Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Demontare/verificare injectoare A Klass 180 cdi 2006

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Demontare/verificare injectoare A Klass 180 cdi 2006

    Salut,
    Daca ma poate ajuta cineva cu un contact sau adresa unui service care sa poata inlocui inelele de etansare si sa faca o eventuala recalibrare a injectoarelor. Cateodata am un usor miros de gaze in habitaclu cand se incalzeste motorul. Din cate am citit pe net, este o problema comuna dupa un anumit numar de km si masina mea are 180000. Am inteles ca sunt foarte greu de accesat si de aceea sunt putini cei care sa baga si se si pricep. Multumesc anticipat.

  • #2
    Daca pe langa un injector 'pufaie' gaze, atunci s-ar putea sa ajunga sa ii schimbi saiba de etansare si sa il strangi corect.

    De multe ori colierul de la toba este vinovat pt gaze in compartimentul motor.
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      Multumesc pentru raspuns, mi-a mai spus cineva acum o saptamana despre acest colier, si l-a mai strans putin. L-am cumparat, o sa-l schimb zilele aceastea. Am uitat insa sa mentionez un lucru care poate fi important, si anume ca, atunci cand temparatura ajunge foarte aproape de 80 de grade, cu cateva secunde inainte sa incep sa simt miros gaze in habitaclu, relantiul devine putin neregulat. Cum prind o bucata mai lunga fara opriri sau deschide termostatul, totul revine la normal, adica relanti ok si nu mai intra niciun miros.

      Comment


      • #4
        Momentul in care apare mirosul cred ca este mai putin important. Ideea este ca acele gaze trebuie sa parcurga traseul corect pt functionarea buna a motorului si mai ales a regenerarii.
        Elimina neetansietatea si probabil totul va fi OK.
        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • #5
          Multumesc cl600, am inlocuit colierul de la toba, si am strans colierul de la iesirea din turbina, era neobisnuit de slabit si s-a rezolvat cu mirosul. Cu aceasta ocazie, mecanicul meu a avut un moment de inspiratie si a demontat/curatat si senzorul care intra in corpul clapetei de aer, sub cutia filtrului de aer spre parbriz, era plin de un praf negru carbonizat.
          S-a rezolvat astfel si cu relantiul.
          S-au verificat si injectoarele, si niciunul nu se aude ca "pufaie".
          Last edited by florio1960; 02-04-2015, 15:26 PM.

          Comment

          Working...
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF