Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

criterii in alegerea unei piese second hand

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • criterii in alegerea unei piese second hand

    Care ar fi criteriile dupa care am putea sa cumparam o piesa la mana a doua(in afara pretului) provenita de la cei care dezmembreaza masini?Ati avut probleme in acest sens?

  • #2
    Un aspect pe care l-as nota ar fi provenienta multor piese second de pe masini de Anglia. Sunt in general cele mai ieftine de achizitionat pentru dezmembrari motiv pentru care si sunt foarte multe in shrot-uri.
    E important de stiut ca in general la W124, W202 si cred ca W140 multe din subansamblele de pe sub bord nu corespund pe varianta cu volan stanga. Aici ma refer in mod special la motorase ventilatie, si alte actuatoare de sub bord.
    In acelasi timp nu e recomandat sa cumparati faruri de pe modelele de Anglia pentru ca sunt reglate invers decat ale noastre. Sigur dintr-un far de Eu si unul de Anglia poti face unul ok (eu am facut asta). Nu stiu sigur daca din reglajele farurilor se poate anula efectul acela asimetric al iluminatului.
    Interioarele in mod normal se potrivesc si micile interventii la usa soferului se pot face usor. In compartimentul motor din ce am observat eu nu sunt probleme.
    E220 cdi W210, 2001

    E320 W210, 1997
    C180 W202, 1994
    W123 200D, 1978 cu inima de W124


    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

    Comment


    • #3
      Se poate spune ca este mai rentabil sa cumperi o piesa second avand in vedere si vechimea masinilor noastre(w168) ,mai precis ca nu are rost sa cumperi o piesa scumpa la o masina ieftina?

      Comment


      • #4
        Ai cam generalizat treaba cu piesele auto deoarece depinde si ce piesa ai nevoie, elemente de suspensie sau directie eu personal nu as cumpara second,eventual caseta de directie, am auzit ca sunt scumpe si POATE ar merge una second,personal nu stiu sigur si un alt aspect ar fi pretul care ti se va cere pe o piesa second raportat la pretul unei piese noi, nu cumva sa dai mai mult pe piesa second

        Comment


        • #5
          Elementele de caroserie la masini pana in 2000 sunt aproape sigur ca e mai rentabil sa iei second hand...pentru ca sunt mai de calitate.
          Am avut ocazia sa compar usi, praguri, aripi si altele la MB si sincer prefer sa iau second. Mai ales ca este de unde sa alegi.
          Personal am cumparat faruri noi (producator) si mi s-au rupt clemele la motare...
          Am luat inca un far second si din ale mele plus cel second si cateva repere din cele noi (oglinzile) mi-am scos 2 faruri excelente. Din pacate am dat niste bani in plus dar m-am invatat minte.
          Dupa 2000 am senzatia ca tabla e mai prosta si la cele pe original asa ca nu mai e mare diferenta .
          E220 cdi W210, 2001

          E320 W210, 1997
          C180 W202, 1994
          W123 200D, 1978 cu inima de W124


          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

          Comment


          • #6
            Din cate stiu eu piesele care tin de directie sau franare este ilegal sa fie inlocuite cu piese second ,deci automat ies din discutie.Ma refeream mai ales la piesele de motor si evacuare si mai putin la caroserie pentru ca acestea oricum se gasesc din abundenta si in stare buna.

            Comment


            • #7
              Nu-s de acord cu tine. Personal am schimbat etrieri de franare, conducte sau alte magarii din astea cu piese second. Am avut de exemplu etrierii de frana pe spate blocati si am luat de la un w124 (montat pe W202) si am avut frane aproape perfecte pe spate. Acum spune-mi ce e ilegal in asta.
              Mai mult, nimeni nu-ti poate verifica codul de pe piesa asta in conditiile in care oricum pui original si nu cine stie ce prostie, deci si daca ti-ar verifica ARR-ul codul (nu se va intampla niciodata) tot piesa MB iese.
              Pe de alta parte sunt baieti destepti care fac o avere din reconditionari de casete de directie.
              Personal am facut din 3 pompe de servo una si exemplele pot continua. Sigur vorbesc de masini pana in 2000...hai 2004 dar non MB. Mai sus nu zic...e alta poveste putin din cauza electronicii.
              Americanii circula cu niste junk-uri de ti se face mila (de masini). Schimba motoarele cum schimbam noi un filtru de aer...poate nu-i bun exemplul pentru ca unii nu-l schimba ever ). My point is...trebuie sa fim deschisi la minte si sa facem ce putem ca sa nefie bine. Decat sa circul fara frane pentru ca piesele noi sunt scumpe si second sunt "ilegale" mai bine-mi fac masina cum trebuie la preturi bune.
              Last edited by adidc; 02-04-2015, 14:37 PM.
              E220 cdi W210, 2001

              E320 W210, 1997
              C180 W202, 1994
              W123 200D, 1978 cu inima de W124


              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

              Comment


              • #8
                Nu are ce sa fie ilegal in a pune sistem SH de franare, de exemplu... Pai, imi pun sistem de franare de pe un AMG cu etrieri cu "n" pistonase... O sa fie mai putin performant decat cel cu care a iesit masina de pe poarta fabricii (mai ales daca mai era si defect pe deasupra)? Deja o dam in extrema cealalta... Poate e vorba de piese neomologate ARR, ce se gasesc prin diferite magazine de piese auto sau internet, asta e alta discutie.

                Cat despre preturi, intr-adevar, unii cer sume uneori mai mari decat a pieselor noi dar avantajul este ca ai e unde alege. Pe caroserie as merge doar pe SH, interioare de asemenea. Furtune, plasticaraie, telescoape, etc., care oricum au uzura deja de preferat de cumparat noi, pe producator sau OEM (dupa preferinte).

                Ca o paranteza, azi am comandat pompa de apa pentru W202, de la Bardi, 150 de lei, cu garantie (si mai primesc si discount)! Oare cat ar costa unul SH? Oricum, nu l-as pune... Iar daca e de dat cureaua jos pentru demontatul pompei, o schimb si pe aceea, 50 de lei, Goodyear.
                W123 280E Blue Green Metallic

                W126 280SE Champagne Metallic
                W126 280SE Black Blue Metallic
                W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                W126 500SE Nautical Blue Metallic
                W126 500SE Midnight Dark Blue

                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                Comment


                • #9
                  De acord cu colegul dan500se. Piesele supuse uzurii nu le-as lua second niciodata, din motive previzibile. De curand am avut nevoie de tampoane pentru motor. 40 ron/bucata second, originale, "calarite" 16 ani. Am luat NOI la aproape acelasi pret, AM.
                  Altfel, recomand elementele de caroserie, ornamente, etc., second dar originale.
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #10
                    Apropo Laur tampoanele motor uzate ce simptome dau?

                    Comment


                    • #11
                      Nu mai amortizeaza vibratiile motorului si-l lasa sa oscileze "liber", cam la fel cum face un telescop uzat.
                      La fel si cele de la cutie. Majoritatea sunt ca niste bucse din cauciuc dur inserate pe un suport din metal (sau in el) dar sunt si hidraulice din cate stiu.
                      E220 cdi W210, 2001

                      E320 W210, 1997
                      C180 W202, 1994
                      W123 200D, 1978 cu inima de W124


                      Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by traianc View Post
                        Apropo Laur tampoanele motor uzate ce simptome dau?
                        Off topic
                        Tampoanele uzate vor avea un cauciuc dur, imbatranit, "comprimat" sub greutatea permanenta a motorului. Vibratiile se vor transmite lesne spre caroserie.
                        Majoritatea sunt ca niste bucse din cauciuc dur inserate pe un suport din metal
                        N-as spune ca tampoanele au insertii dintr-un cauciuc dur. Foarte rezistent mai degraba, cu o elasticitate mare, altfel n-ar putea "absorbi" vibratiile.
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • #13
                          Nici "tampoane" de niciun fel nu recomand SH. Nu costa o avere si le schimbi maxim o data (in caz ca nu "killaresti" masina sau o ti pentru o generatie)!
                          W123 280E Blue Green Metallic

                          W126 280SE Champagne Metallic
                          W126 280SE Black Blue Metallic
                          W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                          W126 500SE Nautical Blue Metallic
                          W126 500SE Midnight Dark Blue

                          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                          Comment


                          • #14
                            Prin dur ma refeream ca nu e ca un cheder sau nici macar ca un pneu.
                            E220 cdi W210, 2001

                            E320 W210, 1997
                            C180 W202, 1994
                            W123 200D, 1978 cu inima de W124


                            Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                            Comment


                            • #15
                              Motorasul stergatorului luneta a fost SH (am demontat personal si am luat mai mult decit motorasul: lampa stop, brat, stergator)
                              Am cautat de am inebunit un arc fata; ei bine donatorul e benzinar, deci alte marcaje. Pe net preturile erau ok dar nu mai era ok sa iau ambele parti ca sa fiu sigur de uzuri egale (nici asta nu era sigur). Asa ca am luat 2 arcuri noi si protectiile amortizoarelor ca sa fie treaba oabla.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF