mercedes nu se amorseaza "electric" filtrul, trebuie sa umpli in prealabil filtrul.
          Filtrul la mercedes poate sa aiba sau nu senzori, al meu nu are niciunul.
          La opel are senzor de temperatura si buson de golire apa.
          Explicatia mea pentru modul de lucru al filtrului de mercedes ar fi ca sistemul de alimentare are protectie antiincendiu.
          La VW pompe duse exista a treia treapta de marire a presiunii de motorina prin actionarea "si mecanica" a injectorului.
          Adica:
          pompa electrica in rezervor+pompa mecanica+ cui injector actionat de axul cu came.
          Exista variante constructive si fara pompa electrica in rezervor dar sunt pacatoase (sensibile) la orice pierdere de etanseitate a traseului de alimentare.

          Comment


          • #6
            Am un A Klasse 170 CDI . Am și eu o întrebare ,știe cineva sau a mai pãțit cineva aceastã problemã dacã accelerez mai brusc nu se mai accelereazã mai mult de 3000 de ture.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Iab View Post
              Am un A Klasse 170 CDI . Am și eu o întrebare ,știe cineva sau a mai pãțit cineva aceastã problemã dacã accelerez mai brusc nu se mai accelereazã mai mult de 3000 de ture.
              Verifica intai ceea ce este cel mai simplu:
              -furtunasele de vacum
              Baga mana pe langa gura de umplere cu ulei, pe stanga cum privesti spre motor, si vezi daca este sarit furtunasul de la actuatorul turbinei.
              Este bine sa-l scoti afara si sa stergi de ulei cotul furtunasului.

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF