Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Motorul nu merge rotund

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motorul nu merge rotund

    Problema
    1)
    Buna ziua, am si eu un A class (w168) 1.4, din 1999. Pana in vara acestui an nu am avut probleme cu motorul. Din vara am observat ca, atunci cand porneam masina, motorul mergea rapid- se porneste socul, dupa care ajunge la relatiu.
    Masina in stationare, cand o accelerez usor si las acceleratia( ii dau cate un "spritz") motorul nu mai merge rotund,turatia scade foarte mult dand impresia ca vrea sa se opreasca dupa care isi revine.
    Am schimbat sonda lambda.-a disparut eroarea din calculatorul de bord
    Am schimbat benzina de la 95 am sarit la 98-100carera
    Am schimbat bujiile (mentionez ca cele vechi nu erau caramizii spre alb si erau negre la scanteie) de la 1 cioc am pus cu 4 ciocuri

    Imi puteti sugera unde ar trebui sa ma uit? Daca stau in spate si ascult la toba sunetul este putin infundat. Nu da rateuri.(nu mai da decand am schimbat benzina)

    Filtrul de benzina l-am schimbat anul trecut. Am alimentat de la o benzinarie a unei firme rusesti care incepe cu L, si se pare au bagat apa in benzina. Din cauza asta am schimbat si pompa de benzina(cea de pe masina)... cu una second hand

    Unde trebuie sa ma uit? La bobina de inductie?

    Problema
    2)
    Pentru ca masina nu are scut, si alternatorul este jos, foarte jos... pentru o "creatie germana", intru in baltile pe care nu le pot ocoli cu viteza mica, dar se pare ca nu este de ajuns, se aude un sunet specific cand pornesc masina... si am observat asta de cand a ajuns apa acolo. Scut, masina nu a avut din fabricatie.

    Ce ma sfatuiti sa fac? Sa schimb rolele? Sa curatz alternatorul?

    Multumesc!

  • #2
    Traseul logic ar fi fisele si apoi bobina sau bobinele (nu stiu cate are aceasta motorizare).
    De verificat si debitmetrul de aer (daca este pe masina).
    Legat de alternator, cred ca oricum s-ar uda si daca ai avea scut. Daca masina porneste bine si incarcarea este buna nu prea vad de ce sa-ti bati capul, mai ales luand in calcul pozitia nasoala in care stau aceste componente pe A-klass.
    Pe de-alta parte gandirea in pozitionarea motorului a fost culisarea acestuia sub habitaclu in caz de accident de acolo si pozitia "ciudata" de montaj. Deci trecand peste micile inconveniente, conduci o creatie Germana care a adaugat ceva "de exceptie" automotivului.
    Nu stiu ce inseamna sunet specific? Huruie rolele sau tzacane el?
    Last edited by adidc; 12-05-2014, 13:38 PM.
    E220 cdi W210, 2001

    E320 W210, 1997
    C180 W202, 1994
    W123 200D, 1978 cu inima de W124


    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

    Comment


    • #3
      Originally posted by adidc View Post
      Traseul logic ar fi fisele si apoi bobina sau bobinele (nu stiu cate are aceasta motorizare).
      De verificat si debitmetrul de aer (daca este pe masina).
      Legat de alternator, cred ca oricum s-ar uda si daca ai avea scut. Daca masina porneste bine si incarcarea este buna nu prea vad de ce sa-ti bati capul, mai ales luand in calcul pozitia nasoala in care stau aceste componente pe A-klass.
      Pe de-alta parte gandirea in pozitionarea motorului a fost culisarea acestuia sub habitaclu in caz de accident de acolo si pozitia "ciudata" de montaj. Deci trecand peste micile inconveniente, conduci o creatie Germana care a adaugat ceva "de exceptie" automotivului.
      Nu stiu ce inseamna sunet specific? Huruie rolele sau tzacane el?


      -La pornire, are un fel de tzacanit cateva secunde dupa care totul se aseaza. Initial ma gandeam ca ii bendixul. Cred ca nu se retrage la timp ...dar asta se intampla dupa ce intru printr-o balta.

      -Apropo de alternator, un mecanic mi-a spus ca lucrase la un A Class si a descoperit un fel de teava din material termorezistent care ducea de la priza de aer de la masca masinii la alternator si se pare ca a fost facut ca sa usuce altenratorul foarte repede in caz de contact cu apa.

      Comment


      • #4
        Originally posted by bogdanj View Post
        Problema
        1)
        Am schimbat benzina de la 95 am sarit la 98-100carera
        Am schimbat bujiile (mentionez ca cele vechi nu erau caramizii spre alb si erau negre la scanteie) de la 1 cioc am pus cu 4 ciocuri
        2)
        Pentru ca masina nu are scut,
        1. Masina asta e facuta ptr. benzina de 95. Nu 98. Poti folosi 98 fara probleme, dar te va costa mai mult.
        Motorul acestei masini foloseste bujii cu 3 "ciocuri". Nu 1, nu 4.

        2 Masina are scut, desi e din plastic. Daca nu ai, poti sa cumperi de la dezmembrari.
        Chiar imi place masinuta asta!

        Comment


        • #5
          Da-ne mai multe informatii despre acea "teava" care usuca alternatorul
          Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
          https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

          Comment


          • #6
            Sa nu tzacane tachetii putin la pornire la rece. Avand in vedere pozitia alternatorului nu stiu daca l-ai auzi peste sunetul motorului.
            E220 cdi W210, 2001

            E320 W210, 1997
            C180 W202, 1994
            W123 200D, 1978 cu inima de W124


            Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

            Comment


            • #7
              Originally posted by adidc View Post
              Sa nu tzacane tachetii putin la pornire la rece. Avand in vedere pozitia alternatorului nu stiu daca l-ai auzi peste sunetul motorului.
              Tachetii se pot schimba, dar daca pun un pic de teflon in ulei, oare tot asa se aude? Motorul are peste 202000 km.



              Am descoperit care este problema. Problema este la sonda lambda. Fiind masina din 1999 decembrie, am o singura sonda lambda care este inainte de catalizator si care trebuie sa faca amestecul. Se pare ca nu este buna da erori. Mi s-a spus ca dupa cativa kilometri(in jur de 10) se incalzeste si incepe sa dea amestecul corespunzator. NU stiu ce sa cred? Ce parere aveti?

              Inainte, cei de la service mi-au pus o sonda de diagnoza (asta este pentru masinile mai tinere de ' 99care au doua sonde ) care avea mufa patrata si mi-au facut o improvizatie de au schimbat mufele (cea veche cu cea noua). Mi-au zis ca merge...si "sanatate!" A trebuit sa descopar ca nu este asa! Consumul la benzina nu este bun!

              Sonda inainte de catalizator are mufa rotunda si este de reglaj. Se pare ca nu merge bine. Este a treia care o schimb.
              Puteti sa imi recomandati o sonda lambda inainte de catalizator BUNA! adica daca puteti sa imi dati un cod? sau o firma buna care fabrica astfel de piese de schimb?

              Comment


              • #8
                Originally posted by flavyus1987 View Post
                Da-ne mai multe informatii despre acea "teava" care usuca alternatorul
                Nu stiu foarte multe nici eu, sunt interesat si eu sa fac o astfel de improvizatie. Iti trebuie o teava din material termorezistent. Teava trebuie sa nu atinga nimic important si cred ca se poate pune in spatele ventilatorului pentru a putea capta aerul pe care il face sau la priza de aer care are legatura cu filtrul de aer.
                Repet, este o improvizatie si trebuie facuta dupa niste masuratori,calcule... ca de nu, o sa stam sa ne uitam la ea pe marginea drumului cu o gramada de semne de intrebare deasupra capului

                Comment


                • #9
                  Originally posted by adip1962 View Post
                  1. Masina asta e facuta ptr. benzina de 95. Nu 98. Poti folosi 98 fara probleme, dar te va costa mai mult.
                  Motorul acestei masini foloseste bujii cu 3 "ciocuri". Nu 1, nu 4.

                  2 Masina are scut, desi e din plastic. Daca nu ai, poti sa cumperi de la dezmembrari.
                  O sa schimb bujiile, efectiv credeam ca cele vechi nu dau scanteie cum trebuie. M-am documentat mai mult si am vazut ca pot arde bobina de inductie daca sunt prea mari.

                  Masina nu are scut la motor. Toata lumea mi-a zis ca asa s-au facut.(vorbesc de seria din care am eu masina) Am gasit pe internet scut de plastic, nu mi se pare eficient. Acopera doar partea din fata. alternatorul ramane descoperit. Mai exista o varianta foarte scumpa de scut din metal care acopera tot motorul.Nu stiu cat de eficient este. Pe mine ma intereseaza sa intre cat mai putina apa si cat mai mult aer, ori pe unde intra aerul, intra si apa(vorbim de scut aici)

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by bogdanj View Post
                    Motorul are peste 202000 km.
                    Am descoperit care este problema. Problema este la sonda lambda. Fiind masina din 1999 decembrie, am o singura sonda lambda care este inainte de catalizator si care trebuie sa faca amestecul. Se pare ca nu este buna da erori.
                    Nu sonda lambda face amestecul. Sonda transmite date despre nivelul concentratiilor de gaze. Dar revenind, daca sonda da erori, poate fi din cauza bujiilor. Schimba bujiile (ai topic si te poti informa despre ele), mergi cateva sute de km, apoi reverifici sonda (ai topic si te poti informa despre ea). Costa vreo 200 lei...
                    In concluzie, foloseste functia search si vei gasi repede mai multe informatii decat sa astepti sa ti se raspunda...
                    Spor!
                    Last edited by adip1962; 12-08-2014, 20:43 PM.
                    Chiar imi place masinuta asta!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by adip1962 View Post
                      Nu sonda lambda face amestecul. Sonda transmite date despre nivelul concentratiilor de gaze. Dar revenind, daca sonda da erori, poate fi din cauza bujiilor. Schimba bujiile (ai topic si te poti informa despre ele), mergi cateva sute de km, apoi reverifici sonda (ai topic si te poti informa despre ea). Costa vreo 200 lei...
                      In concluzie, foloseste functia search si vei gasi repede mai multe informatii decat sa astepti sa ti se raspunda...
                      Spor!
                      Am cumparat 4 bujii, cu 3 ciocuri, marca Bo... si sunt pentru masini care au inceput de fabricatie 1997. Am luat si spray pentru curatat contactele electrice. Azi am sa le schimb. Sper sa inceapa sa mearga spre bine.

                      Ma deranjeaza zornaitul de dimineata al motorului, ce ma sfatuiti sa fac? Sa schim uleiul? (Mai pot merge inca 3000 km pentru ca sa ajung la 10000 sa il schimb) Sa pun solutie de teflon peste ulei?(in uleiul anterior am pus ) Uleiul este 10w40, ar trebui altfel de ulei? Cred ca exista si ceva bataie de la tacheti, sa ii schimb?)
                      MUltumesc!

                      Comment


                      • #12
                        Nici unul din cei de pe acest forum nu-si poate imagina exact sunetul (zornaitul) pe care-l auzi tu...deci ori mergi pana la capat si faci filmuletz, il postezi pe youtube si ne dai link-ul sa auzim si noi ori mergi pana la un mecanic pe care-l crezi capabil sa-ti spuna si parerea lui.
                        Una peste alta ma gandesc ca nu vei schimba tu tachetii deci tot va trebui o parere a unui tertz.
                        Verifica bine protectiile de pe toba de esapament (si alea ma zornaie) dar daca sunetul dispare dupa incalzirea motorului, nu prea cred sa fie de acolo.
                        E220 cdi W210, 2001

                        E320 W210, 1997
                        C180 W202, 1994
                        W123 200D, 1978 cu inima de W124


                        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by bogdanj View Post
                          Am cumparat 4 bujii, cu 3 ciocuri, marca Bo... si sunt pentru masini care au inceput de fabricatie 1997. Am luat si spray pentru curatat contactele electrice. Azi am sa le schimb. Sper sa inceapa sa mearga spre bine.
                          Ma deranjeaza zornaitul de dimineata al motorului, ce ma sfatuiti sa fac? Sa schim uleiul? (Mai pot merge inca 3000 km pentru ca sa ajung la 10000 sa il schimb) Sa pun solutie de teflon peste ulei?(in uleiul anterior am pus ) Uleiul este 10w40, ar trebui altfel de ulei? Cred ca exista si ceva bataie de la tacheti, sa ii schimb?)
                          MUltumesc!
                          1. Si eu tot 10w40 am bagat. Marca ti-o alegi tu, dar sa fie compatibila MB - e topic ptr. asta. Daca nu ma insel norma e 229.1 sau ceva pe acolo... parca si 230.1. Nu mai stiu. Verifica!
                          2 La aproape 150k cat are masina mea nu am pus niciodata teflon in ulei. Oricum nu recomand. Daca nu ma insel exista un alt topic ptr. asta.
                          3. Eu schimb uleiul la 15k. Mai devreme doar daca am chef... sau simt ceva...
                          Bafta.
                          Chiar imi place masinuta asta!

                          Comment


                          • #14
                            Ma deranjeaza zornaitul de dimineata al motorului, ce ma sfatuiti sa fac? Sa schim uleiul? (Mai pot merge inca 3000 km pentru ca sa ajung la 10000 sa il schimb) Sa pun solutie de teflon peste ulei?(in uleiul anterior am pus ) Uleiul este 10w40, ar trebui altfel de ulei? Cred ca exista si ceva bataie de la tacheti, sa ii schimb?)
                            MUltumesc![/QUOTE]

                            Eu am pus o cutie de aditiv 2+2 si a disparut bataia de tachet. Daca ai ceva banuti schimba uleiul cu 10w40 asa mi.a recomandat mecanicu.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by adip1962 View Post
                              1. Si eu tot 10w40 am bagat. Marca ti-o alegi tu, dar sa fie compatibila MB - e topic ptr. asta. Daca nu ma insel norma e 229.1 sau ceva pe acolo... parca si 230.1. Nu mai stiu. Verifica!
                              2 La aproape 150k cat are masina mea nu am pus niciodata teflon in ulei. Oricum nu recomand. Daca nu ma insel exista un alt topic ptr. asta.
                              3. Eu schimb uleiul la 15k. Mai devreme doar daca am chef... sau simt ceva...
                              Bafta.
                              Am schimbat bujiile, le-am pus pe cele cu 3 ciocuri(poli) motorul merge "brici". Nu se mai aud zornaiturile. Mecanicul mi-a spus sa fac niste drumuri lungi cateva sute de km,urmeaza sa fac acest lucru.Tot mecanicul mi-a zis ca schimbatul vitezei trebuie sa fie intre 2500-3000 de turatii, s-a observat o sensibila schimbare, adica motorul nu mai coboara din turatie si revine din nou la normal cand opresc masina sau cand ii dau cate un "spritz"(acceleratie scurta) atat de des ca inainte. Mecanicul mi-a zis ca zornaitul din motor ar putea fi si din cauza lantului de la distributie care are totusi...200 000 km.
                              Ulei este MB si cu 229 norma.
                              Am intrebat despre debitmetrul de aer, simptomele is ceva de genul, masina pica in bot si te tine acolo ceva timp si apoi bruc isi da drumul. La mine nu a fost cazul. Mecanicul mi-a zis ca se poate inlocui si cu unul universal ("un senzor si o teava" -asa mi l-a descris) care costa undeva la 30 lei.
                              Teflonul are rolul de umplere a eventualelor "goluri" din zona pistoanelor, nu stiu mai multe amanunte, insa stiu ca odata ce ai bagat trebuie sa bagi din nou pentru ca uzura s-ar putea accentua. Eu am intrebat in ideea ca motorul are o varsta.
                              Tot ieri am bagat in rezervor putin alcool etilic de 98grade. Sunt patit de anul trecut cu apa in benzina. Am bagat acum un pic ca sa se amestece cu apa(daca exista) si sa o pot scoate afara. Oricum, nu recomand sa faceti de capul vostru, intrebati mecanicul pentru ca trebuie calculat cat trebuie bagat in functie de cata benzina ai in acel moment in rezervor, capacitate rezervor, etc.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF