Problema
1)
Buna ziua, am si eu un A class (w168) 1.4, din 1999. Pana in vara acestui an nu am avut probleme cu motorul. Din vara am observat ca, atunci cand porneam masina, motorul mergea rapid- se porneste socul, dupa care ajunge la relatiu.
Masina in stationare, cand o accelerez usor si las acceleratia( ii dau cate un "spritz") motorul nu mai merge rotund,turatia scade foarte mult dand impresia ca vrea sa se opreasca dupa care isi revine.
Am schimbat sonda lambda.-a disparut eroarea din calculatorul de bord
Am schimbat benzina de la 95 am sarit la 98-100carera
Am schimbat bujiile (mentionez ca cele vechi nu erau caramizii spre alb si erau negre la scanteie) de la 1 cioc am pus cu 4 ciocuri
Imi puteti sugera unde ar trebui sa ma uit? Daca stau in spate si ascult la toba sunetul este putin infundat. Nu da rateuri.(nu mai da decand am schimbat benzina)
Filtrul de benzina l-am schimbat anul trecut. Am alimentat de la o benzinarie a unei firme rusesti care incepe cu L, si se pare au bagat apa in benzina. Din cauza asta am schimbat si pompa de benzina(cea de pe masina)... cu una second hand
Unde trebuie sa ma uit? La bobina de inductie?
Problema
2)
Pentru ca masina nu are scut, si alternatorul este jos, foarte jos... pentru o "creatie germana", intru in baltile pe care nu le pot ocoli cu viteza mica, dar se pare ca nu este de ajuns, se aude un sunet specific cand pornesc masina... si am observat asta de cand a ajuns apa acolo. Scut, masina nu a avut din fabricatie.
Ce ma sfatuiti sa fac? Sa schimb rolele? Sa curatz alternatorul?
Multumesc!
1)
Buna ziua, am si eu un A class (w168) 1.4, din 1999. Pana in vara acestui an nu am avut probleme cu motorul. Din vara am observat ca, atunci cand porneam masina, motorul mergea rapid- se porneste socul, dupa care ajunge la relatiu.
Masina in stationare, cand o accelerez usor si las acceleratia( ii dau cate un "spritz") motorul nu mai merge rotund,turatia scade foarte mult dand impresia ca vrea sa se opreasca dupa care isi revine.
Am schimbat sonda lambda.-a disparut eroarea din calculatorul de bord
Am schimbat benzina de la 95 am sarit la 98-100carera
Am schimbat bujiile (mentionez ca cele vechi nu erau caramizii spre alb si erau negre la scanteie) de la 1 cioc am pus cu 4 ciocuri
Imi puteti sugera unde ar trebui sa ma uit? Daca stau in spate si ascult la toba sunetul este putin infundat. Nu da rateuri.(nu mai da decand am schimbat benzina)
Filtrul de benzina l-am schimbat anul trecut. Am alimentat de la o benzinarie a unei firme rusesti care incepe cu L, si se pare au bagat apa in benzina. Din cauza asta am schimbat si pompa de benzina(cea de pe masina)... cu una second hand
Unde trebuie sa ma uit? La bobina de inductie?
Problema
2)
Pentru ca masina nu are scut, si alternatorul este jos, foarte jos... pentru o "creatie germana", intru in baltile pe care nu le pot ocoli cu viteza mica, dar se pare ca nu este de ajuns, se aude un sunet specific cand pornesc masina... si am observat asta de cand a ajuns apa acolo. Scut, masina nu a avut din fabricatie.
Ce ma sfatuiti sa fac? Sa schimb rolele? Sa curatz alternatorul?
Multumesc!
Comment