If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Mercedes A170 - zgomot taios la turatii mari ?
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
Salut. De vreo 3 zile, la turatii de peste 1,5 .. 2 .. mi se aude in partea dreapta a scaunului de sofer un zgomot taios, ca si cum ai ascutii doua cutite, in continuu, dar foarte incet, fin. Zgomotul nu e puternic, un strain aproape ca nu ar sesiza asta. Masina mea e pe motorina, A170, din 2001. Cand ridic piciorul de pe acceleratie, sau franez, nu se aude nimic. Cutia schimba bine, fara probleme.
Deci sunetul ala il stiu, dureaza 2 - 3 secunde si apoi dispare. Mai ales, pe ploaie.
Dar, la mine, sunetul ascutit se aude altfel, permanent, chiar daca stau pe N (Neutru). Am facut testul - am accelerat, si se aude si de pe loc. Ba char azi mai puternic.
Deci sunetul ala il stiu, dureaza 2 - 3 secunde si apoi dispare. Mai ales, pe ploaie.
Dar, la mine, sunetul ascutit se aude altfel, permanent, chiar daca stau pe N (Neutru). Am facut testul - am accelerat, si se aude si de pe loc. Ba char azi mai puternic.
Ce sa fac?
Tot pe acolo este.
Alternator/fulie, role (portante si intinzatoare).
Isi schimba tonalitatea cand iei viraj pe loc?
Sau cand introduci consumatori(AC/lumini/incalzire luneta) ?
Daca gasesti originale le pui fara frica, eu am pus aftermarket si tin cca. 2 ani fara zgomot.
Sau cand introduci consumatori(AC/lumini/incalzire luneta) ?
Cand bag consumatori, se aude ca un greiere, foarte rapid, in rest nu! Cand ii am pe toti inchisi, se aude zgomotul initial, ... de cutite .. nu stiu .. ca o centrala pe curent de mii de voltzi..
Cand bag consumatori, se aude ca un greiere, foarte rapid, in rest nu! Cand ii am pe toti inchisi, se aude zgomotul initial, ... de cutite .. nu stiu .. ca o centrala pe curent de mii de voltzi..
Pai vezi ca de acolo este.
Cand cuplezi consumatorii alternatorul "se forteaza" (intelegi ghilimelele) si tensioneaza altfel cureaua de accesorii, zgomotele produse de jocurile din role/fulie/rulmenti se modifica.
La mine AC-ul are cea mai mare influenta.
Pai vezi ca de acolo este.
...tensioneaza altfel cureaua de accesorii..
Si, banuesc ca fortarea asta n-are cum sa se manifeste altcumva decat printr-o rotire mai rapida a curelei.. Exista riscul in urmatoarele 48 de ore sa-mi "derapeze" de tot de pe role sau fulie? Daca s-ar intampla asta, mi s-ar opri alternatorul, nu?
Merci!
P.S. Ai idee ca ar costa o curea, sau un set de curele..? Masina am luat-o recent, nu am schimbat nimic la ea, doar un releu de la... alternator, care mi s-a ars.. Ala, de nou, l-am luat cu 13 RON. Cred ca aia de la service, la repunerea pe pozitii, n-au fixat bine treburile pe acolo.....
Poate nu au verificat-o bine (cureaua) sau mai sunt ceva probleme pe la una din role. Verifica cu mana daca se invart toate (rolele, alternatorul, pompa de apa, compresorul) si nu fac zgomot.
Si, banuesc ca fortarea asta n-are cum sa se manifeste altcumva decat printr-o rotire mai rapida a curelei.. Exista riscul in urmatoarele 48 de ore sa-mi "derapeze" de tot de pe role sau fulie? Daca s-ar intampla asta, mi s-ar opri alternatorul, nu?
Merci!
P.S. Ai idee ca ar costa o curea, sau un set de curele..? Masina am luat-o recent, nu am schimbat nimic la ea, doar un releu de la... alternator, care mi s-a ars.. Ala, de nou, l-am luat cu 13 RON. Cred ca aia de la service, la repunerea pe pozitii, n-au fixat bine treburile pe acolo.....
Nu este vorba de derapat.
Rulmentii rolelor sunt foarte mici si sensibili, o sa-i vezi cand vei demonta rolele.
O rola este cca. 40 lei si sunt 3 buc.
Am fost azi la un amic, la un service, mi-a dat jos scutul din dreapta si am constatat ca e una din rolele de la alternator - compresor. Dar, deoarece nu avea un lift performant, nu a putut sa mi-o faca.
Am citit pe net despre diverse metode de demontare a alternatorului, unii spunand ca e mai usor sa demontezi tot motorul, altii - ca e mai simplu sa cobori motorul putin ca sa iti incapa mana la role. Mai auzisem undeva despre demontarea aparatorii de la roata dreapta, si bagat mana prin spate..
Stie cineva cum e mai usor sa am acces la role, un tutorial, ceva?
La cam toate service-urile la care am fost, toti s-au ferit sa se bage la demontarea alternatorului (trebuisem sa-i inlocuiesc releul - ars). Doar un sevice s-a bagat la treaba asta, fara sa spuna ca-i greu..
Acum, cand e vorba doar de role, ma gandesc cum sa le explic la astia, sa-i fac sa inteleaga ca nu trebuie sa se scarpine cu mana dreapta in urechea stanga?
Merci!
(la serviceul vechi nu ma mai duc, deoarece "s-au spus" niste injuraturi bune, in timp ce montau la loc alternatorul, si mi-e jena)
Urasc asa zis mecanici! E un fel de "trend" vorba asta la mecanici " nu ma bag la a class sau b class". Baga-te frate daca tot te dai mecanic..ceri cat face si asta e...ai 8 suruburi sa cobori putin motorul sau daca esti mecanic iti iei scule..sunt scule speciale pentru role spre exemplu la w168..nu dai motorul jos.Tot aici pe forum am vazut o astfel de scula..La cate a class-uri sunt acum in romania ar trebui sa aiba fiecare mecanic scule speciale! Am postat si eu pe forum ce mi se balbaia de mecanici, cu un surub forfecat la un tampon..Cica trebuie sa dau motorul in jos sa pot desface flansa de pe motor etc...si am dat-o in 2 minute cu o cheie inelara tip torx fara sa ma chinui o secunda..eu m-am lamurit cu unii...succes
Am fost azi la un amic, la un service, mi-a dat jos scutul din dreapta si am constatat ca e una din rolele de la alternator - compresor. Dar, deoarece nu avea un lift performant, nu a putut sa mi-o faca.
Am citit pe net despre diverse metode de demontare a alternatorului, unii spunand ca e mai usor sa demontezi tot motorul, altii - ca e mai simplu sa cobori motorul putin ca sa iti incapa mana la role. Mai auzisem undeva despre demontarea aparatorii de la roata dreapta, si bagat mana prin spate..
Stie cineva cum e mai usor sa am acces la role, un tutorial, ceva?
La cam toate service-urile la care am fost, toti s-au ferit sa se bage la demontarea alternatorului (trebuisem sa-i inlocuiesc releul - ars). Doar un sevice s-a bagat la treaba asta, fara sa spuna ca-i greu..
Acum, cand e vorba doar de role, ma gandesc cum sa le explic la astia, sa-i fac sa inteleaga ca nu trebuie sa se scarpine cu mana dreapta in urechea stanga?
Merci!
(la serviceul vechi nu ma mai duc, deoarece "s-au spus" niste injuraturi bune, in timp ce montau la loc alternatorul, si mi-e jena)
Salut! OFF
Eu le multumesc pseudo-mecanicilor. M-au facut sa incerc intotdeauna opusul a ceea ce se face prin service-uri( sau ma rog... ce se spune). Si niciodata nu am dat gres. Deci se poate!! Se poate demonta electromotorul fara a cobori motorul, la fel se pot schimba role, se poate schimba alternator, chiar si ambreiajul.
Mai mult ca sigur in service-uri se cunosc toate astea, dar fac pe prostii, poate-poate musca vr'unul momeala.
Cum sa ceri 100E pentru un bendix schimbat??
Simplu..: "dom'le, tu nu stii nici macar unde e electromotorul(...sir de explicatii...), tre' sa dam motorul jos, ie mult de munca"
Sincer, cand am o problema mai trec prin service-uri. Dar " just for fun" , sa ascult "povesti" de genul celor de mai sus, sa le zambesc.
Am intalnit si oameni cu "obraz subtire si fin", dedicati meseriei si cu respect pentru meseria ce o practica. Si...guess what?? Lucreaza in particular, oare de ce?
Acum, ON TOPIC
Eu am schimbat rolele si cureaua singur, cu masina pe cric. Ai nevoie de maini subtiri sa-ti incapa in spatiul ingust, o cheie inelara de 15 mm, fara cot( sa slabesti cureaua), atentie si rabdare multa. La sfarsit satisfactia e maxima, uiti de toti sfintii ce i-ai coborat din ceruri .
Toate cele bune!
[QUOTE=LauLaur;
Eu am schimbat rolele si cureaua singur, cu masina pe cric. Ai nevoie de maini subtiri sa-ti incapa in spatiul ingust, o cheie inelara de 15 mm, fara cot( sa slabesti cureaua), atentie si rabdare multa. La sfarsit satisfactia e maxima, uiti de toti sfintii ce i-ai coborat din ceruri .
Toate cele bune![/QUOTE]
Off topic!
Cei mai "cu experienta" trebuie sa-si aduca aminte de "saniile" folosite din 2 in 2 ani la Daciile 1300, in fiecare toamna ptr. pregatirea de iarna. Nu-mi vine acum in minte cum se numea operatiunea. Se dadea cu un smac (ulei cu smoala, grund etc.) pe toata podeaua din partea de jos a masinilor Dacia. Ptr. asta masinile se puneau pe niste "sanii", dupa care se inclinau pe o parte.
Este cea mai buna metoda pentru a lucra la cureaua de accesorii si rolele aferente. Plus ca vezi ce faci pentru ca-ti intra lumina acolo... si poti sta relativ comod sa lucrezi.
O metoda buna este de a desuruba/scoate flansa pe care sunt rolele, apoi e mai simplu sa le desfaci si sa le inlocuiesti.
Evident ca se poate si cu masina pe elevator sau pe cric (daca esti foarte subtire si... tanar!) Dar daca esti mai corpolent vei avea probleme sa bagi mana, sa cauti prin pipaire unde sunt suruburile ca sa le desfaci, dar mai ales sa le si pui la locul lor!
Eu am preferat sa ma uit la mecanici cum fac asta.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment